Odcina paliwo przy 2000 obr?

Wtryski, regulatory ciśnienia, pompy paliwa, przewody, filtry

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4328
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

Objaw jest taki, że po wczorajszych ulewach dzisiaj przed rozgrzaniem auta obroty szły do 2300 i dalej kupa... W momencie jak silnik byl zupełnie zimny było ok, pojawiło się to przy rozgrzewaniu auta (wskazówka temperatury szła w górę), potem jak już się rozgrzał zdjąłem nogę z gazu, obroty spadły gdzieś do 600, potem wskoczyły ostatni raz na ssanie i było po problemie.
Wygląda to tak jak by odcinał paliwo albo gubił zapłon (słychać było tak jakby plucie z rury - o strzałach ciężko powiedzieć).
Mozliwe że coś zamokło, tylko co?
Przedszkole Muszelka

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Awatar użytkownika
Brutal
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 133
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 11:53
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Może to coś podobnego:

http://forum.turbokillers.com/tematy11/ ... vt8655.htm

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4328
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

Dzieki za linka, musialem to przeoczyc :roll:
Przedszkole Muszelka

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4328
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

Po głębszym przestudiowaniu problemu jednak nie jest to dokładnie to samo...
Auto ma tendencje do dławienia się w momencie gdy się rozgrzewa. Gdy silnik jest całkowicie zimny jest ok - w trakcie jazdy obroty idą ładnie w górę. W momencie gdy silnik jest już rozgrzany też jest ok. Problem pojawia się tylko w momencie gdy wskazówka temperatury idzie w górę - wtedy czuć, że mimo wciskania gazu silnik czasami się dławi i nie ciągnie równo - mowa oczywiście o zakresie obrotów ok 2000-2500. Nie są to objawy bardzo odczuwalne typu szarpanie - po prostu czuć pod nogą, że wciskam gaz a silnik wkręca się ale się dławi i auto nie rozpędza się równo - tak jak ma to miejsce przy rozgrzanym lub zimnym silniku.
Aż tak dobry z mechaniki nie jestem, ale podejrzewam, że może to jakiś problem z czujnikiem temp. i kompem? W momencie rozgrzewania komp dostaje złe info na temat temperatury i próbuje wyłączyć ssanie, ale przy okazji wariuje z dawką paliwa? Po rozgrzaniu i na całkowicie zimnym problemu nie ma.
Przedszkole Muszelka

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

swojego czasu miałem podobny problem poprostu mialem lekka peknieta kostke od przeplywki i kabel sie raz na jakis czas odczepial sprawdz to jak wyjedziesz silnik sie rozgrzeje i oddcinka spadnie ci do 2200 to wyjdz i docisnij kabel do przeplywki. jestem prawie pewnien ze to jest ten problem ;]
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

oglądnij głowicę w okolicach wtrysków - czy nie są mokre od paliwa..
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
tomasz410
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 22
Rejestracja: pt 27 lis, 2009 19:48

sprawdź komorę tam gdzie świece sie wkręca czy nie stoi woda wyczyść świece i przedmuchaj cewki albo je wyczyść ja tak miałem jak popadało konkretnie i woda sie dostała do tej komory jak był silnik zimny bylo ok a jak się silnik nagrzał to porcelana na świecy pękła i te same objawy
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4678
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Odgrzałeś trzyletniego kotlera :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ paliwowy”