SMT 6 w s13

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A jak zalane na stacji paliwo bedzie ciut inne niz zalane podczas strojenia to jak owa świnka sobie z tym poradzi ? bedzie Ci ciagle skakal afr co jest niezdrowe i takie strojenie raczej moze sie mijac z celem

aczkolwiek nistune tez ma opcje wylaczenia lambdy...
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Skoro zamierzasz wrzucic na stale szerokopasmowke na miejsce waskopasmowki to co ci szkodzi ja podlaczyc spowrotem do ecu?

A tak pozatym jesli masz kompa z mapa ktora ma sonde to bez niej chyba bedzie wywalac blad.

Dla scislosci o jakim silniku rozmawiamy ca czy wolnossacym ka?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Delek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 138
Rejestracja: sob 10 lis, 2007 17:33
Lokalizacja: Warszawa

Mam juz smt w samochodzie i chciałbym podlaczyc je do kompa i zobaczyc jak działa tzn zczytać mapę. Da się do zrobić?

Wyskakuje mi NO COMM's. Co zrobic?

CA18DET
Per aspera ad astra
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

rozumiem że masz kabelek SMT i wszystko bangla.
JAk nie wchodzi w online to masz źle ustawionego COMa na lapie.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
xmarv
Stały gość
Stały gość
Posty: 209
Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
Kontakt:

Binio_ pisze:A jak zalane na stacji paliwo bedzie ciut inne niz zalane podczas strojenia to jak owa świnka sobie z tym poradzi ? bedzie Ci ciagle skakal afr co jest niezdrowe i takie strojenie raczej moze sie mijac z celem

aczkolwiek nistune tez ma opcje wylaczenia lambdy...
No tak, nie pomyślałem o tym :oops:
ige pisze:Skoro zamierzasz wrzucic na stale szerokopasmowke na miejsce waskopasmowki to co ci szkodzi ja podlaczyc spowrotem do ecu?

A tak pozatym jesli masz kompa z mapa ktora ma sonde to bez niej chyba bedzie wywalac blad.

Dla scislosci o jakim silniku rozmawiamy ca czy wolnossacym ka?
Ok a więc lepiej zostawić :) . Jeśli o mnie chodzi to ka24e.
= There is no easy way from the earth to the stars =
Awatar użytkownika
Delek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 138
Rejestracja: sob 10 lis, 2007 17:33
Lokalizacja: Warszawa

hmm a jak to ustawic, zeby było dobrze?
Per aspera ad astra
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Nigdy nie bawilem sie smt6 nawet go na oczy nie widzialem ale z portem com domyslalm sie ze trzeba ustawic odpowiednia predkosc transmisji jesli sa z nim problemy.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”