Zewnętrzna pompa przelewowa

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Czy stosował ktoś z Was zewnętrzną pompę przelewającą paliwo z baku do swirl pota?
Jako główną pompę mam Walbro 255 i zastanawiam się czym napełnić swirl pota. Może być jakaś uniwersalna o przepustowości 95l/h? Nie wydaje mi się, bo przecież walbro ma 255l/h.
Dla przykładu: http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrz ... 84607.html
Jak rozwiązać ten problem?
Chciałem użyć standardowej od s13, ale ona jest wewnętrzna i nie ma szans żeby użyć ją jako zewnętrzną. Ma za krótki króciec przy sitku.
Ostatnio zmieniony sob 04 maja, 2013 13:23 przez claysman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
artoor200sx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 804
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)

BanOff ma , zobacz w jego projekcie

z reszta masz , nie szukaj :

topics34/s13-280-rb25det-1jz-gte-by-ban ... 72,195.htm
Ostatnio zmieniony sob 04 maja, 2013 13:31 przez artoor200sx, łącznie zmieniany 1 raz.
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

W jego temacie widzę, że zastosował coś z Merca w123. Czyli reansumując nie ma się co martwić, że swirl zostanie pusty, przez mniejszą wydajność przelewowej pompy?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

pamiętaj ze powrót z listwy masz miec do swirla, wiec pusty nie powinien zostać ;)
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Powrót z listwy jest do swirl pota i po dzisiejszych testach, gdy auto chodziło na wolnych obrotach, widzę że więcej paliwa wraca z powrotu niż idzie na zasilenie wtrysków. Przy upalaniu zatem, powinna starczyć pompa rzędu 100l/h do zasilenia swirla;)
Relację zdam w moim projekcie i myślę, że nie tylko mi się to przyda;p
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a niby jak walbro ma zrobic cisnienie na listwie jak jest wewnetrzna? Gdzie ona jest zamontowana?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Walbro jest zamontowana w swirl pocie w ten sposób:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wszystko jest tak jak w normalnym swirl pocie, nie licząc zdejmowanej pokrywki w razie wymiany pompy i otworu na przewody, który jest zaklejony żywicą.
Nie chciałem wymieniać pompy, którą kupiłem kilka miesięcy temu i przejechała może z 200kilometrów, dlatego zdecydowałem się zrobić swirl pota, w którym będzie zamontowana pompa wewnętrzna.
No ale nie to było problemem, lecz pompa przelewowa. Masz jakieś spostrzeżenia na ten temat, BanOff?
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

takie pytanie. patrzyłeś, liczyłeś ile to ma pojemności? bo marnie wygląda to pod względem pojemności... :O

oczywiście nie puste tylko z zanurzoną pompą z całym tym jej stelażem...
czy nie lepiej byłoby Ci przerobić zbiornik paliwa pod jakiś stelaż z tą pompą.
Ostatnio zmieniony ndz 05 maja, 2013 12:59 przez Saqu, łącznie zmieniany 1 raz.
Poszukuję...
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Swirl pot z zanurzoną pompą paliwa ma około 2l pojemności
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a widzisz :) nie wiedzialem ze meczyles sie z walbro zeby upchac do swirl pota.
Co do pompowania to mi akurat nie brakuje paliwa na tej pomce z merca.
Mysle ze seria powinna dac rade, jak bedzie brakowac to zalozysz cos mocniejszego :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

seria tzn. seryjna od s13? Ile ona ma l/h?
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

podlacz pompe i sprawdz :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Jak już pisałem wyżej nie da rady użyć wew. standardowej od s13 jako przelewówki.
Wygląda ona tak:
Obrazek
i ten króciec zasysający jest za krótki, żeby podpiąć wężyk;) Ponad to, co z chłodzeniem?
Decyduję się na jakąś uniwersalną około 100l/h. Zobaczymy czy wytrzyma;)
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Ale moze zakladajac temat powinienes pokazac jaki masz zbiornik, jakiego swirl pota? Kazdy ma czytac w myslach i pomagac?
Piszac o seryjnej pompie myslalem ze masz seryjny zbiornik i chcesz do niego dolozyc swirl pota, teraz z postow wyglada ze nie masz seryjnego i musisz stosowac zewnetrzna.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Masz trochę racji, ale myślę, że pierwsze zdanie mojego postu już pokazuje o co mi chodzi ponieważ napisałem: "
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013 14:19 Zewnętrzna pompa przelewowa
Czy stosował ktoś z Was zewnętrzną pompę przelewającą paliwo z baku do swirl pota? "
Jasno z tego wynika, że szukam ZEWNĘTRZNEJ pompy;)
Tak czy siak, dzięki za pomoc, bo przynajmniej wiem czego się chwycić;) Mowa dla przykładu o pompie z mercedesa, która masz BanOff założoną.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”