Strona 1 z 1

problem z układem paliwowym S13 SR20DET

: sob 02 lut, 2013 15:53
autor: hektor
Witam mam problem z układem paliwowym mam S13 z SR20DET i teraz tak nie pamientam które przewody idą do baku bo są 3 i nie pamiętam gdzie mam je wpiąć i teraz w S13 wychodzą dwa przewody paliwowe w komoże silnika jeden z filtrem paliwa czyli zasilanie i drógi to powrót ale nie wiem gdzie mam je podłonczyć w SR20DET jak by ktoś miał jakiś rysunek, zdjęcie to bym był bardzo wdzięczny

: sob 02 lut, 2013 15:58
autor: Binio_
Z filtra ( czyli zasilanie ) podłączasz do listwy paliwowej a za listwą, za regulatorem cisnienia paliwa podłączasz na powrót do baku

: sob 02 lut, 2013 16:05
autor: hektor
no tak średnio weim gdzie ale może znajde http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 50756.jpg/ w razie czego możesz zaznaczuc na zjedciu bo tu tez mam jakies przewody pozaslepiane i nie wiem od czego sa

: sob 02 lut, 2013 18:08
autor: Binio_
mi to wyglada na wode a nie paliwo ;)

: sob 02 lut, 2013 19:10
autor: JARGUT
Przewody powinieneś podłączyć tak
Zasilanie podłanczasz na listwe paliwową tam gdzie nie ma regulatora ciś paliwa powrót zakładasz na regurator paliwa znajduje się on na koncu listwy paliwowej zazwyczaj !
U ciebie jest kruciec załozony z tego co widać na foto wiec regulator masz gdzieś przeniesiony
To co przedstawiłeś na foto to są podłączenia cieczy do ogrzewania przepustnicy
Pozatym gdzie Ci potrzebne 3 przewody paliwowe
W baku od s13 ca18 są 3 przewody
1 to zasilanie
2 powrut
3 powrut oparów od Carbon Carnister

: ndz 03 lut, 2013 11:23
autor: hektor
to co bylo zaznaczone to nie ważne ale teraz jest założony seryjny regulator bo na zdjeciu jest koło tego reduktora jeszcze jesna rurka która nie jest zaślepiona i do czego ona idzie

: ndz 03 lut, 2013 12:56
autor: borimichal
do orurowania z ic,przed przepustnica

: ndz 03 lut, 2013 13:24
autor: hektor
czyli jak to mam podbiać bo jak mam rure od IC i z tej rury wychodzi jeszcze jedna rurka do której podłonczyłem odme

: ndz 03 lut, 2013 15:56
autor: Saqu
tak po chłopsku rozumując to jak dmuchniesz tego 1 bara z turbiny to zamiast nadmuchać do komory spalania to sobie nadmuchasz powietrza na wałki rozrządu...
odmy mają być podłączone przed turbinę.

: ndz 03 lut, 2013 16:26
autor: hektor
czyli podłanczam odme z pokrywy zaworów do oil tank i z oil tank pod rure od ic przez przepustnica ? a tamnen otwor moge zaślepić czy co ?

: ndz 03 lut, 2013 16:41
autor: borimichal
dobra.
Naucz sie uzywac poprawnie klawiatury,znaków interpunkcyjnych i błagam Cie nie popełniaj takich błędów ortograficznych bo tego sie czytać nie da.

pozatym sciagales serwisówke? ogladales je?
na forum zabardzo nie szukałes informacji na tematy o ktore pytasz.

Wiesz jak działa taki silnik?jak dmucha turbo itp?
zadajac takie pytania nie wydaje mi sie zebys posiadał taka wiedze-pisze to tylko po to zebys sie zastanowil i przez przypadek nie narazil w pozniejszym czasie na dodatkowe koszty.

w srz`e z pokrywy zaworów sa 3 wyjscia.
ta z tylu przy kolektorze ssacym jest polaczona z kolektorem ssacym.
ta z tylu od strony wydechu jest polaczona z blokiem.
ta z przodu od strony wydechu jest polaczona z rura idaca od filtra powietrza do turbosprezarki.