odciecie paliwa powyzej 1 bara??

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Pytanie obok tematu, ale jenak powiązane: CZY TO MOŻE BYĆ PRAWDĄ, że fabryczne komputery S13/S14(A) ograniczają doładowanie na wstecznym, jałowym i pierwszym biegu w sensie - W OGOLE ograniczają, a nie, że jest "boost cut" ?? ?? ...że niby na 1-nce silnik jest naturally/aspirated oświecił mnie dziś jeden angielski pacjent... :?
Jakoś tego w swoim grzmocie nie zaobserwowałem.
No i co Wy na to ?
cziko

dla mnie to jakis farmazon!!odłacz westa i zobaczysz róznice na jedynce!!chyba ze masz takiego laga ze ci nie zdazy naładowac na jedynce ale niesadze bo masz gt28rs a własnie jezdze wozem gato z takim turbo w ca18det i ta turbina nie to ze syczy ale wyje jak supercharget od 1900rpm :twisted: wiec nie wiem oczym mozwa!!zeby nie to ze go docieram to dał bym mu w palnik az by sie osrał :wink:
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Suchar pisze:Pytanie obok tematu, ale jenak powiązane: CZY TO MOŻE BYĆ PRAWDĄ, że fabryczne komputery S13/S14(A) ograniczają doładowanie na wstecznym, jałowym i pierwszym biegu w sensie - W OGOLE ograniczają, a nie, że jest "boost cut" ?? ?? ...że niby na 1-nce silnik jest naturally/aspirated oświecił mnie dziś jeden angielski pacjent... :?
Jakoś tego w swoim grzmocie nie zaobserwowałem.
No i co Wy na to ?
a ja Ciebie zapytam jak cisnienie jest regulowane w s13 ? Jak chyba wiesz komputer w s13 nie ma nic do gadania jesli chodzi o cisnienie, przeciez tam masz puszke (actuator) bezposrednio do dolotu wezykiem podlaczoną bez zadnych zaworkow sterowanych komputerem (tak jak to jest w s14).

W s14 z tego co wyczytałem w serwisówce to na pierwszych dwoch biegach jest inna charakterystyka załączania sie turbo, ze niby łagodniejsza czy cuś ;). Jak znajde to wkleje .tutaj.
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

ok
znalazłem
są 2 mapy ciśnienia
1. slow response type - wolna reakcja
2. quick response type - szybka reakacja
Uzaleznione jest to od biegu, predkosci i rodzaju benzynu.
Tutaj fotka z serwisówki.
Załączniki
boostcontr.JPG
boostcontr.JPG (70.71 KiB) Przejrzano 3629 razy
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

jarkowy pisze:Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
autko bylo sprowadzone przez handlarza z holandii... rok produkcji 90 a pierwsza rejestracja 94 (zderzak i fotele po lifcie), mial klepany tylny lewy blotnik... tyle wiem. Dzisiaj chyba znajde chwile czasu aby zrobic fotke komputera...
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

JEST ODCINKA

Dzisiaj modyfikowalem dolot, zalozylem stozek, zrobilem dolot zimnego powietrza oraz oslone termiczna...

postanowilem to przetestowac i... juz poniej 4 tys obrotow przy gazie w podlodze odcina paliwo 8) i tak az powyzej 5 tys... pozniej spada doladowanie i jest ok. Roznica jest taka ze odcina paliwo przy cisnieniu takim na jakim wczesniej jeszcze jechal czyli 1,25 bara a nawet moze 1,2 bara... jutro dokladniejsze testy przeprowadze... chyba pora na elektronike :D
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

jarkowy pisze:Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
fotki narazie mam takie... nie rozkrecalem komputera
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

jarkowy pisze:Muro ma chipa odemnie.
Weź ty opowiedz o historii tego auta - od kogo go kupiłeś itp.
Musisz mieć chipa !
Wyjmij ecu (prawa strona nóg pasażera) i odkręć górna płytę metalowa a potem taką małą drukowaną i zrób zdięcie co tam siedzi jeśli jest na podstawce i nie ma srebrnej naklejki to na bank siedzi tam chip.
fotki narazie mam takie... nie rozkrecalem komputera
Załączniki
PICT4139.gif
PICT4139.gif (158 KiB) Przejrzano 3555 razy
PICT4140.gif
PICT4140.gif (154.67 KiB) Przejrzano 3555 razy
PICT4141.gif
PICT4141.gif (133.69 KiB) Przejrzano 3555 razy
Ostatnio zmieniony śr 24 sie, 2005 20:53 przez Assassin, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”