Jakie cisnienie maja nasze pompy i jaka wydajnosc w l/h. Wpadłem na pewien wykres i zaczołem cos liczyc . Pompa od subaru która moge kupic ma od 4 barów do 5 barów. Jak jest u nas ??? czy taka pompa mi wystarczy czy mam kupic cos mocniejszego ???
10 PSI ile to jest barów ??? 1 bar??? czy 10 barów ??
Znalazlem pompe co ma cisnienie 100psi
Pozatym za kazdym razem jak odkrecam korek od wlewu paliwa to słysze psssssssssssssss. Zasysa powietrze i nie ma róznicy czy przejade 400km czy 2 km za kazdym razem robi tak samo. Czy mam korek zepsuty ??? Mozliwe jest ze przez to ze tworzy sie próznia w baku pompa mi slabiej dziala ( nie ma sily pompowac paliwa) i wtedy samochód mi sie dusi ???
cisnienie paliwa ????
Moderator: Moderator
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
14,5 PSI=1 Bar
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Nasze pompy daja normalnie 2 bary a jak zadziała pressure regulator to 2,5 bara ale jak sprawdziałem pompe rottiego (orginał ale nie dobity) to udało mi się wyciągnąć 4 bary - tak samo jak na pompie od 300ZX TT a dzieje się tak dlatego ze powyżej 4 barów działa zawór bezpieczeństwa zamontowany w pompie paliwa i nie pozwala osiągnąc większego ciśnienia - zresztą większego nie ma sensu bo wtryski zaczynają lać.
ale dodam jako ciekawostke ze przy cisnieniu 28psi (2 bary) 4 wtryski przy sprawności 55% i czasie otwarcia 95% potrafią wykrzesać 195KM a jak podniesiemy im ciśnienie do 50psi (3,5bar) to mozemy wycisnąć 260KM a ja mam 440 wiec moja granica wynosi 310KM
abyście sami mogli sprawdzic podaje adres gdzie mozna to wyliczyć
http://200sxs13.nismo.org/Injector.html
najlepszy przelicznik jakiego widziałem
ale dodam jako ciekawostke ze przy cisnieniu 28psi (2 bary) 4 wtryski przy sprawności 55% i czasie otwarcia 95% potrafią wykrzesać 195KM a jak podniesiemy im ciśnienie do 50psi (3,5bar) to mozemy wycisnąć 260KM a ja mam 440 wiec moja granica wynosi 310KM
abyście sami mogli sprawdzic podaje adres gdzie mozna to wyliczyć
http://200sxs13.nismo.org/Injector.html
najlepszy przelicznik jakiego widziałem
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Dzieki wielkie
Czyli rozumiem ze ta pompa od subaru dajaca 4-5 barów bedzie sie nadawala i nie bedzie za slaba???
A co z tym korkiem ???
Czyli rozumiem ze ta pompa od subaru dajaca 4-5 barów bedzie sie nadawala i nie bedzie za slaba???
A co z tym korkiem ???
Wiecie co znalazlem pompy robione ( w polsce) na licencji boscha ( o ile dobrze goscia zrozumialem) i kosztuja one np do subaru imprezy 250 zł + koszt przesyłki.....
Co o tym myslicie ??? Wkladal ktos jakas pompe polskiej produkcji do samochodu ???
Co lepiej kupic pompe orginalna od imprezy z 96 roku ( urzywana) za 300 zł czy polska nowa na gwarancji za 250 zł ???
I co z tym moim korkiem ???
Co o tym myslicie ??? Wkladal ktos jakas pompe polskiej produkcji do samochodu ???
Co lepiej kupic pompe orginalna od imprezy z 96 roku ( urzywana) za 300 zł czy polska nowa na gwarancji za 250 zł ???
I co z tym moim korkiem ???
oj wszystko jedno czy bedzie pasowac Polak potrafi . Djax, młot, dłuto, wiertarka, nakrętki 6 i sztymuje
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Powinna pasowac
Korek od wlewu paliwa wykrecilem i mi lepiej jezdzi tzn szybciej sie na obroty wkreca....
Teraz tak czy jak mi na zimnym poszarpuje lekko kolo 2000 rpm czy to wina pompy moze byc ???
Teraz tak czy jak mi na zimnym poszarpuje lekko kolo 2000 rpm czy to wina pompy moze byc ???
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
witam mam pytanie jak to jest czy do s13 to tylko walbro 255l sie nadaje?i jakie ma ona oznaczenia?oogladalem dzis pompki walbro i jedna dawala 4 bary inna 5 a jeszcze inna 7bar o co chodzi z tym cisnieniem czy ta 7bar bedzie dobra bo goscie robili sobie podsmiechujki ,ze sie wogole zastanawiam nad pompa 7 bar i to WALBRO do silniczka 1.8t< a takie miala znaki > TT38707
PAT5257916
5421506
PAT5257916
5421506
Musi być High Pressure..wildcat. pisze:Właściwie podłączam się do tematu poruszonego przez dziubasa. Jakie oznaczenia ma pompa WALBRO 255l/h najlepiej pasująca do S13?
Pasi tez Magnetti Marelli - to też jest Wallbro tylko, że 190 lub 200L/h
Może też być Bosch - ale cena dużo wyższa. Innych nie znam,
EMWU is dead
342hp
341hp różnią sie tylko nie symetrością wylotu
341hp różnią sie tylko nie symetrością wylotu
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
wszystko co znalazlem na pompie walbro od Rafi'ego to GSS 341 22505-1 2095 pat 4500270 5421306
pytanko czy na pompie hp jest napisane hp ?? czy tylko 341??
pytanko czy na pompie hp jest napisane hp ?? czy tylko 341??