Magnetyzery

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Micz

dowiadywałem się co nieco jeszcze na ten temat i wyniki są takie że sens montowania takiego urządzenia ma tylko w przypadku aut z lat 80-tych i starszych, zaś nyski nie poczują różnicy a jeśli już to niemal niezauważalną
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Ja w jakiejś gazetce widziałem test z hamowni i brak różnicy w Mocy, Momencie, spalaniu. Nie pisałem wcześniej bo szukałem gazety, ale nie znalazłem.
Sorry za ot MOODeratorze :twisted:
EMWU is dead
Awatar użytkownika
biernik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 103
Rejestracja: czw 24 cze, 2004 22:33
Lokalizacja: g. śląsk
Kontakt:

dla mnie jet to tylko bzdura .dobry pomysl na zarobienie forsy od naiwnych.
Nie wiem co ten magnes ma niby przyciagnac benzyne do wezyka zeby mniej wpadlo do wtryskow :lol: .Nie wierze w jakies upozadkowywanie atomow czy czegos tam.
takich ludzi jak ja nie sieje sie jak zboze i nie zbiera kombajnem
Ramzes

Za wiele na ten temat nie wiem. Z tego co gdzieś wyczytałem/usłyszałem to magnetyzer odpowiedzialny jest za uporządkowanie atomów paliwa aby spalanie było bardziej efektowne. Sądzę że w takie coś mogą sie bawić ludzie którzy próbują extremalnie stuningować CC lub SC lub inne takie wynalazki z mocą ok 50KM. W przypadku aut z większą mocą nic taki magnetyzer nie da. Takie moje zdanie.
Pozdro
Awatar użytkownika
kamil
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 15:53
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Ludzie!!! Efekty są conajmniej oszałamiające... Miałem coś takiego, więc pomyślałem, że założę i sprawdzę. Co TO daje... konkretne szarpanie i dławienie przy 5000rpm :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”