cisnienie paliwa i AFR
Moderator: Moderator
Ja nie mowie ze sie nie zna chodzilo mi bardziej o osobe ktora juz walczyla z dziwnymi przypadlosciami i wmiare szybko sprawdzi to co trzeba ot wlasnie taka z szersza gama pomyslow
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Dojechał do mnie dzis drugi gti-r,dokladnie taki sam wiec pozmienialismy to i owo:
-najpierw swiece-bez zmian
-aparat zapłonowy z kablami-bez zmian
-sprawdzilismy cisnienie paliwa na listwie,takie same,wiec tu pompa napewno ok
-zmiana przeplywki-bez zmian
Pomysły sie koncza a sr20det jak chodził tak chodzi.do 5 tys ok potem niechce krecic i lekko szrpie.
Ktos ma jakies pomysły???
-najpierw swiece-bez zmian
-aparat zapłonowy z kablami-bez zmian
-sprawdzilismy cisnienie paliwa na listwie,takie same,wiec tu pompa napewno ok
-zmiana przeplywki-bez zmian
Pomysły sie koncza a sr20det jak chodził tak chodzi.do 5 tys ok potem niechce krecic i lekko szrpie.
Ktos ma jakies pomysły???
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
aparat zapłonowy? znaczy masz na myśli PT
jak masz drugie auto to podmień kompa - chwila roboty..
jak nic się nie zmieni to szukałbym dalej w elektryce
- cewki
- styk cewka-świeca
- masa silnika
- połączenia przy klemie dodatniej akumulatora (choć ciężko tutaj znaleźć zależność od obrotów silnika)
jak masz drugie auto to podmień kompa - chwila roboty..
jak nic się nie zmieni to szukałbym dalej w elektryce
- cewki
- styk cewka-świeca
- masa silnika
- połączenia przy klemie dodatniej akumulatora (choć ciężko tutaj znaleźć zależność od obrotów silnika)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
tez zaczałem zastanawiac sie nad kompem,tylko czy podmienienie niczego nie spiepszy,bo niewiem czy nie mam czegos poprzestawiane w moim,bo widac ingerencje poniewaz sa mostkowane jakies kable zaraz przy kompie.
Jako ,ze temat traktuje m.in o cisnieniu paliwa i nie chce zakladac nowego to mam pytanko :
jakie powinno byc cisnienie paliwa w CA18DET stockowo? i czy wartość 3 bary na wyższych obrotach jest do przeżycia?
jakie powinno byc cisnienie paliwa w CA18DET stockowo? i czy wartość 3 bary na wyższych obrotach jest do przeżycia?
no ja w skaju mam 3 bary,kumpel w sunny gti-r tez 3 bary i jest ok,na wolnych w silniku sr20det powinno byc 2.9,dane z servisowki
W CA na wolnych obrotach powinno byc okolo 2 bar.
Przy "zerze" lub odlaczonym regulatorze cisnienie powinno wynosic 2.45 bar
Maxymalne zalezy od doladowania. Jak nadmuchasz 0.8 bara to do 2.45 dodaj 0.8 i powinno byc okolo 3.2 bara
Przy "zerze" lub odlaczonym regulatorze cisnienie powinno wynosic 2.45 bar
Maxymalne zalezy od doladowania. Jak nadmuchasz 0.8 bara to do 2.45 dodaj 0.8 i powinno byc okolo 3.2 bara