Strona 1 z 1

Problem z pompa paliwa Walbro 255????

: śr 13 lip, 2011 19:41
autor: richie
Nie wiem czy to problem i czy ktos tak mial ale po wsadzeniu pompy mam taki objaw:

przekrecam zaplon pompe slychac dosyc glosno ale mam wypruty srodek to dlatego, natomiast dziwnym zjawiskiem jest to ze dosyc dlugo przepompowuje, tak z 15sekund buczy (pompuje) ustaje i odpalam. tylko o to mi chodzi bo
nic innego sie nie dzieje.
Ktos cos powie??

Pozdrawiam

: śr 13 lip, 2011 23:45
autor: Fabisz
normalne zachowanie pompy, walbro ma dluzszy czas zalewania niz seria ale jak przekrecisz z 2-3 razy kluczyk to juz pozniej nie uslyszysz jej bo cisnienie paliwa na regulatorze bedzie juz wlasciwe i komp jej nie wlaczy

: czw 14 lip, 2011 07:20
autor: Ban0ff
tak? a to ecu wie jakie jest cisnienie w listwie?

: czw 14 lip, 2011 09:05
autor: richie
Fabisz pisze:normalne zachowanie pompy, walbro ma dluzszy czas zalewania niz seria ale jak przekrecisz z 2-3 razy kluczyk to juz pozniej nie uslyszysz jej bo cisnienie paliwa na regulatorze bedzie juz wlasciwe i komp jej nie wlaczy
Tzn? jak mam przekrecic? bo nie wiem w ktorym momencie? :Dmoglbys nawinac bardziej o co kaman?:D

thx,pozdro

: czw 14 lip, 2011 09:10
autor: dapper
walbro chodzi glosniej. normalka. A Robertowi chodzi o to zebys przekrecil kluczyk i odczekal chwile tak ze 2, 3 razy.

: czw 14 lip, 2011 10:27
autor: Fabisz
Ban0ff pisze:tak? a to ecu wie jakie jest cisnienie w listwie?
Hmm tego nie wiem ale taka jest moja teoria, że skoro już nabije odpowiednie ciśnienie to się nie wyłącza a co tym steruje/powoduje to nie wiem ale nie zdziwił bym się jak by tak było bo jest wyjście w ecu sygnału na listwę i na pompę więc może może ale jeśli się mylę to od razu niech mnie ktoś poprawi

dapper pisze:walbro chodzi glosniej. normalka. A Robertowi chodzi o to zebys przekrecil kluczyk i odczekal chwile tak ze 2, 3 razy.
Przekręcasz tylko do 1 pozycji zapłonu (nie odpalasz)

1. Przekreć kluczyk słuchaj
2. przekręć kluczyk słuchaj
3. przekręć kluczyk słuchaj

iiiii..... w pewnym momencie pompa już się nie włączy

: czw 14 lip, 2011 10:49
autor: borimichal
ale przeciez na listwie nie ma zadnych czujnikow cisnienia paliwa
na calej lini paliwowej jedyne urzadzenia elektryczne to wtryski i pompa paliwa.
wydaje mi sie ze 15sekund to za dlugo.

: czw 14 lip, 2011 11:32
autor: roball
A co się dzieje jak się odepnie wężyk z filtra paliwa i włączy zapłon?
To tak a'propos tego czy ECU wie jakie jest ciśnienie paliwa w układzie ;)

: czw 14 lip, 2011 11:33
autor: Ban0ff
no troche za dlugo, normalnie to chyba do 5 sekund pompuje (nie mierzylem :D )
Pompa sie wlacza za kazdym wlaczeniem zaplonu i pompuje ta sama ilosc czasu, nawet jak cisnienie jest odpowiednie to po kolejnym wlaczeniu zaplonu powinna sie dalej wlaczyc i pompowac paliwo ktore wroci z powrotem do baku.

: czw 14 lip, 2011 12:25
autor: Fabisz
roball pisze:A co się dzieje jak się odepnie wężyk z filtra paliwa i włączy zapłon?
To tak a'propos tego czy ECU wie jakie jest ciśnienie paliwa w układzie ;)
No fakt też chwile tylko chodzi racja,

Ban0ff pisze:no troche za dlugo, normalnie to chyba do 5 sekund pompuje (nie mierzylem :D )
Pompa sie wlacza za kazdym wlaczeniem zaplonu i pompuje ta sama ilosc czasu, nawet jak cisnienie jest odpowiednie to po kolejnym wlaczeniu zaplonu powinna sie dalej wlaczyc i pompowac paliwo ktore wroci z powrotem do baku.
Właśnie nie po którymś razie pompa się już nie włączy, przynajmniej tak jest u mnie

: czw 14 lip, 2011 12:37
autor: scooter
a masz może kompa z 4 mapami ?