Hałasująca pompa
: wt 11 kwie, 2017 18:06
Tematów o pompach i problemach z barkiem paliwa jest sporo ale żaden nie pokrywa się z moim przypadkiem. Ale po kolei:
Silnik SR20Det, wtryski 370cc, komp EMU.
Pompa Bosch 040 (nowa bo poprzednia umarła). Mocowo 315KM.
Objawy.
Po uruchomieniu samochodu pompa pracuje normalnie czyli cicho. Auto się wykręca i idzie jak wariat. Po okolo 5 może 10 minutach pompa zaczyna wyć i jęczeć (tak jak poprzednia przed śmiercią) i przy 4000 rpm pojawia się odcinka (brakuje paliwa). Odcina bez względu czy jest wklepane czy płynnie przyspieszam. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu 5 minut wracamy do początku czyli pompa pracuje cicho auto jedzie ale po chwili pompa znowu zaczyna wyć i odcina go przy 4000 rpm.
Nie wiem czy ma to związek ale nie było problemów od momentu wystrojenia i zalania do pełna paliwem. Teraz mam 3/4 baku. Dodatkowo osadzenie kosza pompy na górze zbiornika ma nieszczelność i wyraźnie widać mokry dekiel (puszcza paliwo).
W zasadzie to cała moja obserwacja. Czy komuś coś świta? Może ćwiczył temat. Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Marcin
Silnik SR20Det, wtryski 370cc, komp EMU.
Pompa Bosch 040 (nowa bo poprzednia umarła). Mocowo 315KM.
Objawy.
Po uruchomieniu samochodu pompa pracuje normalnie czyli cicho. Auto się wykręca i idzie jak wariat. Po okolo 5 może 10 minutach pompa zaczyna wyć i jęczeć (tak jak poprzednia przed śmiercią) i przy 4000 rpm pojawia się odcinka (brakuje paliwa). Odcina bez względu czy jest wklepane czy płynnie przyspieszam. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu 5 minut wracamy do początku czyli pompa pracuje cicho auto jedzie ale po chwili pompa znowu zaczyna wyć i odcina go przy 4000 rpm.
Nie wiem czy ma to związek ale nie było problemów od momentu wystrojenia i zalania do pełna paliwem. Teraz mam 3/4 baku. Dodatkowo osadzenie kosza pompy na górze zbiornika ma nieszczelność i wyraźnie widać mokry dekiel (puszcza paliwo).
W zasadzie to cała moja obserwacja. Czy komuś coś świta? Może ćwiczył temat. Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Marcin