KSRMotorsport w Warszawie? U pewnego uczciwego inaczej maklera giełdowego?gre13 pisze:auto stało w KSR i tam wsio zostało wmonowane, a teraz jest u mnie i z czasem cięzko a jak jest to po 19
Walbro do s14
Moderator: Moderator
tak, ale co to ma do rzeczy przy strojeniu i robienbiu auta??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Dla mnie ma. Złodzieje powinni się spotykać z ostracyzmem a nie wsparciem. Do dzisiaj nikt mi nie wytłumaczył jak to jest że a) ukradł b) wiadomo że ukradł bo się o tym mówi i to bez żenady ale c) nikomu to nie przeszkadza.gre13 pisze:tak, ale co to ma do rzeczy przy strojeniu i robienbiu auta??
No to niech Ci teraz kajzer przykręci pompę prawidłowo skoro to spierdolił i tyle. Bo zajebaniu 2 baniek z giełdy powinno go być stać na robienie rzeczy dobrze.
Pewnie przewody koło pompy nie trzymają ciśnienia.
to też moze byc problem bo przeciez walbro ma seryjnie zawór zwrotny wiec jak po wyłączeniu pompy od razu spada cisnienie to znaczy ze alboo zawór nie trzyma albo gdzie palowo <font class="red">PIP</font>. a skoro nie leje sie pod samochod to moze lac sie do baku. I dlatego moze tez byc problem z wydajnoscia pompy bo zamiast pompowac w przedoy wesoło przepopmpowywuje soebe palwo z baku dziurka spowrotem do baku.
a wiecie czy jest ktos w łodzi kto to kompleksowo zbada??
czy z tym juz do wawy jechac??
czy z tym juz do wawy jechac??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Ja miałem tak ze cisnienie odrazu mi spadało po wylaczeniu silnika i moze to i dziwne ale to byla wina korka od wlewu paliwa... Jak był zakrecony robilo sie podcisnienie.... Teraz go nie dokrecam i wacha nie wraca do baku.
Sprawdz jak jest z korkiem i bez korka (czy jak to sie tam mowi)
Sprawdz jak jest z korkiem i bez korka (czy jak to sie tam mowi)
Ale bak to ma być szczelny. Tam jest tyle oparów paliwa ze jezli jakies podcisnienie sie wytworzy z powodu upływu wachy to natychmiast zastapia to opary paliwa.
A mi sie to wydaje hucpą, jak miałem 300ZXa to jak nie odpowietrzałem baku ręcznie (nie miał tego w korku) to po wyłączeniu silnika pompa pracowała. Co mi się nie podobało bo mi się w myślach wtedy obliczały dolce które mnie będzie kosztowała nowa. Więc luzowałem korek aż przestała.ChEsTeR pisze:Ale bak to ma być szczelny. Tam jest tyle oparów paliwa ze jezli jakies podcisnienie sie wytworzy z powodu upływu wachy to natychmiast zastapia to opary paliwa.
Moim zdaniem bak NIE MA być szczelny, w nowych samochodach po to są odpowietrzniki w baku żeby nie zarżnąć pompy. Która jeśli nie padnie to skompresuje bak (widziałem kiedyś bak wyjęty z jakiegoś Opla który miał z 7 litrów bo ścianki zassała pompa jak się zepsuło odpowietrzenie :O)
A jak kiedyś zalałem RS2 naprawdę pod korek to chodził jak trabant, kaszlał, dusił się i dymił z rury aż mu się odpowietrzenie nie odblokowało. Więc z tym szczelnym bakiem to chyba nie tak.
Aha - a BRT to nawet poleca wywalenie zbiorniczka oparów z S14a, więc chyba nie jest to element szczególnie ważny i potrzebny. Wtedy problem odpowietrzenia baku znika, korek można zakręcać jak się chce, jak się zrobi podciśnienie to powietrze dojdzie od strony zbiornika oparów... Tak mniemam.ChEsTeR pisze:Ale bak to ma być szczelny. Tam jest tyle oparów paliwa ze jezli jakies podcisnienie sie wytworzy z powodu upływu wachy to natychmiast zastapia to opary paliwa.
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
co do wtrysków to mozna samilo walnąć 900 i bez problemu na luzie bedize na nich trzymane AFR na pozioomie 13,6-13,7...
Co do Ustawien SMT6 to on tnie sygnał z przepływki jego górna granica jest ustawiona na 4V niech Lukasz wpadnie to mu to przestawie a potem trzeba zdupczyć rafiego o ten trujniczek z banometrem i sie przejechać.
Pompa montowana jak seryjna na seryjnym zacisku nissna, z tym cybantem to jest jakaś myśł
Co do Ustawien SMT6 to on tnie sygnał z przepływki jego górna granica jest ustawiona na 4V niech Lukasz wpadnie to mu to przestawie a potem trzeba zdupczyć rafiego o ten trujniczek z banometrem i sie przejechać.
Pompa montowana jak seryjna na seryjnym zacisku nissna, z tym cybantem to jest jakaś myśł
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Na 900 ustawisz wolne obroty tylko na jakis 3000.
Przeciez tam bedzie leciec na minimalnym otwarciu 3 razy wiecej paliwa niz w 370. To jak ty chcesz to ustawic. Juz teraz na twoim wysterowaniu jest mocno za bogato.
Przeciez tam bedzie leciec na minimalnym otwarciu 3 razy wiecej paliwa niz w 370. To jak ty chcesz to ustawic. Juz teraz na twoim wysterowaniu jest mocno za bogato.
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
zmniejszasz analog auta i mozesz walnać wtrsyki i 2000 i bedzie spoko przy 900obr żądane AFR.
Jak w SMT dalem na -4 (w skali do 127) to już AFR był powyzej 16 i silnik przygasał mowa oczywiście o wtryskach 370cc, więc co za problem jak masz 900cc dać na -6 i mieć AFR w granicach 14 na wolnych obrotach.
A Zresztą wktrótce się przekonamy jak to będzie bo planuje do Siebie zamontować 550...
Jak w SMT dalem na -4 (w skali do 127) to już AFR był powyzej 16 i silnik przygasał mowa oczywiście o wtryskach 370cc, więc co za problem jak masz 900cc dać na -6 i mieć AFR w granicach 14 na wolnych obrotach.
A Zresztą wktrótce się przekonamy jak to będzie bo planuje do Siebie zamontować 550...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
a wracajac do tematu to zna ktos numer Walbro 255 do s13?
na upartego każdą wstawisz róznią się wyjściem symetrycznym lub nie.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Rany coobcio jak założysz 900cc wtryski czy nawet 2000 to może i utrzymasz afr na 13,7 na wolnych ale jeśli myślisz ze faktycznie podasz TYLKO tyle paliwa to jesteś w srogim błędzie!
Nie na darmo jak robie chipy i zakładam wieksze wteryski to moge zmienić CZAS BEZWŁADNOŚCI WTRYSKU i nie na darmo taka możliwość jest.
Myślisz ze wtrysk 900 to sie otwoży zrobi mgiełke paliwową i się zamknie?
NIE
bo się otworzy nakapie paliwem zrobi mgiełke nakapie paliwem i się zamknie. I faktycznie afr bedzie ok ale to ze paliwo bedzie sie lało strumieniem do cylindra aż wkońcu zaleje cylinder po szyje a tego paliwa nie spali!
Po to w ecu ustawia sie bezwładność wtrysku zeby podać na wtrysk napięcie w odpowiednim momęcie otwartego wtryskiwacza i o ODPOWIEDNIM kształcie prądu - podłaczałeś kiedyś oscyloskop od wtryskiwacz? w seryjnych autach takich takich z wtryskiem 150cc i w takim 370cc - zobaczysz różnice a przecież to tylko wtrysk i tylko cewka ba nawet takjej samiej indukcyjności (NIE REZYSTANCJI).
A co do wtrysków 370 to naleją 350KM. A 300KM to naleją bez podnoszenia ciśnienia - przykładem jest Cziko gdzie przy 6500 obr 1,35bara ma zabogato!
Ale ja nie polecam tego rozwiązania mówe tylko ze to możliwe - z braku laku lubi sie to co sie ma.
I moge to poprzeć dowodami -mam szerokopasmówke z logowaniem i wiem co mówie.
Nie na darmo jak robie chipy i zakładam wieksze wteryski to moge zmienić CZAS BEZWŁADNOŚCI WTRYSKU i nie na darmo taka możliwość jest.
Myślisz ze wtrysk 900 to sie otwoży zrobi mgiełke paliwową i się zamknie?
NIE
bo się otworzy nakapie paliwem zrobi mgiełke nakapie paliwem i się zamknie. I faktycznie afr bedzie ok ale to ze paliwo bedzie sie lało strumieniem do cylindra aż wkońcu zaleje cylinder po szyje a tego paliwa nie spali!
Po to w ecu ustawia sie bezwładność wtrysku zeby podać na wtrysk napięcie w odpowiednim momęcie otwartego wtryskiwacza i o ODPOWIEDNIM kształcie prądu - podłaczałeś kiedyś oscyloskop od wtryskiwacz? w seryjnych autach takich takich z wtryskiem 150cc i w takim 370cc - zobaczysz różnice a przecież to tylko wtrysk i tylko cewka ba nawet takjej samiej indukcyjności (NIE REZYSTANCJI).
A co do wtrysków 370 to naleją 350KM. A 300KM to naleją bez podnoszenia ciśnienia - przykładem jest Cziko gdzie przy 6500 obr 1,35bara ma zabogato!
Ale ja nie polecam tego rozwiązania mówe tylko ze to możliwe - z braku laku lubi sie to co sie ma.
I moge to poprzeć dowodami -mam szerokopasmówke z logowaniem i wiem co mówie.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666