Walbro do s14

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Jaki symbol ma powinna miec pompa walbro do s14 ?
I pytanie drugie ;) Są 2 pompy 190 L/h i 255 L/h , czy ta słabsza starczy do seryjnej ewentualnie ciut podwyższonej mocy ?
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Symbolu nie pamiętam, bo przez kilka sekund miałem ją w ręku, ale co do oznaczeń, to tylko 255l/h, bo to jest do silników turbo, a daje zapas na wszystkie mody jakie można w CA18DET zrobić.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

tą 190l/h sobie odpuśc z niej będziesz w stanie wyciągnąć maksymalnie jakieś 350-400, wtryski powżyej 550cc mogą już niedomagać na maks wydajności...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

Coobcio pisze:tą 190l/h sobie odpuśc z niej będziesz w stanie wyciągnąć maksymalnie jakieś 350-400, wtryski powżyej 550cc mogą już niedomagać na maks wydajności...
350-400 ? :mrgreen:
uu tyle to ja nigdy nie bede mial :) ja myslalem o mocy do max 300 :)
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

wedlug mnie obie starcza ale i tak sa w takich samych cenach
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Rafi pisze:wedlug mnie obie starcza ale i tak sa w takich samych cenach
rozmawialiśmy o tym z Jarkiem i na pewno starczy.
a ceny są inne - 150 PLN różnicy.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

To do 300koni po co przepłacać bierz tą o 150zł tańszą i problem z głowy...
JAk już osiągniesz te 300 kucy i będizesz dalej chorowac na brak mocy to i tak CI zostanie jeszcze potencjał...

Pytanie tylko czy do 300 koni dociągną seryjne 370cc wtryskiwacze ?
Wydaje mi się że na górze moze być deczko za ubogo...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

no własnie i u mnie 370ki nie dają rady już od 4500obrotów!!!!!co jest nie tak???????????pammpa wallbro 255, wtryski z s14...wątpie żeby w mojej almerze były przewody za cieńkie??
czy to mozliwe??
help:((
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

A JAKIE MASZ CISNIENIE PALIWA PRZY 5000OBR ???
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

ciśnienie jest ustawione na 4 bary na wolnych
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
ChEsTeR

Cisnienie na wolnych jest nieadekwatne do tego wystepujacego na wysokich obrotach pod obciazeniem. Po pierwsze oroty silnika na wolnych to jakies 700-1000 obrotow czyli jakies 1600-2000 wtryskow paliwa na minute. Przy takim poborze kazda pompa wyda spalasz w tedy jakies 2l na godzine pracy. Przy 6000 obr. masz 12000 wtryskow na minute a wtryski nie maja minimalnego czasu otwarcia tylko maksymalny i przy takim poborze uszkodzona pompa nie wyda. I nie potrzeba tych ogromnych cisnien paliwa. Spokojnie da sie to wysterowac na seryjnym cisnieniu przy sprawnej pompie i nie zajebiesz jej od razu od razu.
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ale tego nikt im nie może wytłumaczyć że seryjne wtryski w s14 stykają do 350 km jestem w 99% przekonany że pompa tam nie podaje bo po zgaszeniu motoru cisnienie powinno utrzymywać się jeszcze przez jakies 1,5 godziny a u ciebie odrazu spada.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

We wtorek montujemy 550cc i zobaczymy co to zmnieni 8)
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

We wtorek montujemy 550cc i zobaczymy co to zmnieni
ale po co montować 550 je śli to pompa??
rafi badz taki miły i podaj przykład auta co na 370cc wydoli na 350koni?? chce byc pewien tego co mówisz, bo po co wydawać kase na wtryski, jesli to pompa??
piszcie ludzie ,radzcie:D
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Keepsake

gre13 pisze:
We wtorek montujemy 550cc i zobaczymy co to zmnieni
ale po co montować 550 je śli to pompa??
rafi badz taki miły i podaj przykład auta co na 370cc wydoli na 350koni?? chce byc pewien tego co mówisz, bo po co wydawać kase na wtryski, jesli to pompa??
piszcie ludzie ,radzcie:D
Goran wydolił 330. A ja wydalam 260 ale chcę jeszcze powalczyć z ciśnieniem paliwa i (oby oby) dociągnąć do 290.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”