czy jedna usterka mogla spowodowac druga??

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kamils13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 163
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006 19:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Witam. ostatnimi czasy zauwazylem ze w moim s13 zaczelo smierdziec paliwem. po niezbyt dokladnych ogledzinach stwierdzilem ze paliwo ciurkiem sobie plynie w okolicach pierwszego wtryskiwacza( tego od rozrzadu) i zanim zdazylem sie zorganizowac coby to zrobic wypalila mi sie uszczelka miedzy glowia a kolektorem wydechowym. po nieprzespanej nocy i czytaniu wieeeeeeeelu tematow wstecz polaczylem te fakty ze soba. i niedokonca wiem czy moja amatorska teoria jest sluszna ale czy wypalenie uszczelki moglo byc spowodowane tym ze bylo ubogo w paliwo a wiec i spaliny byly zbyt gorace??? prosba powiedzcie czy dobrze to powiazalem ze soba bo nie chce inwestowac niepotrzebnie pieniedzy w szukanie przyczyn wypalenia uszczelki. pozdrawiam
Awatar użytkownika
sebastian
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 79
Rejestracja: pt 25 lut, 2005 01:09
Lokalizacja: Pelplin(Pomorskie)
Kontakt:

Dzisiaj spędziłem czas na walczeniu z wymianą tych uszczelek.Łukaszowi z GD s13 wypalily się też..I koledze spotkanemu w Stg dzisiaj auto s13 ca18det..tez to się stało..Dzieje sie to nie rzadko..Znalazłem tutaj parę tematów w archwium na ten temat...Dr mike napisał...Te 2 śrubki po nocach mi się sniły..i chyba dziś właśnie bedą mi się śnic :|


http://forum.turbokillers.com/tematy11/1303.htm

http://forum.turbokillers.com/tematy11/1492.htm

http://forum.turbokillers.com/tematy11/560.htm

Obawiam się,czy to właśnie nie wina zlej mieszanki:/
SX FOR LIFE....
Awatar użytkownika
kamils13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 163
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006 19:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

no wlasnie ja juz powoli przestaje miec ochote walczyc z tymi uszczelami zlecam to komus bo niestety moj garaz to osiedlowy blaszak bez pradu nawet i juz mialem i klej do wydechow i planowanie kolektora. historia powtarzala sie 3 razy i 3 razy nissan dzialal jak nalezy przez 3 dni a p<font class="red">u</font>zniej kapusta. podobno mialem pozrywane szpilki wiec to tez zrobili i nadal nic. chyba trzeba z AFR powalczyc moze to cos zmieni.
MaLaRz151

panowie tez ten temat walkowalem i poprostu trzeba kupic uszczelki z serwisu nissana nie jest to tani wydatek bo 34 zl za sztuke ale sie oplaca:) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kamils13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 163
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006 19:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

no to jest jeszcze jedyna rozsadna opcja do zastosowania i pewnie na niach wszystko zostanie wlasnie na takich uszczelach zlozone wic sie okaze ale jak to nie zadziala to sie poplacze chyba
Awatar użytkownika
HANYS
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: ndz 25 lut, 2007 22:46
Lokalizacja: Silesia

Panowie, po pewnej konsultacji mogę na 90% obstawić, że to wina niewłaściwej mieszanki paliwowo-powietrznej, ten temat był kiedyś wałkowany na streetracing'u, jeśli go odnajdę to dam linka. Póki co radziłbym iść w tym kierunku. Pytane kamils13: jakiego koloru był dymek podczas wypalania się uszczelki, jeśli to zauważyłeś ?
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać!
Nie przechwalaj Nismo swego bo możesz trafić na lepszego ;)
Awatar użytkownika
kamils13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 163
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006 19:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

HANYS niestety ale nie dojrzalem koloru tego dymku natomiast po tym jak zobaczylem ze na kolektorze dolotowym plywa sobie paliwo lecace z wtrysku minely moze z 2 dni i nissan zaczal przeokrutnie pierdziec i pojawil sie smrod spalin w kabinie. zostawilem samochod mechanikowi a on powiedzial ze uszczelka byla wypalona i zalozyl nowe. i p<font class="red">u</font>zniej to juz tak jak wyzej pisalem 3 x ta sama historia. HANYS jak bys ten link znalazl to bylbym Ci bardzo wdzieczny. pozdrawiam
Awatar użytkownika
HANYS
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: ndz 25 lut, 2007 22:46
Lokalizacja: Silesia

Z linkiem narazie kapa ale mam taką teorię: wtryskiwacz siadł, paliwo zaczęło wydostawać się na zewnątrz a nie do cylindra a co za tym idzie była mieszanka za uboga, co doprowadziło do spalenia uszczelki. Czy paliwo dalej Ci wycieka, tzn. 3 x zalewało Ci uszczelkę ?
P.S. everybody: moje teorie to TYLKO TEORIE obgadywane często i gęsto z mądrzejszym mózgiem w tych sprawach ode mnie :P ale proszę jak coś o konstruktywną krytykę i korekty osób kompetentniejszych na tym forum ode mnie "nie bić nowego" ;P
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać!
Nie przechwalaj Nismo swego bo możesz trafić na lepszego ;)
Awatar użytkownika
kamils13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 163
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006 19:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

no pewnie teraz mnie wszyscy z blotem przemieszaja ale paliwo nadal bokiem sobie leci zamias w cylinder. do tej pory jakos niemoglem sie zorganizowac z gotowka na naprawe tego ale teraz gdy wlasnie tak jak HANYS polaczylem te 2 fakty ze soba to bankowo na dniach zrobie i paliwko i uszczelke i mam nadzieje ze problem sie raz na zawsze rozwiaze. dzieki i pzdr.
Awatar użytkownika
HANYS
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: ndz 25 lut, 2007 22:46
Lokalizacja: Silesia

Mam nadzieję, że coś pomogłem i obyś łatwo i tanio to naprawił, jak coś będzie dalej nie tak to będzie dalej myśleć, pozdro.
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać!
Nie przechwalaj Nismo swego bo możesz trafić na lepszego ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”