Podłaczenie wskaznika AFR pod komputer

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bielakxxx
Stały gość
Stały gość
Posty: 333
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
Lokalizacja: gdynia/dublin
Kontakt:

Witam jako ,że wole sie pierw spytac tych bardziej doswiadczonych przerabiajacych temat . Mam wskaznik AFR z zakupu grupowego od Oddina z kabelkiem ktory trzeba podpiac pod kompa .Moje pytanko teraz gdzie te kabelek dokladnie podpiac .Zalaczam screena z serwisowki ,tak jakmi sie wydaje podpiac pod nr.26 na wtyczce , czy dobrze mysle ?

Pacjent S14a wersja RHD
Załączniki
Sond.JPG
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 08:49 przez bielakxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Czegoś nie rozumiem. Czemu chcesz podłączać wskaźnik AFR do sygnału z MAF'a?
Z tego co mi wiadomo to wartość AFR pobiera się z sondy lambda.
No chyba, że ten wskaźnik ma specjalne do tego wejście, ale nie wiem po co...
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
bielakxxx
Stały gość
Stały gość
Posty: 333
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
Lokalizacja: gdynia/dublin
Kontakt:

Sorki chyba sie jeszcze nie obudzilem . Zalaczone ponizej ,gdzie podpiac ten kabelek .Gdybym na sadzie mial jeden bialy kabel niebylo by problemu ale sa dwa biale i jeden czarny, wiec dlatego wole podpiac ten pod kompa .
Załączniki
Sonda.JPG
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

jeden jest sygnałowy a dwa pozostałe to są od grzałki (jeśli sie nie mylę). Jak chesz sprawdzić, który to ten sygnałowt to ściagnij sobie manuala do podłączenia TT Apex'i (ten mały z penem), tam są schematy i jest dokładnie podane, który kabelek z wiązki to jest sygnał z sondy O2.

http://www.roadraceengineering.com/instructions/apextimer-wiring.pdf
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 10:15 przez kamilp1908, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
bielakxxx
Stały gość
Stały gość
Posty: 333
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
Lokalizacja: gdynia/dublin
Kontakt:

OK dzieki o to chodzilo ,czarne na bialym
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”