Problem z ukladem paliwowym
: wt 20 gru, 2011 00:22
Panowie, na wstepie witam bo jestem tu nowy. Przeczytalem wiele watkow, ale nie znalazlem podobnego do mojego problemu.
Otoz moj problem jest nastepujacy: wymienilem wszystkie przewody paliwowe pod autem na nowe. Stare juz byly zezarte i popekaly przy robieniu auta, wiec czas na nie byl najwyzszy. Teraz jednak jest maly problem. Mianowicie trzeba pokrecic z minute ponad zeby auto zapalilo. Jak juz zapali to po wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu odpala prawie od razu, kilka obrotow i wsio. Ale jak postoji troche, to znowu trzeba krecic zanim zalapie.
Pytanie co moze byc powodem?, czy paliwo moze wracac do zbiornika?, czy uklad sam sie odpowietrza?. Zakladam, ze z listwy powrot idzie do zbiornika do tego drugiego wejscia przy pompie w zbiorniku, bo juz sprawdzilem chyba wszystko. Dodam, ze jak juz odpali chodzi rowno, wkreca sie na obroty, wszystko jest cacy.
Dla rozwiniecia tematu, dodam ze auto bylo cale wybebeszone, robione od podstaw, wiec moze ktos z Was mi podpowie, gdzie moge szukac przyczyny.
Z góry dziekuje za pomoc
Otoz moj problem jest nastepujacy: wymienilem wszystkie przewody paliwowe pod autem na nowe. Stare juz byly zezarte i popekaly przy robieniu auta, wiec czas na nie byl najwyzszy. Teraz jednak jest maly problem. Mianowicie trzeba pokrecic z minute ponad zeby auto zapalilo. Jak juz zapali to po wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu odpala prawie od razu, kilka obrotow i wsio. Ale jak postoji troche, to znowu trzeba krecic zanim zalapie.
Pytanie co moze byc powodem?, czy paliwo moze wracac do zbiornika?, czy uklad sam sie odpowietrza?. Zakladam, ze z listwy powrot idzie do zbiornika do tego drugiego wejscia przy pompie w zbiorniku, bo juz sprawdzilem chyba wszystko. Dodam, ze jak juz odpali chodzi rowno, wkreca sie na obroty, wszystko jest cacy.
Dla rozwiniecia tematu, dodam ze auto bylo cale wybebeszone, robione od podstaw, wiec moze ktos z Was mi podpowie, gdzie moge szukac przyczyny.
Z góry dziekuje za pomoc