NOS Nitrometani i takie tam

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

NIe znam sie na tych instlacjach i jestem ciekaw co macie do powiedzenia Zaczelismy pisac o "mój 200sx...." a wyszedł temat o gazie i Podtlenku azotu.
Wydaje mi sie że ciekawie w tym temacie moze byc. No to piszemy o butelkach smiechu GO
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Kruchy

No wiec pytales mnie Jarkowy o ten natrysk nitro na intercooler. Otoz ja sie tak super tez nie znam, ale wyczytalem i podpatrzylem, ze:

cytuje: "NX sN-Ter Cooler - system natrysku N20 lub C02 (?!) na inetrcoller. itd itp" Poza tym widzialem w kilku autach, ze przed inetrcoolerem jest taki palak, rurka w ksztalcie zaokraglonego na rogach prostokata (zapomnialem jak ta pieprzona figura geometr. sie nazywa :oops: ) i to chyba ma dziurki. Glowy sobie nie dam uciac, ale chyba taki bajer mozna zaobserwowac w skyline gtr, ktory gral w 2F2F.

PS: w starym numerze GT byl caly artykul o NITRO i jezeli uznacie to za celowe jestem w stanie go wklepac w kompa.

Z ciekawostek cena nitro = 50pln/kg

firmy:
klasyka gatunu = NOS
NX (viper forti, brt moglby pewnie wiecej powiedziec)
highpower

i nawet Grabowski sam cos kombinuje.

nie jestem madry, tyle co przeczytalem w GT
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Pewien koleś u mnie w Wejherowie miał podtlenek azotu własnej konstrukcji. Teraz siedzi za rozjechanie dwóch przechodniów (175km/h na 60). :cry:
Obrazek
Goranowa

Kruchy pisze: w starym numerze GT byl caly artykul o NITRO i jezeli uznacie to za celowe jestem w stanie go wklepac w kompa.
Wystarczy ze ja bede miec ten numer- mam taki progam do skanera co czcionki rozniaste czyta- i minuta osiem i tekst bedzie.
Bez wklepywania.
Wiec jesli jest takowe zamowienie to wez w niedziele i wreczysz Goranowi.
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Hehe napisane jest CO2 I N20 a nie NOS róznica taka że CO2 i N2O to sa niepalne gazy które podczas rozprężania (jak wszystkie inne gazy) zamarzają (fizyka podstawówka) i właśnie dlatego skierowane sa na IC tak jak natrysk wody tylko wydajniejsze bo nizsza temperwtura chłodzi IC.

A NOS czyli NO5 (albo NO2 też moge mieć czasami niepewność) to gaz który sie pali w odpowiedniej temp. co juz wiemy -czytalismy GT
Ale mozesz to dozucić streszczajac troche zeby wiedzieli Ci co nie czytali.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jarkowy pisze:Hehe napisane jest CO2 I N20 a nie NOS róznica taka że CO2 i N2O to sa niepalne gazy które podczas rozprężania (jak wszystkie inne gazy) zamarzają (fizyka podstawówka) i właśnie dlatego skierowane sa na IC tak jak natrysk wody tylko wydajniejsze bo nizsza temperwtura chłodzi IC.

A NOS czyli NO5 (albo NO2 też moge mieć czasami niepewność) to gaz który sie pali w odpowiedniej temp. co juz wiemy -czytalismy GT
Ale mozesz to dozucić streszczajac troche zeby wiedzieli Ci co nie czytali.
??

Do chlodzenia intercoolerow urzywa sie CO2 poniewaz jest tanszym gazem. Oczywiscie mozna tez NO2 ale nie wiem po co bo nie ma zadnej roznicy (moze jakis chemik znajdzie niewielka roznice)

Do doladowania urzywa sie tylko NO2. NOS to tylko nazwa firmy,

Wyrozniamy instalacje mokre oraz suche.

Suche to podstawowe > wtryskiwacz podaje tylko podtlenek.

Mokra instalacja wtryskuje podtlenek oraz paliwo umozliwiaja wieksze i bezpieczniejsze strzaly ( oczywiscie bezpieczniejsze pod katem EGT poniewaz dodajemy tyle wachy aby AFR byl w normie )
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: śr 08 paź, 2003 12:20
Lokalizacja: Warszawa

A co powiecie na wtrysk wody/metanolu. W ostatnim spoilerze jest o tym artykul. Ja znam autora i widzialem to cudo na zywo w suprze. On twierdzi ze zbudowac to mozna ponizej 1000PLN i nie trzeba do tego doktoratu z fizyki jadrowej. Podstawa to kupic pompe i wtryskiwacz, potem sterowanie i jazda. Polecam lekture. Osobiscie wolalbym to niz NO2.
BTW supra ma miec 800 KM i "kameleon" przy niej to maluch.
Kruchy

200sx pisze:A co powiecie na wtrysk wody/metanolu. BTW supra ma miec 800 KM i "kameleon" przy niej to maluch.
Rozwin to troche o tym metanolu, bo o tym nie slyszalem. Czy dziala to jak silniki zasilane alkoholem?

800KM w Polsce?! To chyba rekord. Pytanie tylko o trakcje tego cuda, bo przeciez kameleon z 600konnym silnikiem calkiem sobie nie radzi (pomijajac kierowce) i ma gorsze czasy niz supra nitro automat!
Awatar użytkownika
200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: śr 08 paź, 2003 12:20
Lokalizacja: Warszawa

Dokladnie tak. Poza tym alkohol ma lepsze od wody parametry chlodzace i dziala antydetonacyjnie. Ma on jednak wysoka liczbe oktanowa i potrzebne jest dobre strojenie komputera (trzeba zmniejszyc ilosc podanego paliwa) poza tym latwo sie pali wiec trzeba uwazac. Efekty jednak doskonale, bo krzywe momentu i mocy ida rownolegle a nie wstrzeliwuja jak po zalaczeniu NO2.
Polecam to pismo. Jest tam dodatkowo reportarz z hamowania civicow i wszyscy chetni na instalacje NO2 zastanowia sie dwa razy jak zobacza dziure w bloku ktora powstala w wyniku ekslpozji po zalaczeniu systemu.
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Słyszałem taką historyjkę:
na pewnej warszawskiej hamowni miał być rolowany Civic z głupim jasiem i bez niego. Wydawało by się, że wszyscy dookoła powinni się znać na temacie. Efekt był taki, że wał wyszedł sobie bokiem :?
P.S. Właściciel sprzedaje cały system NX :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
GT350TA
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 18:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Podobno bardzo dobry przyrost mocy mozna osiagnac poprzez zamrozenie intercoolera gasnica(niestety nie znam sie na nich ale jest taki rodzaj co zamraza).w gateway in stokholm robili to w scierce cosworth.
No replacement for disaplacement.
Goranowa

Jesli chodzi o silniki zasilane alkoholem, to pamietam ze w Rosji sie lalo do benzyny coby nie zamarzala i Lady na tym swietnie jezdzily. Natomiast auta zagraniczne jakos slabowato to znosily.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dr Mike pisze:Słyszałem taką historyjkę:
na pewnej warszawskiej hamowni miał być rolowany Civic z głupim jasiem i bez niego. Wydawało by się, że wszyscy dookoła powinni się znać na temacie. Efekt był taki, że wał wyszedł sobie bokiem :?
P.S. Właściciel sprzedaje cały system NX :lol: :lol: :lol:
Sorry ale myslisz ze to wina NX? :lol:
Wszystko jest niebezpieczne. Uwazam ze wtrysk metanolu jest jeszcze bardziej niebezpieczny.

No ale coz jezeli ktos mysli ze kupuje NX i moze go urzytkowac jak turbo to gratulacje.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Kruchy

GT350TA pisze:Podobno bardzo dobry przyrost mocy mozna osiagnac poprzez zamrozenie intercoolera gasnica(niestety nie znam sie na nich ale jest taki rodzaj co zamraza).w gateway in stokholm robili to w scierce cosworth.
w rzeczy samej, tez mi sie obilo o uszy, ze takie gasnice istnieja. Wiec hipotetycznie mozna by zamontowac prosty system gasniczy, ktory by chlodzil cooler. Pytanie tylko na jak dlugo intercooler zostaje schlodzony? czy efekt schlodzenia jet natychmiastowy i dziala jak strzal nitro? Czy nie zwieksza to chwilowo laga? a i czy przypadkiem nie oslabia konstrukcji collera?
zyzy

Nitro fajna sprawa ale jak ja montujesz jako ostani element przróbek w silniku
inaczej zawsze bedze ci mało mocy a to sie kończy booooooooom :? kiedy nitro stało sie polulrniejsze tym znam wicej przypadkow wiekszych czy mnijszych awarii :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”