REZERWA

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Kruchy

dr Mike pisze:No tak, nie wspomniałem o pewnym szczególe - nie działała mu kontrolka (jako jedna z wielku nie działających rzeczy w tym aucie :D )
hehe, a co to za auto bylo?

offtopowo jak zwykle...:

a moim poprzednim aucie (Favorit 135 L :mrgreen: ) pod koniec zywota nie dzialala zadna kontrolka i zaden wskaznik. Licznik kilometrow stanal na 80000, a ja mialem grubo ponad 320 000 :lol: Wtedy sie tankowalem na "oko"...wiedzialem ze do centrum, do Centralnego mam jakies 13km i na oko porownywalem dystanse z tym odcinkiem dodajac je i dzielac przez....10/11 litrow...bo takie mialem spalanie na 100 :D
Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

chlopaki nie jezdzi sie na rezerwie.
bo na tak niskim poziomie paliwa pojdziecie bokiem nie zassie pompa paliwa i szlag ja trafi. lepiej nie ryzykowac!! jak sie lampka glodu zalaczy odrazu trza mu dać pić :P
Było s13
Jest s14a
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

jaki kotlet :shock: normalnie mistrz patelni :lol:
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

To ja tylko dodam że śmigam już półroku bardzo często zdaża się na żydzie (ah to spalanie 1.8 :P ) I nawet z 2 razy auto mi stanęło i regularnie łapie odcinki jak bokuje w lewo i pompa żyje:D warlbro 255...

edit: boka w lewo znaczy że kręce w prawo, w sensie, kierownica w lewo przód w prawo tył w lewo bo pompa z prawej.... Kurw* kompas by się przydał :mrgreen:
Ostatnio zmieniony ndz 12 wrz, 2010 10:25 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”