W??yk do regulatora paliwa?

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Panowie kombinowałem jak tu podlać górę na seryjnej pompie i turbo tak żeby lepiej sie prowadziło do szedłem do tego mam wskaźnik teraz przed intelcolerem i trzyma mi ciśnienie 0.65 wiec postanowiłem ze wepnę tam podciśnienie z listwy. Tak jak pisałem od razu czuć poprawę bo w kolektorze ciśnienie pierw lądowało na 0.65 a potem spadało na 0.5 poprawa jes odczuwalna.Nie wiem czy to akurat w czymś nie będzie przeszkadzało ale niech mnie ktoś potwierdzi co to tego patentu.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Nie moze tak byc ze masz podlaczone podcisnienie FPR przed intercoolerem ogolnie przed przepustnica boo przed kolektorem ssacym nie ma podcisnienia tylko nadcisnienie jak turbo laduje. W efekcie masz mocno przelane auto az do momentu przejscia prz 0 czyli pojawienia sie doladowania.

Jak chcesz miec regulacje cisnienia paliwa na listwie to kup sobie poprostu regulowany FPR.
Ostatnio zmieniony pt 11 lut, 2011 15:40 przez ige, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”