problem z układem paliwowym S13 SR20DET

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

hektor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 13 sty, 2013 13:47
Lokalizacja: Wrocław

Witam mam problem z układem paliwowym mam S13 z SR20DET i teraz tak nie pamientam które przewody idą do baku bo są 3 i nie pamiętam gdzie mam je wpiąć i teraz w S13 wychodzą dwa przewody paliwowe w komoże silnika jeden z filtrem paliwa czyli zasilanie i drógi to powrót ale nie wiem gdzie mam je podłonczyć w SR20DET jak by ktoś miał jakiś rysunek, zdjęcie to bym był bardzo wdzięczny
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Z filtra ( czyli zasilanie ) podłączasz do listwy paliwowej a za listwą, za regulatorem cisnienia paliwa podłączasz na powrót do baku
hektor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 13 sty, 2013 13:47
Lokalizacja: Wrocław

no tak średnio weim gdzie ale może znajde http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 50756.jpg/ w razie czego możesz zaznaczuc na zjedciu bo tu tez mam jakies przewody pozaslepiane i nie wiem od czego sa
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

mi to wyglada na wode a nie paliwo ;)
JARGUT
Stały gość
Stały gość
Posty: 307
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009 20:59
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Przewody powinieneś podłączyć tak
Zasilanie podłanczasz na listwe paliwową tam gdzie nie ma regulatora ciś paliwa powrót zakładasz na regurator paliwa znajduje się on na koncu listwy paliwowej zazwyczaj !
U ciebie jest kruciec załozony z tego co widać na foto wiec regulator masz gdzieś przeniesiony
To co przedstawiłeś na foto to są podłączenia cieczy do ogrzewania przepustnicy
Pozatym gdzie Ci potrzebne 3 przewody paliwowe
W baku od s13 ca18 są 3 przewody
1 to zasilanie
2 powrut
3 powrut oparów od Carbon Carnister
hektor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 13 sty, 2013 13:47
Lokalizacja: Wrocław

to co bylo zaznaczone to nie ważne ale teraz jest założony seryjny regulator bo na zdjeciu jest koło tego reduktora jeszcze jesna rurka która nie jest zaślepiona i do czego ona idzie
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

do orurowania z ic,przed przepustnica
hektor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 13 sty, 2013 13:47
Lokalizacja: Wrocław

czyli jak to mam podbiać bo jak mam rure od IC i z tej rury wychodzi jeszcze jedna rurka do której podłonczyłem odme
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

tak po chłopsku rozumując to jak dmuchniesz tego 1 bara z turbiny to zamiast nadmuchać do komory spalania to sobie nadmuchasz powietrza na wałki rozrządu...
odmy mają być podłączone przed turbinę.
Poszukuję...
hektor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 13 sty, 2013 13:47
Lokalizacja: Wrocław

czyli podłanczam odme z pokrywy zaworów do oil tank i z oil tank pod rure od ic przez przepustnica ? a tamnen otwor moge zaślepić czy co ?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

dobra.
Naucz sie uzywac poprawnie klawiatury,znaków interpunkcyjnych i błagam Cie nie popełniaj takich błędów ortograficznych bo tego sie czytać nie da.

pozatym sciagales serwisówke? ogladales je?
na forum zabardzo nie szukałes informacji na tematy o ktore pytasz.

Wiesz jak działa taki silnik?jak dmucha turbo itp?
zadajac takie pytania nie wydaje mi sie zebys posiadał taka wiedze-pisze to tylko po to zebys sie zastanowil i przez przypadek nie narazil w pozniejszym czasie na dodatkowe koszty.

w srz`e z pokrywy zaworów sa 3 wyjscia.
ta z tylu przy kolektorze ssacym jest polaczona z kolektorem ssacym.
ta z tylu od strony wydechu jest polaczona z blokiem.
ta z przodu od strony wydechu jest polaczona z rura idaca od filtra powietrza do turbosprezarki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”