W??yk do regulatora paliwa?
Moderator: Moderator
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Panowie kombinowałem jak tu podlać górę na seryjnej pompie i turbo tak żeby lepiej sie prowadziło do szedłem do tego mam wskaźnik teraz przed intelcolerem i trzyma mi ciśnienie 0.65 wiec postanowiłem ze wepnę tam podciśnienie z listwy. Tak jak pisałem od razu czuć poprawę bo w kolektorze ciśnienie pierw lądowało na 0.65 a potem spadało na 0.5 poprawa jes odczuwalna.Nie wiem czy to akurat w czymś nie będzie przeszkadzało ale niech mnie ktoś potwierdzi co to tego patentu.
Nie moze tak byc ze masz podlaczone podcisnienie FPR przed intercoolerem ogolnie przed przepustnica boo przed kolektorem ssacym nie ma podcisnienia tylko nadcisnienie jak turbo laduje. W efekcie masz mocno przelane auto az do momentu przejscia prz 0 czyli pojawienia sie doladowania.
Jak chcesz miec regulacje cisnienia paliwa na listwie to kup sobie poprostu regulowany FPR.
Jak chcesz miec regulacje cisnienia paliwa na listwie to kup sobie poprostu regulowany FPR.
Ostatnio zmieniony pt 11 lut, 2011 15:40 przez ige, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM