Strona 2 z 2

: śr 26 gru, 2012 19:27
autor: artoor200sx
borimichal pisze:Ale w klasie walbro mysle ze mozna byloby cos znalezc,gdzies kiedys nasz primedruciarz wklejał linki do takich pomp paliwa.
wklejal , ja wlasnie z tamtad bralem , dokladnie ta : http://pompy-paliwa.pl/p/5/172/pompa-pa ... aliwa.html tyle ze ta ma cisnienie robocze 4 bary dzisiaj kosztuje 160 zl ;p

: pt 28 gru, 2012 22:42
autor: Ban0ff
a ile na tej pompie jezdziles? i jak sie spisuje?

: śr 02 sty, 2013 16:07
autor: artoor200sx
jezdze na niej od 17 pazdziernika 2011 , i do tej pory spisuje sie dobrze .

: śr 02 sty, 2013 16:20
autor: kremat0r
4bary ciśnienia to nie za mało ?

: czw 03 sty, 2013 01:20
autor: tenchi_masaki
Ja jezdzilem na tej.

http://pompy-paliwa.pl/p/5/203/pompa-pa ... aliwa.html

I dawala rade ;]

: pt 04 sty, 2013 20:54
autor: artoor200sx
kremat0r pisze:4bary ciśnienia to nie za mało ?
Dopoki nie bedziesz krecil przy regulatorze to powinno ogarniac .

: pt 04 sty, 2013 21:05
autor: borimichal
Seryjnie mamy miec na listwie cisnienie 2.5 + tyle ile dmuchamy z turba,czyli dmuchamy 1bar`a to cisnienie na listwie bedzie wynosilo 3.5 wiec przy takiej 4barowej pompce teoretycznie mamy jeszcze troche zapasu.

mozna eksperymentowac na własne ryzyko-jak bedziemy zaopatrzeni w manometr do pomiaru cisnienia i sonde egt nic złego nie powinno sie nam stac