Witam
Dwa dni temu podczas jazdy chcialem spryskac szyby jednak nic ze spryskiwacza nie lecialo... myslalem ze nie mam plynu wiec kupilem dolalem plyn i dalej nic... podczas jazdy samochod zaczal nierowno chodzi zatrzymalem sie i okazalo sie ze spadl wezyk od spryskiwacza i plyn zamiast na szybe polecial na kolektor dolotowy. Z tego co zauwazylem zalaly sie wtyczki od wtryszkiwaczy i moze cos jeszcze ale ciezko powiedziec. Niestety na drugi dzien objaw byl ten sam 2-gi cylinder ledwo chodzi.
Podczas pracy zimnego silnika pracuje rownomiernie jak odlacze wtyczke od 2-go wtryskiwacza spadaja obroty, jednak gdy silnik sie nagrzeje samochod bardzo znaczaco traci moc i po odlaczeniu wtryskiwacza 2-go wogole nie spadaja obroty
Sprawdzalem napiecie na wtyczce ma 13V ale robilem to mernikiem elektroniczny
Zastanawiam sie teraz czy mogl pasc wtryskiwacz? Czy szukac czegos przy iskrze?
Sorki za tak dlugi tekst
P.S czy ktos posiada inne manuale oprocz NISSAN_S13_MANUAL 2a.PDF i eccs_jasno_i_przejzyscie.pdf?
Dzieki
Czy to wtryskiwacz?
Moderator: Moderator
Wykręć świecę i sprawdź czy mokro nie jest w środku.marek1 pisze:Witam
Podczas pracy zimnego silnika pracuje rownomiernie jak odlacze wtyczke od 2-go wtryskiwacza spadaja obroty, jednak gdy silnik sie nagrzeje samochod bardzo znaczaco traci moc i po odlaczeniu wtryskiwacza 2-go wogole nie spadaja obroty
Sprawdzalem napiecie na wtyczce ma 13V ale robilem to mernikiem elektroniczny
Zastanawiam sie teraz czy mogl pasc wtryskiwacz? Czy szukac czegos przy iskrze?
Dzieki
EMWU is dead
boski karollo ma racje!!ja tesh obstawiam na wilgoc w cewce!!mialem to samo po umyciu silnika