wtryski z subaru

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
monterque
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 71
Rejestracja: czw 31 maja, 2007 17:59
Lokalizacja: Torun

Witam

Mam pytanie o wtryski z subaru... jakie trzeba przeprowadzić zabiegi aby podpasowały do s14a? Na chwilę obecną wiem, że pasują plug and play w listwę. Pytanie, czy wystarczy z moich starych wtrysków przelutować wtyczki? czy to jakiś trudniejszy zabieg?

Drugie pytanie brzmi o wydajność takich wtrysków. Jak to się oblicza? takie 440 do jakiej mocy starczają? bo szukałem 555 ale udało się dostać tylko 440 w okazji.
kamil 240
Stały gość
Stały gość
Posty: 259
Rejestracja: wt 11 gru, 2007 18:46
Lokalizacja: z grubej rury 2,5cala

to zalezy ile chcesz mocy z sr-a wyciagnac? - zakladam ze masz silnik sr w swojej s14a...
Awatar użytkownika
monterque
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 71
Rejestracja: czw 31 maja, 2007 17:59
Lokalizacja: Torun

kamil 240 pisze:to zalezy ile chcesz mocy z sr-a wyciagnac? - zakladam ze masz silnik sr w swojej s14a...
Będę usatysfakcjonowany z 300 paru:) ale jeżeli na zimę zdecyduję się zakuć to bym chciał pod 400:)
Max.T
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 39
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 16:10

Do 300 z chakiem seryjne ci wystarcza .
Awatar użytkownika
monterque
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 71
Rejestracja: czw 31 maja, 2007 17:59
Lokalizacja: Torun

no ale już chcę aby był gotowy na jakieś 380-400. Nie chcę potem tego przerabiać. Chyba... że te 440 będą za duże na powiedzmy 320KM? Ale to jest sterowane elektroniką więc chyba nie zajdzie zjawisko, że 15 przepali a 3 przepierdzi:D w delikatnej jeździe:>
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

wtyczek nie musisz przelutowywać, wystarczy spiłować takie wybrzuszenie na wtrysku i seryjne wtyczki powinny wejść

jeżeli myślisz o mocach bliżej 400 KM to wtryski 550
440 będą w sam raz na 320 KM i ciut więcej
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
monterque
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 71
Rejestracja: czw 31 maja, 2007 17:59
Lokalizacja: Torun

dzięki za info. W takim razie nie ma tragedii. Już myślałem, że za wtyczki zapłacę zaraz z kilka stów.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”