do usuniecia
Moderator: Moderator
jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:19 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Pytasz o ciśnienie na listwie czy przed regulatorem czyli na pompie?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
sorki, przed regulatorem
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
GSS342 ma 6.5b
SR13 na ukończeniu
Ale 6.5 to jej max ciśnienie robocze... a tu to chyba jeszcze sporo zależy jaki regulator i na ile ustawiony..? czy w ogóle nie w tym rzecz?
Nie najlepiej było by zdjąć przewód idący odrazu ze zbiornika i w tym przypadku najpierw tam zmierzyć?
Nie najlepiej było by zdjąć przewód idący odrazu ze zbiornika i w tym przypadku najpierw tam zmierzyć?
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
Bast, czytamy ze zrozumieniem :
kaszub, Nie wierzyles mi ?? coz to za totalny brak zaufania , nie jestes juz moim kolega , ani współdidżejem hehehe
kaszub pisze:sorki, przed regulatorem
Tam wlasnie powinno byc te 6,5 baraNie najlepiej było by zdjąć przewód idący odrazu ze zbiornika i w tym przypadku najpierw tam zmierzyć?
kaszub, Nie wierzyles mi ?? coz to za totalny brak zaufania , nie jestes juz moim kolega , ani współdidżejem hehehe
Ostatnio zmieniony wt 13 mar, 2012 20:53 przez artoor200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
wiem że tam powinno tyle być dlatego właśnie tam proponowałem Kaszub'owi zmierzyć, a nie przed regulatorem... żeby mieć porównanie bo tak to regulator nie wiadomo kiedy puszcza...
Ostatnio zmieniony wt 13 mar, 2012 21:40 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:19 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Nawet jak zmierzycie zaraz przy baku i tak nie pokaże 6.5, poniewać regulator będzie puszczać nadmiar. Jak mierzyłeś za filtrem to git, tylko musisz wyjąć przewód idący do listwy i go zaślepić. Wtedy pokaże maksymalne, przy jakim pompa się wyłącza samodzielnie (zabezpieczenie). Przy 6.5 powinna się wyłączyć.
Tak swoją drogą 1.6 to trochę mało, przy podciśnieniu -0.6 powinno być jakieś 1.9-2.0 Bara.
Przy maksymalnym obciążeniu zależy jakie masz doładowanie, na 0.5 Bara powinno być 3 na listwie, przy 1 Bar powinno być 3.5 na listwie
Zobacz jakie masz przy ciśnieniu atmosferycznym, czyli wyjmij wężyk z regulatora na wolnych obrotach, ma być 2.5 Bara
Tak swoją drogą 1.6 to trochę mało, przy podciśnieniu -0.6 powinno być jakieś 1.9-2.0 Bara.
Przy maksymalnym obciążeniu zależy jakie masz doładowanie, na 0.5 Bara powinno być 3 na listwie, przy 1 Bar powinno być 3.5 na listwie
Zobacz jakie masz przy ciśnieniu atmosferycznym, czyli wyjmij wężyk z regulatora na wolnych obrotach, ma być 2.5 Bara
Ostatnio zmieniony wt 13 mar, 2012 22:09 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 1 raz.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:20 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Albo zegar przekłamuje o 0,3 Bara, albo regulator padł, pompa wątpie.
Przerywać może, bo niema dostatecznie dużo benzyny.
Spróbuj poszukać regulatora na podmianę od kogoś.
Przerywać może, bo niema dostatecznie dużo benzyny.
Spróbuj poszukać regulatora na podmianę od kogoś.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Podepnę się pod temat i odświeżę.
Wiec Chester który mi stroi Nysę mówi że niemoże podlać więcej paliwa a wtryski mam 450.
Sprawdziłem ciśnienie paliwa za filtrem i wyglądało to tak;
- na biegu jałowym 2,3b
- jałowy z odłączonym podciśnieniem 2,7b
- obciążenie około 3 tyś. obrotów 3- 3,1 b
Mr. Chester podsuną też pomysł żeby szerokim punktakiem i młotkiem popieścił regulator to zwiększy się ciśnienie i teraz mam:
- na jałowym 2,7b
- jałowy z odłączonym podciśnieniem 3,1-3,2b
- obciążenie około 3tyś . 3.3-3,5b
Z tego wynika że regulator i tak popuszczał więcej, czyli jest walnięty??
Jest jakiś sposób żeby zweryfikować jego działanie bez zdejmowania (niechę zdejmować całej listwy żeby go odkręcić)
Wiec Chester który mi stroi Nysę mówi że niemoże podlać więcej paliwa a wtryski mam 450.
Sprawdziłem ciśnienie paliwa za filtrem i wyglądało to tak;
- na biegu jałowym 2,3b
- jałowy z odłączonym podciśnieniem 2,7b
- obciążenie około 3 tyś. obrotów 3- 3,1 b
Mr. Chester podsuną też pomysł żeby szerokim punktakiem i młotkiem popieścił regulator to zwiększy się ciśnienie i teraz mam:
- na jałowym 2,7b
- jałowy z odłączonym podciśnieniem 3,1-3,2b
- obciążenie około 3tyś . 3.3-3,5b
Z tego wynika że regulator i tak popuszczał więcej, czyli jest walnięty??
Jest jakiś sposób żeby zweryfikować jego działanie bez zdejmowania (niechę zdejmować całej listwy żeby go odkręcić)
projekt "s13 CA18DET"....
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
a nie lepiej kupic sobie jakis regulator paliwa ze wskaznikiem i sie nie meczyc z tym ?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Tylko pamiętać że regulatory mają rożne "przełożenie" ilości paliwa do wartości ciśnienia. U nas jest 1:1 zwiększasz doładowanie o 1 bar ciś podnosi się tyle samo... Są regulatory 1:2, 1:25 ... warto zgłębić temat bo można mieć zonka.
Co do tematu to jesli ciśnienei nie opada na wysokich obrotach to raczje pompa spoko, a zapsuty zegar/regulator.
Jako ciekawostke napisz eże warlbro wewnętrzne(dobaku) ma wbudowany zawór bezpieczeństwa(baypass) który otwiera się przy 6.5-7.0 b.
Zewnętrzne warlbro nei ma takeigo zaworu i jeśli chcemy ładować ponad 2b(ciś. na listwie ponad 6b) to warto zainwestować w tą....
Co do tematu to jesli ciśnienei nie opada na wysokich obrotach to raczje pompa spoko, a zapsuty zegar/regulator.
Jako ciekawostke napisz eże warlbro wewnętrzne(dobaku) ma wbudowany zawór bezpieczeństwa(baypass) który otwiera się przy 6.5-7.0 b.
Zewnętrzne warlbro nei ma takeigo zaworu i jeśli chcemy ładować ponad 2b(ciś. na listwie ponad 6b) to warto zainwestować w tą....