Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
odciecie paliwa powyzej 1 bara??
Moderator: Moderator
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Pytanie obok tematu, ale jenak powiązane: CZY TO MOŻE BYĆ PRAWDĄ, że fabryczne komputery S13/S14(A) ograniczają doładowanie na wstecznym, jałowym i pierwszym biegu w sensie - W OGOLE ograniczają, a nie, że jest "boost cut" ?? ?? ...że niby na 1-nce silnik jest naturally/aspirated oświecił mnie dziś jeden angielski pacjent...
Jakoś tego w swoim grzmocie nie zaobserwowałem.
No i co Wy na to ?
Jakoś tego w swoim grzmocie nie zaobserwowałem.
No i co Wy na to ?
dla mnie to jakis farmazon!!odłacz westa i zobaczysz róznice na jedynce!!chyba ze masz takiego laga ze ci nie zdazy naładowac na jedynce ale niesadze bo masz gt28rs a własnie jezdze wozem gato z takim turbo w ca18det i ta turbina nie to ze syczy ale wyje jak supercharget od 1900rpm wiec nie wiem oczym mozwa!!zeby nie to ze go docieram to dał bym mu w palnik az by sie osrał
a ja Ciebie zapytam jak cisnienie jest regulowane w s13 ? Jak chyba wiesz komputer w s13 nie ma nic do gadania jesli chodzi o cisnienie, przeciez tam masz puszke (actuator) bezposrednio do dolotu wezykiem podlaczoną bez zadnych zaworkow sterowanych komputerem (tak jak to jest w s14).Suchar pisze:Pytanie obok tematu, ale jenak powiązane: CZY TO MOŻE BYĆ PRAWDĄ, że fabryczne komputery S13/S14(A) ograniczają doładowanie na wstecznym, jałowym i pierwszym biegu w sensie - W OGOLE ograniczają, a nie, że jest "boost cut" ?? ?? ...że niby na 1-nce silnik jest naturally/aspirated oświecił mnie dziś jeden angielski pacjent...
Jakoś tego w swoim grzmocie nie zaobserwowałem.
No i co Wy na to ?
W s14 z tego co wyczytałem w serwisówce to na pierwszych dwoch biegach jest inna charakterystyka załączania sie turbo, ze niby łagodniejsza czy cuś . Jak znajde to wkleje .tutaj.
ok
znalazłem
są 2 mapy ciśnienia
1. slow response type - wolna reakcja
2. quick response type - szybka reakacja
Uzaleznione jest to od biegu, predkosci i rodzaju benzynu.
Tutaj fotka z serwisówki.
znalazłem
są 2 mapy ciśnienia
1. slow response type - wolna reakcja
2. quick response type - szybka reakacja
Uzaleznione jest to od biegu, predkosci i rodzaju benzynu.
Tutaj fotka z serwisówki.
- Załączniki
-
- boostcontr.JPG (70.71 KiB) Przejrzano 3629 razy
autko bylo sprowadzone przez handlarza z holandii... rok produkcji 90 a pierwsza rejestracja 94 (zderzak i fotele po lifcie), mial klepany tylny lewy blotnik... tyle wiem. Dzisiaj chyba znajde chwile czasu aby zrobic fotke komputera...jarkowy pisze:Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
JEST ODCINKA
Dzisiaj modyfikowalem dolot, zalozylem stozek, zrobilem dolot zimnego powietrza oraz oslone termiczna...
postanowilem to przetestowac i... juz poniej 4 tys obrotow przy gazie w podlodze odcina paliwo i tak az powyzej 5 tys... pozniej spada doladowanie i jest ok. Roznica jest taka ze odcina paliwo przy cisnieniu takim na jakim wczesniej jeszcze jechal czyli 1,25 bara a nawet moze 1,2 bara... jutro dokladniejsze testy przeprowadze... chyba pora na elektronike
Dzisiaj modyfikowalem dolot, zalozylem stozek, zrobilem dolot zimnego powietrza oraz oslone termiczna...
postanowilem to przetestowac i... juz poniej 4 tys obrotow przy gazie w podlodze odcina paliwo i tak az powyzej 5 tys... pozniej spada doladowanie i jest ok. Roznica jest taka ze odcina paliwo przy cisnieniu takim na jakim wczesniej jeszcze jechal czyli 1,25 bara a nawet moze 1,2 bara... jutro dokladniejsze testy przeprowadze... chyba pora na elektronike
fotki narazie mam takie... nie rozkrecalem komputerajarkowy pisze:Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
fotki narazie mam takie... nie rozkrecalem komputerajarkowy pisze:Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
- Załączniki
-
- PICT4139.gif (158 KiB) Przejrzano 3555 razy
-
- PICT4140.gif (154.67 KiB) Przejrzano 3555 razy
-
- PICT4141.gif (133.69 KiB) Przejrzano 3555 razy
Ostatnio zmieniony śr 24 sie, 2005 20:53 przez Assassin, łącznie zmieniany 3 razy.