Zly sklad mieszanki

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ZyZZyX
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: sob 25 lut, 2006 23:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Witam, a ja mam problem taki iz komputer podaje zly skald mieszanki. Jest zbyt bogata prez co samochod wiecej pali. I moje pytanie czy to jest wina komputera czy moze po prostu jakiegos czujnika? I czy mozna taką usterke naprawic czy wymienic caly komputer? I jak sie mają te komputery,moj nissan to 1990 r czy mozna komputer podpasowac od nowszego np z 1991 ??
Awatar użytkownika
rysiul123
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
Kontakt:

Skład mieszanki dobierany jest na podstawie danych z przepływomierza, czyjnika otwarcia przepustnici i sondy lambda.
Sprawdz te 3 elemeny, sprawdz czujnik temp silnika,bo moze sanie ci sie nie wyłancza i jest wieksza dawka paliwa.
Sprawdz sytki wszystkich czujek może gdzieś nie ma styku.

A tak poszukaj na forum jest X tematów które o tym mówią
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

A skąd pogląd ze skład mieszanki jest zły?
TO morze być równierz regulator ciśnieniea paliwa, albo poprostu DZIURA w okładzie powietrznym.
Często zakłądam się z ludzmi przez tel. mówia mi ze wszystko sprawdzili ze na bank wszystkie rury są szczelne a potem...no faktycznie "tego" nie sprawdzałem
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Jacek_W

Witam . Mam problem z zuzyciem paliwa i walcze z tym od grudnia :) przez zime auto stalo w garazu i sprawdzilem wszystkie czsci odpowiedzialne za zuzycie moze nawet wiecej, wszystko jest ok. Teraz wziołem sie za kompa, wykasowa eproma i zaladowalem inny soft(MEC-D007).Zalałem paliwa i na dniach sie okaze czy cos pomogło(chyba lepiej przyspiesza).Teraz mam pytanie ... w ECCS sa 2 diody. Jak one powinny sie zachowywac podczas normalnej jezdy??? czy powinny sie palic czy migac czy w ogóle sie nie swiecic. U mnie jest tak ze czerwona sie nie pali ale zielona podczas przyspieszania pali sie cały czas, stane po chwili gasnie ale czesto przy delikatnym wcisnieciu gazu ma "dyskoteke" .Czy to normalna reakcja.(Przed przeprogramowaniem było tak samo). z góry dzieki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
kamil79
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 182
Rejestracja: pt 22 kwie, 2005 14:14
Lokalizacja: Giżycko

Szukałem w necie na temat tego cziptuningu(MEC-D007) i znalazłem że powinieneś miec ihmo 220 koni teraz ;)


http://www.rh-motorsport.dk/Chipliste/nissan.html
http://www.jvk-tuning.dk/Chipliste/nissan.html
Jacek_W

Dzieki Kamil za odpowiedz :) W sumie to nie chodziło mi o tuning tylko zuzycie paliwa :D:D:D ale przybytku głowa nie boli :) Po przeładowaniu epromu i odłaczeniu sondy lamda zielona dioda w ECCS przestala świrowac a zuzycie spadło z 17L/100 do 10L / 100km tylko ze dalej nie wiem czy ta dioda powinna swiecic . Wychodzi na to ze kupiłem w sklepie spierdzieloną sonde. Dobrze kombinuje?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”