problem z układem paliwowym S13 SR20DET
Moderator: Moderator
Witam mam problem z układem paliwowym mam S13 z SR20DET i teraz tak nie pamientam które przewody idą do baku bo są 3 i nie pamiętam gdzie mam je wpiąć i teraz w S13 wychodzą dwa przewody paliwowe w komoże silnika jeden z filtrem paliwa czyli zasilanie i drógi to powrót ale nie wiem gdzie mam je podłonczyć w SR20DET jak by ktoś miał jakiś rysunek, zdjęcie to bym był bardzo wdzięczny
Z filtra ( czyli zasilanie ) podłączasz do listwy paliwowej a za listwą, za regulatorem cisnienia paliwa podłączasz na powrót do baku
no tak średnio weim gdzie ale może znajde http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 50756.jpg/ w razie czego możesz zaznaczuc na zjedciu bo tu tez mam jakies przewody pozaslepiane i nie wiem od czego sa
mi to wyglada na wode a nie paliwo
Przewody powinieneś podłączyć tak
Zasilanie podłanczasz na listwe paliwową tam gdzie nie ma regulatora ciś paliwa powrót zakładasz na regurator paliwa znajduje się on na koncu listwy paliwowej zazwyczaj !
U ciebie jest kruciec załozony z tego co widać na foto wiec regulator masz gdzieś przeniesiony
To co przedstawiłeś na foto to są podłączenia cieczy do ogrzewania przepustnicy
Pozatym gdzie Ci potrzebne 3 przewody paliwowe
W baku od s13 ca18 są 3 przewody
1 to zasilanie
2 powrut
3 powrut oparów od Carbon Carnister
Zasilanie podłanczasz na listwe paliwową tam gdzie nie ma regulatora ciś paliwa powrót zakładasz na regurator paliwa znajduje się on na koncu listwy paliwowej zazwyczaj !
U ciebie jest kruciec załozony z tego co widać na foto wiec regulator masz gdzieś przeniesiony
To co przedstawiłeś na foto to są podłączenia cieczy do ogrzewania przepustnicy
Pozatym gdzie Ci potrzebne 3 przewody paliwowe
W baku od s13 ca18 są 3 przewody
1 to zasilanie
2 powrut
3 powrut oparów od Carbon Carnister
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
do orurowania z ic,przed przepustnica
tak po chłopsku rozumując to jak dmuchniesz tego 1 bara z turbiny to zamiast nadmuchać do komory spalania to sobie nadmuchasz powietrza na wałki rozrządu...
odmy mają być podłączone przed turbinę.
odmy mają być podłączone przed turbinę.
Poszukuję...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
dobra.
Naucz sie uzywac poprawnie klawiatury,znaków interpunkcyjnych i błagam Cie nie popełniaj takich błędów ortograficznych bo tego sie czytać nie da.
pozatym sciagales serwisówke? ogladales je?
na forum zabardzo nie szukałes informacji na tematy o ktore pytasz.
Wiesz jak działa taki silnik?jak dmucha turbo itp?
zadajac takie pytania nie wydaje mi sie zebys posiadał taka wiedze-pisze to tylko po to zebys sie zastanowil i przez przypadek nie narazil w pozniejszym czasie na dodatkowe koszty.
w srz`e z pokrywy zaworów sa 3 wyjscia.
ta z tylu przy kolektorze ssacym jest polaczona z kolektorem ssacym.
ta z tylu od strony wydechu jest polaczona z blokiem.
ta z przodu od strony wydechu jest polaczona z rura idaca od filtra powietrza do turbosprezarki.
Naucz sie uzywac poprawnie klawiatury,znaków interpunkcyjnych i błagam Cie nie popełniaj takich błędów ortograficznych bo tego sie czytać nie da.
pozatym sciagales serwisówke? ogladales je?
na forum zabardzo nie szukałes informacji na tematy o ktore pytasz.
Wiesz jak działa taki silnik?jak dmucha turbo itp?
zadajac takie pytania nie wydaje mi sie zebys posiadał taka wiedze-pisze to tylko po to zebys sie zastanowil i przez przypadek nie narazil w pozniejszym czasie na dodatkowe koszty.
w srz`e z pokrywy zaworów sa 3 wyjscia.
ta z tylu przy kolektorze ssacym jest polaczona z kolektorem ssacym.
ta z tylu od strony wydechu jest polaczona z blokiem.
ta z przodu od strony wydechu jest polaczona z rura idaca od filtra powietrza do turbosprezarki.