Panowie,
jak to w Nissanie problemów ciąg dalszy
Pacjent s13 z sr20det, auto przerywało, strzelało od ok. 4000rpm, sprawdzone ciśnienie paliwa, i pierdylion innych. Do rzeczy, podłączyłem Consulta, wszystkie parametry wyglądały dobrze, jednak w momencie pojawiania się strzałów dało się odczytać "duty cycle" wtrysków na 100%, wtryski wyjęte, leją dobrze i równo. Ograniczyłem doładowanie z 0,9b do 0,5b, i duty cycle nie przekraczało 65%, przestało przerywać. Dodam, że consult wywalił błąd 34, czyli knock sensor, ale wlutowałem rezystor, błąd zginął (kod 55 - wszystko ok)
Jakie mogą być inne przyczyny takiego stanu? Bo już nie wiem czego szukać...
Setup mojego SR:
-T28
-Wydech 3" od down pipe do końca
-FMIC
-Filtr stożkowy AEM
-Walbro 255
-Zimniejsze świece
MBC ustawione na 0,85-0,9b a na hamowni wyszło 230km i 300nm
Wysokie duty cycle
Moderator: Moderator
a te wtryski to seria jakas czy co? jakis wiekszy zamiennik ? wysoko ohmowe niskoohmowe?
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Wtryski seryjne sr'a.Andy pisze:a te wtryski to seria jakas czy co? jakis wiekszy zamiennik ? wysoko ohmowe niskoohmowe?
Zastanawia mnie jeszcze zachwianie zapłonu, wg. consulta, zapłon ustawiony na lampie 15', dodaje gazu, wyprzedzenie skacze do 35-37', a powyżej 4500rpm jest opóźniany do 8-10'. Nie wiem na ile to istotne, ale szukam wszystkiego. CAS również sprawdzony, zero luzów.
Ostatnio zmieniony pn 27 lip, 2015 10:54 przez Shakur91, łącznie zmieniany 2 razy.
A zapłon ustawiłeś normalnie z lampą na aparacie zapłonowym ?
Bo consult pokazuje ci wyprzedzenie zapłonu z mapy komputera, a nie rzeczywiste.
Bo consult pokazuje ci wyprzedzenie zapłonu z mapy komputera, a nie rzeczywiste.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Jaka przerwa na świecach?
Zapłon z lampy?
Zapłon z lampy?