Odpowietrzenie zbiornika paliwa i sonda lambda

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Martinez
Stały gość
Stały gość
Posty: 210
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 09:50
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Witam
Mam pytanie odnosnie zbiornika paliwa. Przy kazdym tankowaniu gdy odkrecam korek slysze takie glosne psssss :) z korka. Teraz pytanie do kogos kto to jush przerabial czemu sie tak dzieje i na co to ma wplyw ze robi sie takie podcisnienie w zbiorniku. Nie wiem gdzie jest odpowietrzenie w zbiorniku i nie wiem czy moglo sie zatkac.
Drugie pytanie jest o sonde. Zlozylem sobie sprawdzacza eccs :) i zauwazylem ze sonda przesatje pracowac dokladnie po 3 tysiacach. u mnie jest zalozona jakas uniwersalna lecho (poprzedni wlasciciel zmienial) do tych 3 tys pracuje bardzo ladnie ale na drugim modzie diagnostycznym jak przekrocze 3 tys to gasna diody tak jakby nagle sygnal z sondy stracil. Ozywiscie mowie o sytuacji kiedy jade ze stala predkosci bez butowania:)
Jak pracuje oryginalna sonda pow 3 tys?
I jak pracuje pod obciazeniem idzie na bogata czy ujemna przy otwartej na max przepustnicy?
Jakby ktos wiedzial o co chodzi byloby milo jakby sie podzielil wiedza :D
Pozdrawiam Martinez
mart
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 13 sie, 2006 08:24

co do zbiornika paliwa-ja tez tak mam i pamietam ze juz na forum kiedys bylo
(inni tez tak mieli) poprostu ja nie dokrecam korka wlewu-
huskyy1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: pn 11 gru, 2006 06:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ja tez tak mam ze zbiornikiem i poprostu nie dokrecam korka wlewu i jest po klopocie
huskyy
Awatar użytkownika
.wildcat.
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 04:58
Lokalizacja: z miasta

Sonda nie pracuje powyżej 3kRPM, a z korkiem tak ma być.
|oo|__|oo|

Wildcat

O=O---O=O
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

.wildcat. pisze:a z korkiem tak ma być.
dokładnie - znaczy jest jest nadciśnienie w baku (wytwarza się gdy pompa pracuje) - czyli cała instalacja paliwowa jest szczelna
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”