dziękuje o rozszerzenie mojej weidzy
Bezwałdność wtrsyku zapomaniłem o niej ta iglica musi zapierdzielać góra dół...
Walbro do s14
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
pytanko przy okazji:
jakie powinno być ciśnienie paliwa w seryjnym s13??
tzn jakie na biegu jałowym i przy obciążeniu na wyższych obrotach??
jakie powinno być ciśnienie paliwa w seryjnym s13??
tzn jakie na biegu jałowym i przy obciążeniu na wyższych obrotach??
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
generalnie w nissnach jest tak:
- obroty jałowe bez dodawania gazu 2,5 bara
- po ucheleniu przepsutnicy 3 bary
- a podczas jazdy w zalerzności od pompowanai przez turbinę... Jak Twoja T25 rozdmucha się na maksa to powinno ono wynosić ok. 3,5 bara
- obroty jałowe bez dodawania gazu 2,5 bara
- po ucheleniu przepsutnicy 3 bary
- a podczas jazdy w zalerzności od pompowanai przez turbinę... Jak Twoja T25 rozdmucha się na maksa to powinno ono wynosić ok. 3,5 bara
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
opuść troche na wolnych 1,9 i na bucie 3 bary seryjna pompa
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
hej,
reanimuje temat bo mam maly problem koncepcyjny przy zakladaniu GS341 do S14a. Chodzi o nowe sitko... Po pierwsze jest ono o polowe mniejsze od Nissanowskiego a po drugie po zalozeniu jest "skierowane" w gore a oryginalne szlo w dol przez co nowe siega zaledwie troche za dol pompy Czy w swoich s14nastkach uzywaliscie nowego i bylo ono az o tyle krotsze?? zalozylbym stare ale slyszalem ze jest zbyt malo restrykcyjne i potrafi doprowadzic do mocnego zabrudzenia pompy...
Bylbym bardzo wdzieczny za sugestie osob ktore maja juz te operacje za soba...
pzdr!
Adam
reanimuje temat bo mam maly problem koncepcyjny przy zakladaniu GS341 do S14a. Chodzi o nowe sitko... Po pierwsze jest ono o polowe mniejsze od Nissanowskiego a po drugie po zalozeniu jest "skierowane" w gore a oryginalne szlo w dol przez co nowe siega zaledwie troche za dol pompy Czy w swoich s14nastkach uzywaliscie nowego i bylo ono az o tyle krotsze?? zalozylbym stare ale slyszalem ze jest zbyt malo restrykcyjne i potrafi doprowadzic do mocnego zabrudzenia pompy...
Bylbym bardzo wdzieczny za sugestie osob ktore maja juz te operacje za soba...
pzdr!
Adam
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja u Siebie jak rok temu montowalem walbro to wsadziłem na nie stary filtr, a pompe w seryjne mocowania przytyrtytkowałem, daje radę...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
kupiłes sitko od civica i tyle . Ja zdecydowanie polecam oryginalne sitko walbro takie jak zaleca producent pompy.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
ja jezdze bez filtra, przejchałem na wallbro juz 45kkm i wszystko gra, mam takie sitko do sprzedania
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Ja mam stare sitko ponieważ z nowym był problem. Jest ono po założeniu skierowane w górę. Jeżdze już z 8 tyś km na starym i jest git. Trzeba te stare sitko dobrze wyczyścić, umyć itd.
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
hmmmm..... zobacze jak zrobie - mam troche ochote sprawdzic jakby sie sprawowalo nowe - jest dokladnie jak pisales ale przy umiejscowieniu pompy pod katem na scianie baku i tak wychodzi ze i nowe i stare bedzie circa w poziomie (tak mi sie wydaje). chiwlowo mam maly problem z sama pompa .... ale jak zaloze to zdam relacje czy da sie jezdzic do konca baku czy nie.
pzdr
pzdr
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]