Strona 2 z 2
: śr 26 gru, 2012 19:27
autor: artoor200sx
borimichal pisze:Ale w klasie walbro mysle ze mozna byloby cos znalezc,gdzies kiedys nasz primedruciarz wklejał linki do takich pomp paliwa.
wklejal , ja wlasnie z tamtad bralem , dokladnie ta :
http://pompy-paliwa.pl/p/5/172/pompa-pa ... aliwa.html tyle ze ta ma cisnienie robocze 4 bary dzisiaj kosztuje 160 zl ;p
: pt 28 gru, 2012 22:42
autor: Ban0ff
a ile na tej pompie jezdziles? i jak sie spisuje?
: śr 02 sty, 2013 16:07
autor: artoor200sx
jezdze na niej od 17 pazdziernika 2011 , i do tej pory spisuje sie dobrze .
: śr 02 sty, 2013 16:20
autor: kremat0r
4bary ciśnienia to nie za mało ?
: czw 03 sty, 2013 01:20
autor: tenchi_masaki
: pt 04 sty, 2013 20:54
autor: artoor200sx
kremat0r pisze:4bary ciśnienia to nie za mało ?
Dopoki nie bedziesz krecil przy regulatorze to powinno ogarniac .
: pt 04 sty, 2013 21:05
autor: borimichal
Seryjnie mamy miec na listwie cisnienie 2.5 + tyle ile dmuchamy z turba,czyli dmuchamy 1bar`a to cisnienie na listwie bedzie wynosilo 3.5 wiec przy takiej 4barowej pompce teoretycznie mamy jeszcze troche zapasu.
mozna eksperymentowac na własne ryzyko-jak bedziemy zaopatrzeni w manometr do pomiaru cisnienia i sonde egt nic złego nie powinno sie nam stac