Opinie użytkowników Gazu
Moderator: Moderator
Chciałbym , żeby w związku z galopującymi cenami benzyny wypowiedzieli się tu ludzie , którzy od jakiegoś czasu posiadają instalacje gazowe w swoich Nyskach.w związku z wysokimi cenami instalacji wtryskowych , jak ktoś taką posiada niech napisze jak się sprawuje , czy były jakieś kłopoty , gdzie montował , czy zakład jest godny polecenia.Zależy mi na opini ludzi , którzy już jakiś czas posiadają instalacje, bo do tej pory roztrząsany był zazwyczj temat czy Nissanom (jako sportowym wozą ) przystoi mieć instalacje gazową. Jak dla mnie to przy ostatnich cenach benzyny i jak zobaczyłem jak gaz montowany jest do Subaru STI (wlew w twkich autach jest zawsze maskowany ) nie mam wątpliwości - nie żejemy w takim kraju gdzie można jeździć na benzynie !!!!Proszę o wypowiedzi i nie ganienie mnie za rozpoczęcie jeszcze raz wątku Gazu.
- musieli
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 37
- Rejestracja: pt 28 sty, 2005 15:28
- Lokalizacja: Wawa/Ursynów/KEN zone
Jak do tej pory spotkałęm się tylko raz (na własne oczy) z przypadkiem instalacji gazowej w silniku turbo. Kolega założył najprostrzą instalację gazową do Audi 5000 (amerykańska stara setka) 5T. Instalacja była wpięta przed turbiną, tak że turbo pędziło już mieszankę powietrza z gazem! Nie wiem dlaczego to działało, ale działało przez nastepne 3 lata, puki koleś nie sprzedał auta. Dalej nie wiem co się działo.
Co do "etyki" samochodów sportowych - nie widzę nic sprośnego w instalacji gazu do sportowego auta. Z 3 powodów: po pierwsze: ceny benzyny powariowały - a ja tankuję tylko 98 oktanową; po drugie: auto wolnossące na wtrysku gazowym chodzi lepiej niż na benzynie!!! (nie wiem jak turbo); po trzecie: ze względów ekologicznych
pozdro
musieli
S13, E30 325i
Co do "etyki" samochodów sportowych - nie widzę nic sprośnego w instalacji gazu do sportowego auta. Z 3 powodów: po pierwsze: ceny benzyny powariowały - a ja tankuję tylko 98 oktanową; po drugie: auto wolnossące na wtrysku gazowym chodzi lepiej niż na benzynie!!! (nie wiem jak turbo); po trzecie: ze względów ekologicznych
pozdro
musieli
S13, E30 325i
ja mialem gazik ponad dwa lat i tylko wymienialem filter gazu i nigdy nie było zadnego problemu z gazem, przejechalem chyba z 80 TKM. Instalacja była jeszcze na mixerze zadna tam sekwencja.
Z tego co wiem to na sekwencje prawie kazdy nazeka bo nikt nie potrafi tego dobrze zrobić.
Z tego co wiem to na sekwencje prawie kazdy nazeka bo nikt nie potrafi tego dobrze zrobić.
takich ludzi jak ja nie sieje sie jak zboze i nie zbiera kombajnem
Juz gdzies kiedys pisałem. Jest w Gdynii koles co zakłada instalacje do wszystkiego. U mnie w 240tce nikt nie umiał wystroic i jeżdziłem z zapchanym dolotem, on to wyrególował w 10min. Co do sekwencji tez nie ma problemu. Zakładał moim kumplom ( golf, e36...) i nikt nie narzeka. W turbo tez nie widzi problemu jezeli sie nie pałuje auta na gazie.
Dodam ze przyjezdzają do niego ludzie z połowy Polski na regulacje , a on sam uczy niemieckich monterów.
Dodam ze przyjezdzają do niego ludzie z połowy Polski na regulacje , a on sam uczy niemieckich monterów.
Marek podaj lepiek adres tego specjalisty!gość pisze:Juz gdzies kiedys pisałem. Jest w Gdynii koles co zakłada instalacje do wszystkiego. U mnie w 240tce nikt nie umiał wystroic i jeżdziłem z zapchanym dolotem, on to wyrególował w 10min. Co do sekwencji tez nie ma problemu. Zakładał moim kumplom ( golf, e36...) i nikt nie narzeka. W turbo tez nie widzi problemu jezeli sie nie pałuje auta na gazie.
Dodam ze przyjezdzają do niego ludzie z połowy Polski na regulacje , a on sam uczy niemieckich monterów.
Pozdrawiam wszystkich gazownikow !!! Gaz to piekna sprwa ktora bardzo szybko sie zwraca !!
To może jeszcze jakieś opinie ludzi z Warszawy i okolic nie wierze , żeby w tak dużym mieście nikt się nie pokusił o wypytanie lub montaż instalacji sekwencyjnej.Jeszcze co do powyższego postu proszę o podanie adresu i telefonu.
W Wawie Paweł ma już od ok roku sekwencyjną. Chyba nie narzeka, a na pewno mówił, że mu ciszej chodzi na LPG
- clicker200sx
- Stały gość
- Posty: 269
- Rejestracja: wt 10 maja, 2005 08:57
- Lokalizacja: Birmingham UK
- Kontakt:
Ja jezdze na gazie od jakiegos czasu i powiem szczerze ze z taka instalacja nie ma duzego problemu. zalozenie najprostrzej instalacji do aut na wtrysku waha sie od 1800-2500zl. Najgorsze jest w tym wszystkim ze gaz robi sie coraz gorszy. Najlepiej tankowac gaz na shellu lub na BP. I blagam was nie tankujcie nigny na lotosie!!!!! Najgorze paliwo, najgorszy gaz, nawet browaru tam nie tankujcie bo jest drogi:)
Co do instalacji sekwencyjnych LPG to polecam allegro !!!! Jak narazie znalazlem tam najtansze oferty !!! We wroclawiu znam 1 firme ktora matowala sekwensa do silnika 1.8T i do subarki !! To jest firma SPARKO !! Zaraz kolo wydzialu komunikacji(ulica Nasypowa lub Zielinskiego) !! Podobno wszystko chodzilo idealnie, ale opinii wlascicieli aut niestety nieznam!
Przed chwila przegladalem allegro !! Cos te instalacje poznikaly!! Wtedy jak widzialem ta instalacje (chyba BRC SEQUENT) to kosztowala 4600zl z matazem i gwarancja! Oczywiscie instalacje sprzedawala firma matujaca gaz a wszystko bylo nowe!!
Przed chwila przegladalem allegro !! Cos te instalacje poznikaly!! Wtedy jak widzialem ta instalacje (chyba BRC SEQUENT) to kosztowala 4600zl z matazem i gwarancja! Oczywiscie instalacje sprzedawala firma matujaca gaz a wszystko bylo nowe!!
a ja mam troszke inaczej... mam zwykla instalacje gazowa ale... w fordzie mondeo a nyske mam do lansu
a czy nie lepiej zamiast inwestycji lpg do nissana kupić dużego fiata z gazem? i jeszcze zostanie kasy na jazdę przez rok, nasze nissanki nie są bezawaryjne a do tego jeszcze gaz... ciekaw jestem jak to działa w zimie