Wysokie duty cycle
: pn 27 lip, 2015 09:04
Panowie,
jak to w Nissanie problemów ciąg dalszy
Pacjent s13 z sr20det, auto przerywało, strzelało od ok. 4000rpm, sprawdzone ciśnienie paliwa, i pierdylion innych. Do rzeczy, podłączyłem Consulta, wszystkie parametry wyglądały dobrze, jednak w momencie pojawiania się strzałów dało się odczytać "duty cycle" wtrysków na 100%, wtryski wyjęte, leją dobrze i równo. Ograniczyłem doładowanie z 0,9b do 0,5b, i duty cycle nie przekraczało 65%, przestało przerywać. Dodam, że consult wywalił błąd 34, czyli knock sensor, ale wlutowałem rezystor, błąd zginął (kod 55 - wszystko ok)
Jakie mogą być inne przyczyny takiego stanu? Bo już nie wiem czego szukać...
Setup mojego SR:
-T28
-Wydech 3" od down pipe do końca
-FMIC
-Filtr stożkowy AEM
-Walbro 255
-Zimniejsze świece
MBC ustawione na 0,85-0,9b a na hamowni wyszło 230km i 300nm
jak to w Nissanie problemów ciąg dalszy
Pacjent s13 z sr20det, auto przerywało, strzelało od ok. 4000rpm, sprawdzone ciśnienie paliwa, i pierdylion innych. Do rzeczy, podłączyłem Consulta, wszystkie parametry wyglądały dobrze, jednak w momencie pojawiania się strzałów dało się odczytać "duty cycle" wtrysków na 100%, wtryski wyjęte, leją dobrze i równo. Ograniczyłem doładowanie z 0,9b do 0,5b, i duty cycle nie przekraczało 65%, przestało przerywać. Dodam, że consult wywalił błąd 34, czyli knock sensor, ale wlutowałem rezystor, błąd zginął (kod 55 - wszystko ok)
Jakie mogą być inne przyczyny takiego stanu? Bo już nie wiem czego szukać...
Setup mojego SR:
-T28
-Wydech 3" od down pipe do końca
-FMIC
-Filtr stożkowy AEM
-Walbro 255
-Zimniejsze świece
MBC ustawione na 0,85-0,9b a na hamowni wyszło 230km i 300nm