która lepsza do SR 0 580 254 040 vs. 0 580 254 044

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

owca221
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 67
Rejestracja: pn 23 lip, 2012 10:36
Lokalizacja: Warszawa

Witam,

mam możliwość zakupu w bardzo dorbrej cenie obu pomp. Która z nich będzie lepsza do SR20DET:
a) 040 - pompa Intank o wydajności 235LPH - 73,5 psi
b) 044 - pompa przepływowa o wydajności 330LPH - 73,5 psi

Jak widać ciśnienie takie samo, różnica w cenie (jaką mam) to 100pln na korzyść 040 wydajności 100lph różnicy. Która z nich będzie bardziej sensownym zakupem przy założeniu że moc 300 - 320 koni? skłaniam się ku 044 ale czy nie będzie to przesada?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jesteś świadom iż 044 jest pompą zewnętrzną, czyli nie wkładasz jej do baku a montujesz w linii paliwowej? Oraz że jest mega głośna?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pozatym dziwna sprawa, bo większość info jakie znalazłem, to podaje ze pompka 040 daje 300l/h oraz wyższe cisnienie niż 044 :?
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

druga sprawa ze u mnie po zalozeniu 044 skoczylo cisnienie na listwie paliwowej, seria miala 3 bary a po montazu 044 skoczylo na prawie 4 bary. Dopiero po wymianie regulatora paliwa na tjuningowy z regulacja dalo sie ustawic odpowiednie cisnienie.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
owca221
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 67
Rejestracja: pn 23 lip, 2012 10:36
Lokalizacja: Warszawa

Jesteś świadom iż 044 jest pompą zewnętrzną, czyli nie wkładasz jej do baku a montujesz w linii paliwowej? Oraz że jest mega głośna?
tak ponieważ jak opisałem 040 Intanke i 044 przepływowa
Pozatym dziwna sprawa, bo większość info jakie znalazłem, to podaje ze pompka 040 daje 300l/h oraz wyższe ciśnienie niż 044 :?
Pracuje w dywizji motoryzacyjnej Bosch na co dzień się tym zajmując także mam raczej potwierdzone informacje co do parametrów ( raczej, bo czasem katalog jedno a rzeczywista wydajność i parametry drugie) :D jeszcze to sprawdzę dokładnie dla pewności

Skoro 044 powoduje duży skok ciśnienia i jest głośna w takim razie sensowniejsze chyba będzie 040
Ostatnio zmieniony czw 16 maja, 2013 15:27 przez owca221, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dodam jedynie że u siebie mam 040, kultura pracy jest bardzo fajna, 400hp w CA napędziła ;)
owca221
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 67
Rejestracja: pn 23 lip, 2012 10:36
Lokalizacja: Warszawa

Binio_ pisze:Dodam jedynie że u siebie mam 040, kultura pracy jest bardzo fajna, 400hp w CA napędziła ;)
nooo i o to mi chodziło Binio_ konstruktywna sugestia.

temat do zamknęcia i do kosza.
Axel
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: wt 24 maja, 2011 16:05
Lokalizacja: Józefów

Z tym koszem do daj sobie na wstrzymanie, może ktoś będzie miał podobny dylemat.
Ostatnio zmieniony czw 16 maja, 2013 17:54 przez Axel, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

i jedna i drug bedzie wystarczajaca
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”