jezeli chcesz policzyc dokladne wartosci proponuje :
http://www.rceng.com/technical.htm
wg mnie 270KM to max dla 370cc w czterocylindrowym aucie
zakladajac ze wykozystujemy wtryski na 90% (seryjnie jest 80%) i cicsnienie paliwa do 4Barow
Walbro do s14
Moderator: Moderator
To wytłumacz mi fenomen samochodu Gorana.mniam pisze:jezeli chcesz policzyc dokladne wartosci proponuje :
http://www.rceng.com/technical.htm
wg mnie 270KM to max dla 370cc w czterocylindrowym aucie
zakladajac ze wykozystujemy wtryski na 90% (seryjnie jest 80%) i cicsnienie paliwa do 4Barow
tego nie potrafie wytlumaczyc teoretycznie malo
chyba ze:
dla 100% uzycia wtryskow i 5 bar paliwa wychodzi 330KM
moze wtryski w rzeczywistosci maja troche wieksza przepustowosc ...
zobacz tez na wzor sa zmienne BSFC ktore sie podaje np dla silnika turbodoladowanego
0,6 lub 0,65
B.S.F.C is brake specific fuel consumption - How much fuel you are using per horsepower per hour
poza tym obliczenia a realia to tez dwa inne swiaty obliczenia raczej maja na celu wybrac bezpieczna wielkosc wtryskow zakladajac jakis "spory" margines bezpieczenstwa...
wiem ze przy autach 6 cylindrowych (300ZX TT) wtryski 370cc dla 4 bar cisnienia wystarczaja do jakis 350/360KM
wiec wzory wzorami a dobre precyzyjne wystrojenie górą
chyba ze:
dla 100% uzycia wtryskow i 5 bar paliwa wychodzi 330KM
moze wtryski w rzeczywistosci maja troche wieksza przepustowosc ...
zobacz tez na wzor sa zmienne BSFC ktore sie podaje np dla silnika turbodoladowanego
0,6 lub 0,65
B.S.F.C is brake specific fuel consumption - How much fuel you are using per horsepower per hour
poza tym obliczenia a realia to tez dwa inne swiaty obliczenia raczej maja na celu wybrac bezpieczna wielkosc wtryskow zakladajac jakis "spory" margines bezpieczenstwa...
wiem ze przy autach 6 cylindrowych (300ZX TT) wtryski 370cc dla 4 bar cisnienia wystarczaja do jakis 350/360KM
wiec wzory wzorami a dobre precyzyjne wystrojenie górą
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja wiem w czym jest problem, jak sie dorwe dla Global setings w twoim SMT6 to częściowo uda mi się poprawić AFR
Co do wydajności 370cc to wyczytałem bodajrze na SR20.net że:
270cc - wydolą do 200koni
370cc - 250
440cc - 300
550cc - 350
Linka jak znajde to wyśle...
Co do wydajności 370cc to wyczytałem bodajrze na SR20.net że:
270cc - wydolą do 200koni
370cc - 250
440cc - 300
550cc - 350
Linka jak znajde to wyśle...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
jakies bzdury ....
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
znalazlem
http://www.se-r.net/engine/fuel_injectors.html
Stronka mądra jest... wydaje mi się ze to sąwartości do uzyskania na seryjnej pompie ale moge być w błedzie.
Specjalnei dla was to znalazlem- zeszło mi sie ze 20minut
http://www.se-r.net/engine/fuel_injectors.html
Stronka mądra jest... wydaje mi się ze to sąwartości do uzyskania na seryjnej pompie ale moge być w błedzie.
Specjalnei dla was to znalazlem- zeszło mi sie ze 20minut
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
A skoro nawet 370cc wydaja do 270 koni to dlaczego w almerce nie wydaja do przy 200.
Ano dlatego ze pompa zdechla ale widac to nie dociera.
Skoro max cisnienie doladowanie wystepuje przy 3000 orotow, od 4000 jest dany max otwarcie wtryskow a ubogo jest od 4500 to mozecie mi powiedziec dlaczego 370cc wystarcza przy 3000 a przy 4500 nie. Przeciez cisnienie doladowania nie wzroslo. Jakims magicznym cudem pojemnosc silnika tez nie wzrosla. Mogl minimalnie sie poprawic przeplyw w glowie z racji wyzszych obrotow ale nie o tyle. Tam nie ma walkow ktore kreca sie od 6000 w gore. To jest seria. Roznica miedzy 3000 a 4500 jest tylko i ilosci ktryskow na minute a nie ilosci paliwa wtrysnietego. Oznaczenie 370 cc oznacza ze przez wtrysk w ciagu minuty ptrzeplynie 370cl wachy czylo 0.37 L. Nawet maxumalny czas wtrysku jest tak maly ze wyrabia sie przy 6000 rmp i to z duzym zapasem.
Podam przyklad ze u mnie przy 6000 rpm przy cisnienu doladowania 1bar na 370 nadal jest za bogato. wiem ze to silnik 1.8 a nie 2L ale moc rosnie az do odcienia.
Mowilsmy to z rafim juz kilka razy i powtorze jeszcze jeden raz.
K U R W A POMPA PALIWA UMARLA!!!!
Czy naprawde tak trodno sprawdzic to cisnienie paliwa????????
Ale podkrecic na 6 barow na listwie na wolnych to nie problem. Tak zalana jest wacha ta almera ze nie ma zadnej reakcji na gaz.
Ano dlatego ze pompa zdechla ale widac to nie dociera.
Skoro max cisnienie doladowanie wystepuje przy 3000 orotow, od 4000 jest dany max otwarcie wtryskow a ubogo jest od 4500 to mozecie mi powiedziec dlaczego 370cc wystarcza przy 3000 a przy 4500 nie. Przeciez cisnienie doladowania nie wzroslo. Jakims magicznym cudem pojemnosc silnika tez nie wzrosla. Mogl minimalnie sie poprawic przeplyw w glowie z racji wyzszych obrotow ale nie o tyle. Tam nie ma walkow ktore kreca sie od 6000 w gore. To jest seria. Roznica miedzy 3000 a 4500 jest tylko i ilosci ktryskow na minute a nie ilosci paliwa wtrysnietego. Oznaczenie 370 cc oznacza ze przez wtrysk w ciagu minuty ptrzeplynie 370cl wachy czylo 0.37 L. Nawet maxumalny czas wtrysku jest tak maly ze wyrabia sie przy 6000 rmp i to z duzym zapasem.
Podam przyklad ze u mnie przy 6000 rpm przy cisnienu doladowania 1bar na 370 nadal jest za bogato. wiem ze to silnik 1.8 a nie 2L ale moc rosnie az do odcienia.
Mowilsmy to z rafim juz kilka razy i powtorze jeszcze jeden raz.
K U R W A POMPA PALIWA UMARLA!!!!
Czy naprawde tak trodno sprawdzic to cisnienie paliwa????????
Ale podkrecic na 6 barow na listwie na wolnych to nie problem. Tak zalana jest wacha ta almera ze nie ma zadnej reakcji na gaz.
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro jak wpadnie luaksz do mnie to mu przestawei fuel upepr limit bo teraz ma na 4V więc nie wykozystuje wtrysków na maksa...
Ciśnienie paliwa zmirzy się swojądrogą bo być może ze maleje wraz ze wzrostem obrotów silnika.
Ps. ale nie mowcie że wtrsyki 550 będą złe dla almerki kolegi która z czasem bedize mieć coś pod 400koni w koncu to rodowity SR20DE + T
Ciśnienie paliwa zmirzy się swojądrogą bo być może ze maleje wraz ze wzrostem obrotów silnika.
Ps. ale nie mowcie że wtrsyki 550 będą złe dla almerki kolegi która z czasem bedize mieć coś pod 400koni w koncu to rodowity SR20DE + T
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Ale nie mow ze 370 sa teraz za małe na to co jest.
Pozatym jak ustawisz wolne obroty na takich wtryskach i ile to bedzie palic???????????
Pozatym jak ustawisz wolne obroty na takich wtryskach i ile to bedzie palic???????????
jestem w łodzi,,,, wiecie gdzie sprawdzić czy ta pompa jest <font class="red">PIP</font>??bo juz ku&^$%#%^ najwyższy czas żeby to auto PIP
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
K.....zadzwon do mnie 600010607 zmirze ci to ciśnienie mam przy sobie manometr 15 min i po sprawie.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Sprawdź jeszcze mocowanie pompy jeżeli nie jest wzmocnione cybantami tylko standardowo nasunięte to może przewody puchną i upuszczają ciśnienie powyżej 4 barów. Ja mam chyba ten problem.gre13 pisze:jestem w łodzi,,,, wiecie gdzie sprawdzić czy ta pompa jest <font class="red">PIP</font>??bo juz ku&^$%#%^ najwyższy czas żeby to auto PIP
tylko ze w ŁODZI
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
no, raptem 100km od warszawy... jakby co. a tam w Boat City to nie ma mechaników? ktoś Ci chyba tą pompę montował co?gre13 pisze:tylko ze w ŁODZI
auto stało w KSR i tam wsio zostało wmonowane, a teraz jest u mnie i z czasem cięzko a jak jest to po 19KeepsakeS14a pisze:no, raptem 100km od warszawy... jakby co. a tam w Boat City to nie ma mechaników? ktoś Ci chyba tą pompę montował co?gre13 pisze:tylko ze w ŁODZI
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW