Montaz wtryskow - Problemy / mozliwosci

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Witam, mam kilka pytan dotyczacych montazu wtryskiwaczy na kolektorze dolotowym RB25 Greddy Style, jako ze robie to pierwsyz raz a na forum nie doszukalem sie informacji w odpowiednich dzialach...

Bardzo prosze o pomocne odpowiedzi w tej sprawie

otoz sprawe wtyczek EV1 rozwiazalismy w temacie z szybkimi pytaniami wiec tego nie bede poruszal...

pozostaja dwie sprawy:

Kwestia pierwsza - spasowanie wtryskow i listwy paliwowej

srednica otworow w listwie paliwowej - 10mm
glebokosc otworow w listwie paliwowej - 10mm
i teraz mam dylemat czy wtrysk ma miec cala "glowke z oringiem" wewnatrz otworu listwy?
czy moze byc jedynie docisniety listwa poprzez Oring?

czy musze dobrac mniejsze oringi zeby gorna czesc wtrysku weszla wewnatrz jak na zdieciu nizej
Obrazek

czy moze wystarczy ze listwa bedzie sztywno dociskala Oring zalozony na "glowce" wtrysku jak na zdieciu ponizej?
Obrazek

jest tez trzecia opcja
Na wtrysku jest taki "zabek" jesli sie nie myle okreslajacy maksymalna glebokosc umieszczenia wtrysku
Obrazek
od czubka wtrysku do tego zabka jest dokladne 11.5mm
lecz glowka wtrysku zaraz pod Oringiem ma 13.2mm srednicy czyli jest szersza niz otwor w listwie
jest tez mozliwosc roztoczenia otworow w listwie na 13mm (co bedzie dosc ryzykowne ze wzgledu na grubosc scianki w listwie) i umiescic glowke wtrysku w calosci w listwie



Kwestia numer dwa
osadzenie wtrysku w Kolektorze - i tu pojawia sie pewien problem
poniwaz tutaj rowniez sa dwie mozliwosci osadzenia wtrysku z tym ze przy jednej wtrysk jest osadzony glebiej a przy drugiej wyzej
Obrazek
PYTANIE - czy ma to spore znaczenie czy wtrysk bedzie glebiej osadzony czy nie?

Kolektor ma roztoczony otwor o dwoch wymiarach wewnetrzny (mniejszy) i zewnetrzny (wiekszy) a w komplecie z kolektorem byly rowniez "podstawki" do zamocowania wewnatrz wiekszego otworu, posiadajace mniejsza srednice do osadzenia wtrysku, lecz wtedy bedzie on znacznie wyzej osadzony
Obrazek

i tutak nasuwa sie kolejne pytanie czy zastosowac "wkladke" uszczelniona oringiem a na niej wyzej osadzony wtrysk? czy lepiej dac sobie spokoj z takimi podkladkami i zamontowac wtrysk w wewnetrznym / mniejszym otworze a jedynie dobrac wiekszy oring ktory wpasuje sie w otwor?

Obrazek

Obrazek


Generalnie problem drugi zalezy glownie od tego czy i jakie znaczenie ma polozenie wtrysku wyzej lub nizej?
Ostatnio zmieniony pn 28 sty, 2013 20:20 przez Andy, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

oringi muszą być w otworach, ciasno wciśnięte, najlepiej posmaruj je delikatnie wazeliną albo czymś tłustym, żeby łatwiej weszły
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

OK OK czyli w przypadku listwy oring musi wejsc wewnatrz

ale kwestia kolektora....
czy ma spore znaczenie czy wtrysk bedzie wyzej na podstawce czy bedzie glebiej bez podstawki?
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

popatrz jak siedzi seryjny wtrysk na kolektorze
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”