Walbro do s14

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Keepsake

gre13 pisze:auto stało w KSR i tam wsio zostało wmonowane, a teraz jest u mnie i z czasem cięzko a jak jest to po 19
KSRMotorsport w Warszawie? U pewnego uczciwego inaczej maklera giełdowego?
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

tak, ale co to ma do rzeczy przy strojeniu i robienbiu auta??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Keepsake

gre13 pisze:tak, ale co to ma do rzeczy przy strojeniu i robienbiu auta??
Dla mnie ma. Złodzieje powinni się spotykać z ostracyzmem a nie wsparciem. Do dzisiaj nikt mi nie wytłumaczył jak to jest że a) ukradł b) wiadomo że ukradł bo się o tym mówi i to bez żenady ale c) nikomu to nie przeszkadza.

No to niech Ci teraz kajzer przykręci pompę prawidłowo skoro to spierdolił i tyle. Bo zajebaniu 2 baniek z giełdy powinno go być stać na robienie rzeczy dobrze.

Pewnie przewody koło pompy nie trzymają ciśnienia.
ChEsTeR

to też moze byc problem bo przeciez walbro ma seryjnie zawór zwrotny wiec jak po wyłączeniu pompy od razu spada cisnienie to znaczy ze alboo zawór nie trzyma albo gdzie palowo <font class="red">PIP</font>. a skoro nie leje sie pod samochod to moze lac sie do baku. I dlatego moze tez byc problem z wydajnoscia pompy bo zamiast pompowac w przedoy wesoło przepopmpowywuje soebe palwo z baku dziurka spowrotem do baku.
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

a wiecie czy jest ktos w łodzi kto to kompleksowo zbada??
czy z tym juz do wawy jechac??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Ja miałem tak ze cisnienie odrazu mi spadało po wylaczeniu silnika i moze to i dziwne ale to byla wina korka od wlewu paliwa... Jak był zakrecony robilo sie podcisnienie.... Teraz go nie dokrecam i wacha nie wraca do baku.

Sprawdz jak jest z korkiem i bez korka (czy jak to sie tam mowi)
ChEsTeR

Ale bak to ma być szczelny. Tam jest tyle oparów paliwa ze jezli jakies podcisnienie sie wytworzy z powodu upływu wachy to natychmiast zastapia to opary paliwa.
Keepsake

ChEsTeR pisze:Ale bak to ma być szczelny. Tam jest tyle oparów paliwa ze jezli jakies podcisnienie sie wytworzy z powodu upływu wachy to natychmiast zastapia to opary paliwa.
A mi sie to wydaje hucpą, jak miałem 300ZXa to jak nie odpowietrzałem baku ręcznie (nie miał tego w korku) to po wyłączeniu silnika pompa pracowała. Co mi się nie podobało bo mi się w myślach wtedy obliczały dolce które mnie będzie kosztowała nowa. Więc luzowałem korek aż przestała.

Moim zdaniem bak NIE MA być szczelny, w nowych samochodach po to są odpowietrzniki w baku żeby nie zarżnąć pompy. Która jeśli nie padnie to skompresuje bak (widziałem kiedyś bak wyjęty z jakiegoś Opla który miał z 7 litrów bo ścianki zassała pompa jak się zepsuło odpowietrzenie :O)

A jak kiedyś zalałem RS2 naprawdę pod korek to chodził jak trabant, kaszlał, dusił się i dymił z rury aż mu się odpowietrzenie nie odblokowało. Więc z tym szczelnym bakiem to chyba nie tak.
Keepsake

ChEsTeR pisze:Ale bak to ma być szczelny. Tam jest tyle oparów paliwa ze jezli jakies podcisnienie sie wytworzy z powodu upływu wachy to natychmiast zastapia to opary paliwa.
Aha - a BRT to nawet poleca wywalenie zbiorniczka oparów z S14a, więc chyba nie jest to element szczególnie ważny i potrzebny. Wtedy problem odpowietrzenia baku znika, korek można zakręcać jak się chce, jak się zrobi podciśnienie to powietrze dojdzie od strony zbiornika oparów... Tak mniemam.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

co do wtrysków to mozna samilo walnąć 900 i bez problemu na luzie bedize na nich trzymane AFR na pozioomie 13,6-13,7...

Co do Ustawien SMT6 to on tnie sygnał z przepływki jego górna granica jest ustawiona na 4V niech Lukasz wpadnie to mu to przestawie a potem trzeba zdupczyć rafiego o ten trujniczek z banometrem i sie przejechać.

Pompa montowana jak seryjna na seryjnym zacisku nissna, z tym cybantem to jest jakaś myśł :)
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ChEsTeR

Na 900 ustawisz wolne obroty tylko na jakis 3000.
Przeciez tam bedzie leciec na minimalnym otwarciu 3 razy wiecej paliwa niz w 370. To jak ty chcesz to ustawic. Juz teraz na twoim wysterowaniu jest mocno za bogato.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

zmniejszasz analog auta i mozesz walnać wtrsyki i 2000 i bedzie spoko przy 900obr żądane AFR.

Jak w SMT dalem na -4 (w skali do 127) to już AFR był powyzej 16 i silnik przygasał mowa oczywiście o wtryskach 370cc, więc co za problem jak masz 900cc dać na -6 i mieć AFR w granicach 14 na wolnych obrotach.

A Zresztą wktrótce się przekonamy jak to będzie bo planuje do Siebie zamontować 550...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Assassin
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 10 mar, 2005 00:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

a wracajac do tematu to zna ktos numer Walbro 255 do s13?
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

na upartego każdą wstawisz :) róznią się wyjściem symetrycznym lub nie.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Rany coobcio jak założysz 900cc wtryski czy nawet 2000 to może i utrzymasz afr na 13,7 na wolnych ale jeśli myślisz ze faktycznie podasz TYLKO tyle paliwa to jesteś w srogim błędzie!
Nie na darmo jak robie chipy i zakładam wieksze wteryski to moge zmienić CZAS BEZWŁADNOŚCI WTRYSKU i nie na darmo taka możliwość jest.
Myślisz ze wtrysk 900 to sie otwoży zrobi mgiełke paliwową i się zamknie?
NIE
bo się otworzy nakapie paliwem zrobi mgiełke nakapie paliwem i się zamknie. I faktycznie afr bedzie ok ale to ze paliwo bedzie sie lało strumieniem do cylindra aż wkońcu zaleje cylinder po szyje a tego paliwa nie spali!
Po to w ecu ustawia sie bezwładność wtrysku zeby podać na wtrysk napięcie w odpowiednim momęcie otwartego wtryskiwacza i o ODPOWIEDNIM kształcie prądu - podłaczałeś kiedyś oscyloskop od wtryskiwacz? w seryjnych autach takich takich z wtryskiem 150cc i w takim 370cc - zobaczysz różnice a przecież to tylko wtrysk i tylko cewka ba nawet takjej samiej indukcyjności (NIE REZYSTANCJI).
A co do wtrysków 370 to naleją 350KM. A 300KM to naleją bez podnoszenia ciśnienia - przykładem jest Cziko gdzie przy 6500 obr 1,35bara ma zabogato!
Ale ja nie polecam tego rozwiązania mówe tylko ze to możliwe - z braku laku lubi sie to co sie ma.
I moge to poprzeć dowodami -mam szerokopasmówke z logowaniem i wiem co mówie.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”