Ssanie

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kamil
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 15:53
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Jakie obroty powinien trzymać na zimnym silniku? *


Pytanie może śmieszne, ale od zbyt wysokich turbo ponoć papa może powiedzieć :?

Jak to jest w Waszych Turbowozach??




* - po utrzymaniu odpowiedzi można skasować, żeby forum nie zaśmiecało :wink:
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

u mnie max. to 1500 obr/min, po czym po 3-4 min spada do 850.
Dodam, że odpalałem po kilku dniach stania na mrozie.
Awatar użytkownika
clicker200sx
Stały gość
Stały gość
Posty: 269
Rejestracja: wt 10 maja, 2005 08:57
Lokalizacja: Birmingham UK
Kontakt:

Suchar pisze:u mnie max. to 1500 obr/min, po czym po 3-4 min spada do 850.
Dodam, że odpalałem po kilku dniach stania na mrozie.
U mnie rowniez max.1500 na zimnym, a na rozgrzanym 900 :D
MICHU

U mnie to ssanie obecnie nie działa :lol: ale jak było ok to max 1500 :)
Awatar użytkownika
kamil
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 15:53
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Heh, to u mnie też widzę jak norma przwiduje, ale dla "specy", którzy nie chcą mi uznać gwarancji na turbo to wskoczenie na 1300rpm zaraz po rozruchu jest już zabójcze dla dmuchawki.


Ehh chyba będę tracił czas na 'nizawisłe' sądownictwo, bo już innego sposobu nie ma :evil:
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

za troche stwierdza pewnie ze samo odpalenie samochodu powoduje psucie sie turbinki a wogole jak zaczyna pracowac to tragedia, turbina ma ladnie wygladac ;)

a na powaznie, znajdz rzeczoznawce, niech ci napisze opinie, pozbieraj wszystkie kwitki jakie masz i wal spokojnie do sadu, na 99% jak dostana wezwanie na rozprawe beda chcieli ugody bo tu jest ich ewidentne partactwo
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”