do usuniecia

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:19 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Pytasz o ciśnienie na listwie czy przed regulatorem czyli na pompie?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

sorki, przed regulatorem
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

GSS342 ma 6.5b
SR13 na ukończeniu
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Ale 6.5 to jej max ciśnienie robocze... a tu to chyba jeszcze sporo zależy jaki regulator i na ile ustawiony..? czy w ogóle nie w tym rzecz? :P

Nie najlepiej było by zdjąć przewód idący odrazu ze zbiornika i w tym przypadku najpierw tam zmierzyć?
Awatar użytkownika
artoor200sx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 804
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)

Bast, czytamy ze zrozumieniem :
kaszub pisze:sorki, przed regulatorem
Nie najlepiej było by zdjąć przewód idący odrazu ze zbiornika i w tym przypadku najpierw tam zmierzyć?
Tam wlasnie powinno byc te 6,5 bara

kaszub, Nie wierzyles mi ?? coz to za totalny brak zaufania , nie jestes juz moim kolega , ani współdidżejem ;) hehehe
Ostatnio zmieniony wt 13 mar, 2012 20:53 przez artoor200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

wiem że tam powinno tyle być dlatego właśnie tam proponowałem Kaszub'owi zmierzyć, a nie przed regulatorem... żeby mieć porównanie bo tak to regulator nie wiadomo kiedy puszcza...
Ostatnio zmieniony wt 13 mar, 2012 21:40 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:19 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Nawet jak zmierzycie zaraz przy baku i tak nie pokaże 6.5, poniewać regulator będzie puszczać nadmiar. Jak mierzyłeś za filtrem to git, tylko musisz wyjąć przewód idący do listwy i go zaślepić. Wtedy pokaże maksymalne, przy jakim pompa się wyłącza samodzielnie (zabezpieczenie). Przy 6.5 powinna się wyłączyć.

Tak swoją drogą 1.6 to trochę mało, przy podciśnieniu -0.6 powinno być jakieś 1.9-2.0 Bara.

Przy maksymalnym obciążeniu zależy jakie masz doładowanie, na 0.5 Bara powinno być 3 na listwie, przy 1 Bar powinno być 3.5 na listwie :)

Zobacz jakie masz przy ciśnieniu atmosferycznym, czyli wyjmij wężyk z regulatora na wolnych obrotach, ma być 2.5 Bara
Ostatnio zmieniony wt 13 mar, 2012 22:09 przez BarTeX5575, łącznie zmieniany 1 raz.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

jw
Ostatnio zmieniony pt 16 lis, 2012 22:20 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Albo zegar przekłamuje o 0,3 Bara, albo regulator padł, pompa wątpie.

Przerywać może, bo niema dostatecznie dużo benzyny.

Spróbuj poszukać regulatora na podmianę od kogoś.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Podepnę się pod temat i odświeżę.

Wiec Chester który mi stroi Nysę mówi że niemoże podlać więcej paliwa a wtryski mam 450.
Sprawdziłem ciśnienie paliwa za filtrem i wyglądało to tak;
- na biegu jałowym 2,3b
- jałowy z odłączonym podciśnieniem 2,7b
- obciążenie około 3 tyś. obrotów 3- 3,1 b

Mr. Chester podsuną też pomysł żeby szerokim punktakiem i młotkiem popieścił regulator to zwiększy się ciśnienie i teraz mam:
- na jałowym 2,7b
- jałowy z odłączonym podciśnieniem 3,1-3,2b
- obciążenie około 3tyś . 3.3-3,5b

Z tego wynika że regulator i tak popuszczał więcej, czyli jest walnięty??
Jest jakiś sposób żeby zweryfikować jego działanie bez zdejmowania (niechę zdejmować całej listwy żeby go odkręcić)
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

a nie lepiej kupic sobie jakis regulator paliwa ze wskaznikiem i sie nie meczyc z tym ?
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Tylko pamiętać że regulatory mają rożne "przełożenie" ilości paliwa do wartości ciśnienia. U nas jest 1:1 zwiększasz doładowanie o 1 bar ciś podnosi się tyle samo... Są regulatory 1:2, 1:25 ... warto zgłębić temat bo można mieć zonka.

Co do tematu to jesli ciśnienei nie opada na wysokich obrotach to raczje pompa spoko, a zapsuty zegar/regulator.

Jako ciekawostke napisz eże warlbro wewnętrzne(dobaku) ma wbudowany zawór bezpieczeństwa(baypass) który otwiera się przy 6.5-7.0 b.

Zewnętrzne warlbro nei ma takeigo zaworu i jeśli chcemy ładować ponad 2b(ciś. na listwie ponad 6b) to warto zainwestować w tą.... :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”