jak w temacie, jak wyczyscic wtryski? nie mowie o dolewaniu specyfikow tylko o manualnym, czy wogole to robic? pomysl stad ze strasznie mi przerywa, a jak sie mocniej przebutuje to idzie normalnie.
przy okazji zapytam. samochod jak po stoi dwa dni to strasznie przerywa przy wiekszym bucie, nagrzeje sie dostanie w pizde i chodzi ok czy przymarza we wtryskach,czy pompa czy jak? jak jest z pol baku to jest ok jak pod rezerwa to tak sie dzieje, czyli jakby przymarzal bo malo paliwka.
ciut chaotycznie napisane ale na biegu pisze. pozdro!
szukalem tematu ale nie ma tak owego albo nie znalazlem
Czyszczenie wtryskow
Moderator: Moderator
polecam myjke ultradzwiękową, możesz ja kupić na alledrogo + płyn za ok 100 zł a przyda się nie raz
nie jezdzij na rezerwie bo skonczysz pompe paliwa
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Pompa seria?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Artur nie zakumałeś, pompa paliwa jest pompą zanurzeniowa chłodzoną paliwem.
Wiec jak nie jest zanurzona/chłodzona to się szybko skończy.
Walbro tym bardziej bo jest bardziej wysilona od seryjnej wiec emituje więcej ciepła.
Innymi słowy "Zatrze się w hu*"
Wymień sobie filtr paliwa bo na wtryskach nie powinno być zanieczyszczeń jeżeli są to coś jest nie tak z filtrem paliwa.
Przy dynamicznej jeździe przy niskim stanie paliwa przerywanie może również wynikać z problemem zasysania benzyny przez pompę.
Jak wtryski się zatka to nie leje benzyny na danym cylindrze wiec AFR rośnie na maxa a chyba nie muszę tłumaczyć jak to się przekłada na niszczenie silnika. W tym przypadku dawanie w tzw. piz*de jest mega nie rozsądne.
Już kiedyś opisywałem jak sprawdzić działanie wtrysków
http://turbokillers.com/topics38/sprawdzanie-wtryskiwaczy-vt19674.htm
po takim sprawdzeniu będziesz wiedział który jest przytkany albo niepoprawnie działający.
Możesz wyjąć taki wtrysk podłączyć pod niego 12V tylko nie za długo bo wtryski też są chłodzone paliwem i nie powinny pracować na sucho. Następnie dmuchasz powietrzem pod ciśnieniem mniej więcej 3 bary. potem sprawdzasz czy się poprawiło.
Jak zauważysz że jeden z wtryskiwaczy działa inaczej i po paru przedmuchaniach nic nie pomaga sugeruje wymianę bo wtryskiwacz może być uszkodzony.
Wiec jak nie jest zanurzona/chłodzona to się szybko skończy.
Walbro tym bardziej bo jest bardziej wysilona od seryjnej wiec emituje więcej ciepła.
Innymi słowy "Zatrze się w hu*"
Wymień sobie filtr paliwa bo na wtryskach nie powinno być zanieczyszczeń jeżeli są to coś jest nie tak z filtrem paliwa.
Przy dynamicznej jeździe przy niskim stanie paliwa przerywanie może również wynikać z problemem zasysania benzyny przez pompę.
Jak wtryski się zatka to nie leje benzyny na danym cylindrze wiec AFR rośnie na maxa a chyba nie muszę tłumaczyć jak to się przekłada na niszczenie silnika. W tym przypadku dawanie w tzw. piz*de jest mega nie rozsądne.
Już kiedyś opisywałem jak sprawdzić działanie wtrysków
http://turbokillers.com/topics38/sprawdzanie-wtryskiwaczy-vt19674.htm
po takim sprawdzeniu będziesz wiedział który jest przytkany albo niepoprawnie działający.
Możesz wyjąć taki wtrysk podłączyć pod niego 12V tylko nie za długo bo wtryski też są chłodzone paliwem i nie powinny pracować na sucho. Następnie dmuchasz powietrzem pod ciśnieniem mniej więcej 3 bary. potem sprawdzasz czy się poprawiło.
Jak zauważysz że jeden z wtryskiwaczy działa inaczej i po paru przedmuchaniach nic nie pomaga sugeruje wymianę bo wtryskiwacz może być uszkodzony.