Walbro do s14

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

dziękuje o rozszerzenie mojej weidzy :mrgreen:
Bezwałdność wtrsyku zapomaniłem o niej ta iglica musi zapierdzielać góra dół...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
osa

pytanko przy okazji:
jakie powinno być ciśnienie paliwa w seryjnym s13??
tzn jakie na biegu jałowym i przy obciążeniu na wyższych obrotach??
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

generalnie w nissnach jest tak:
- obroty jałowe bez dodawania gazu 2,5 bara
- po ucheleniu przepsutnicy 3 bary
- a podczas jazdy w zalerzności od pompowanai przez turbinę... Jak Twoja T25 rozdmucha się na maksa to powinno ono wynosić ok. 3,5 bara
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

opuść troche na wolnych 1,9 i na bucie 3 bary seryjna pompa
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Adams
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 161
Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
Kontakt:

hej,
reanimuje temat bo mam maly problem koncepcyjny przy zakladaniu GS341 do S14a. Chodzi o nowe sitko... Po pierwsze jest ono o polowe mniejsze od Nissanowskiego a po drugie po zalozeniu jest "skierowane" w gore a oryginalne szlo w dol przez co nowe siega zaledwie troche za dol pompy :? Czy w swoich s14nastkach uzywaliscie nowego i bylo ono az o tyle krotsze?? zalozylbym stare ale slyszalem ze jest zbyt malo restrykcyjne i potrafi doprowadzic do mocnego zabrudzenia pompy...
Bylbym bardzo wdzieczny za sugestie osob ktore maja juz te operacje za soba...
pzdr!
Adam
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Ja u Siebie jak rok temu montowalem walbro to wsadziłem na nie stary filtr, a pompe w seryjne mocowania przytyrtytkowałem, daje radę...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

kupiłes sitko od civica i tyle . Ja zdecydowanie polecam oryginalne sitko walbro takie jak zaleca producent pompy.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

ja jezdze bez filtra, przejchałem na wallbro juz 45kkm i wszystko gra, mam takie sitko do sprzedania
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Adams
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 161
Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
Kontakt:

ok dzieki za info! zaloze chyba nowe i zobacze co bedzie.
pzdr!
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Awatar użytkownika
banan
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 12 mar, 2005 21:56
Lokalizacja: z lasu
Kontakt:

Ja mam stare sitko ponieważ z nowym był problem. Jest ono po założeniu skierowane w górę. Jeżdze już z 8 tyś km na starym i jest git. Trzeba te stare sitko dobrze wyczyścić, umyć itd.
Awatar użytkownika
Adams
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 161
Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
Kontakt:

hmmmm..... zobacze jak zrobie - mam troche ochote sprawdzic jakby sie sprawowalo nowe - jest dokladnie jak pisales ale przy umiejscowieniu pompy pod katem na scianie baku i tak wychodzi ze i nowe i stare bedzie circa w poziomie (tak mi sie wydaje). chiwlowo mam maly problem z sama pompa .... ale jak zaloze to zdam relacje czy da sie jezdzic do konca baku czy nie.
pzdr
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”