cisnienie paliwa i AFR

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ja nie mowie ze sie nie zna :) chodzilo mi bardziej o osobe ktora juz walczyla z dziwnymi przypadlosciami i wmiare szybko sprawdzi to co trzeba :) ot wlasnie taka z szersza gama pomyslow :)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Awatar użytkownika
ogon
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: sob 17 lut, 2007 02:00
Lokalizacja: Żywocice
Kontakt:

Dojechał do mnie dzis drugi gti-r,dokladnie taki sam wiec pozmienialismy to i owo:
-najpierw swiece-bez zmian
-aparat zapłonowy z kablami-bez zmian
-sprawdzilismy cisnienie paliwa na listwie,takie same,wiec tu pompa napewno ok
-zmiana przeplywki-bez zmian
Pomysły sie koncza a sr20det jak chodził tak chodzi.do 5 tys ok potem niechce krecic i lekko szrpie.
Ktos ma jakies pomysły???
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

aparat zapłonowy? znaczy masz na myśli PT :-)


jak masz drugie auto to podmień kompa - chwila roboty..

jak nic się nie zmieni to szukałbym dalej w elektryce
- cewki
- styk cewka-świeca
- masa silnika
- połączenia przy klemie dodatniej akumulatora (choć ciężko tutaj znaleźć zależność od obrotów silnika)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
ogon
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: sob 17 lut, 2007 02:00
Lokalizacja: Żywocice
Kontakt:

tez zaczałem zastanawiac sie nad kompem,tylko czy podmienienie niczego nie spiepszy,bo niewiem czy nie mam czegos poprzestawiane w moim,bo widac ingerencje poniewaz sa mostkowane jakies kable zaraz przy kompie.
Awatar użytkownika
Delek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 138
Rejestracja: sob 10 lis, 2007 17:33
Lokalizacja: Warszawa

Jako ,ze temat traktuje m.in o cisnieniu paliwa i nie chce zakladac nowego to mam pytanko :
jakie powinno byc cisnienie paliwa w CA18DET stockowo? i czy wartość 3 bary na wyższych obrotach jest do przeżycia?
Awatar użytkownika
ogon
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 61
Rejestracja: sob 17 lut, 2007 02:00
Lokalizacja: Żywocice
Kontakt:

no ja w skaju mam 3 bary,kumpel w sunny gti-r tez 3 bary i jest ok,na wolnych w silniku sr20det powinno byc 2.9,dane z servisowki
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

W CA na wolnych obrotach powinno byc okolo 2 bar.
Przy "zerze" lub odlaczonym regulatorze cisnienie powinno wynosic 2.45 bar
Maxymalne zalezy od doladowania. Jak nadmuchasz 0.8 bara to do 2.45 dodaj 0.8 i powinno byc okolo 3.2 bara
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”