Witam, mam kilka pytan dotyczacych montazu wtryskiwaczy na kolektorze dolotowym RB25 Greddy Style, jako ze robie to pierwsyz raz a na forum nie doszukalem sie informacji w odpowiednich dzialach...
Bardzo prosze o pomocne odpowiedzi w tej sprawie
otoz sprawe wtyczek EV1 rozwiazalismy w temacie z szybkimi pytaniami wiec tego nie bede poruszal...
pozostaja dwie sprawy:
Kwestia pierwsza - spasowanie wtryskow i listwy paliwowej
srednica otworow w listwie paliwowej - 10mm
glebokosc otworow w listwie paliwowej - 10mm
i teraz mam dylemat czy wtrysk ma miec cala "glowke z oringiem" wewnatrz otworu listwy?
czy moze byc jedynie docisniety listwa poprzez Oring?
czy musze dobrac mniejsze oringi zeby gorna czesc wtrysku weszla wewnatrz jak na zdieciu nizej
czy moze wystarczy ze listwa bedzie sztywno dociskala Oring zalozony na "glowce" wtrysku jak na zdieciu ponizej?
jest tez trzecia opcja
Na wtrysku jest taki "zabek" jesli sie nie myle okreslajacy maksymalna glebokosc umieszczenia wtrysku
od czubka wtrysku do tego zabka jest dokladne 11.5mm
lecz glowka wtrysku zaraz pod Oringiem ma 13.2mm srednicy czyli jest szersza niz otwor w listwie
jest tez mozliwosc roztoczenia otworow w listwie na 13mm (co bedzie dosc ryzykowne ze wzgledu na grubosc scianki w listwie) i umiescic glowke wtrysku w calosci w listwie
Kwestia numer dwa
osadzenie wtrysku w Kolektorze - i tu pojawia sie pewien problem
poniwaz tutaj rowniez sa dwie mozliwosci osadzenia wtrysku z tym ze przy jednej wtrysk jest osadzony glebiej a przy drugiej wyzej
PYTANIE - czy ma to spore znaczenie czy wtrysk bedzie glebiej osadzony czy nie?
Kolektor ma roztoczony otwor o dwoch wymiarach wewnetrzny (mniejszy) i zewnetrzny (wiekszy) a w komplecie z kolektorem byly rowniez "podstawki" do zamocowania wewnatrz wiekszego otworu, posiadajace mniejsza srednice do osadzenia wtrysku, lecz wtedy bedzie on znacznie wyzej osadzony
i tutak nasuwa sie kolejne pytanie czy zastosowac "wkladke" uszczelniona oringiem a na niej wyzej osadzony wtrysk? czy lepiej dac sobie spokoj z takimi podkladkami i zamontowac wtrysk w wewnetrznym / mniejszym otworze a jedynie dobrac wiekszy oring ktory wpasuje sie w otwor?
Generalnie problem drugi zalezy glownie od tego czy i jakie znaczenie ma polozenie wtrysku wyzej lub nizej?
Montaz wtryskow - Problemy / mozliwosci
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony pn 28 sty, 2013 20:20 przez Andy, łącznie zmieniany 2 razy.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
oringi muszą być w otworach, ciasno wciśnięte, najlepiej posmaruj je delikatnie wazeliną albo czymś tłustym, żeby łatwiej weszły
Poszukuję...
OK OK czyli w przypadku listwy oring musi wejsc wewnatrz
ale kwestia kolektora....
czy ma spore znaczenie czy wtrysk bedzie wyzej na podstawce czy bedzie glebiej bez podstawki?
ale kwestia kolektora....
czy ma spore znaczenie czy wtrysk bedzie wyzej na podstawce czy bedzie glebiej bez podstawki?
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
popatrz jak siedzi seryjny wtrysk na kolektorze
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM