ups sorki ale znalazlem odpowiednik tej boscha w katalogu ngk i z nia porownywalem przerwy miedzy elektrodami, takze mozliwe ze te boscha to sa platynowkiwiszene pisze:Hmmm...ale pisze na nich bosch Platin,takze juz sam nie wiem??Jak bym zmniejszył tą szczeline to mogą byc??Bo nie wiem własnie czy jest sens kupowac nowe jak to nic nie zmieni.
Swiece??Krótkie pytanie..
Moderator: Moderator
To od czego to zależy ? Nie jest to takie w stylu "mam za niskie ciśnienie paliwa na listwie wiec zrobiłem zwężkę na odpływie" ?roball pisze:Przerwa na świecy powinna być taka jak zaleca producent tej świecy, jak się grubo dmucha to należy zmniejszyć przerwę. Ciepłota też musi być właściwie dobrana do mocy silnika.
Będzie za słaba iskra z tego co rozumiem , wiec nie lepszym rozwiązaniem jest zmiana cewek oraz świec na lepsze ? Poprawa jakości i mocy iskry zamiast zmiany szczeliny ?
Czemu pytam , u mnie przy szczelinie 0,8mm na platynowym orginale auto jechało słabiej ( nie moglem go wystroić by cisneło lepiej , juz afr spadal a nie dawało to efektu ) niż jak przestawiłem w okolice 1-1,1mm szczeline. Odrazu zyskało na żwawości i powiekszyło pole strojenia.
Tak wiec czy zmniejszanie szczeliny nie ogranicza nas własnie ?
-
- Stary Wyjadacz
- Posty: 529
- Rejestracja: pt 15 lut, 2008 13:19
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Kontakt:
Hmm...wiec jakie najlepsze świece do moich modów??Doładowanie od 0,8 do 1 bara??roball pisze:Przerwa na świecy powinna być taka jak zaleca producent tej świecy, jak się grubo dmucha to należy zmniejszyć przerwę. Ciepłota też musi być właściwie dobrana do mocy silnika.
Pi razy dzwi==260KM.Więc jakie najlepsze świece i z jaką przerwą pod takie mody??Z góry dziekuje.
S13 1JZ
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
@ Binio_ - jaką miałeś ciepłotę tych świec? standardowe 6? Ciekawy przypadek. Efektem tego że świeca nie daje rady są wypadające zapłony - a tego nie da się przegapić pod obciążeniem
@wiszene
Platynówki z ciepłotą 7 i standardową przerwą 1.1mm wystarczą. Choć osobiście polecam irydowe BKR7EIX, będą na zapas
@wiszene
Platynówki z ciepłotą 7 i standardową przerwą 1.1mm wystarczą. Choć osobiście polecam irydowe BKR7EIX, będą na zapas
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Tak były to seryjnej ciepłoty 6.
Na 7 zwykłych nie jezdzilem na tyle długo by testować różne ustawienia. Wiem jedynie tyle ze zimniejsze świece + paliwo 100 oktan = musowa zmiana zapłonu oraz niezły kop
Teraz bede strzelał z irydowych Denso IQ24
( wychodzi na to ze to ciepłota około 7,5-8 wg skali 'normalnej' )
Na 7 zwykłych nie jezdzilem na tyle długo by testować różne ustawienia. Wiem jedynie tyle ze zimniejsze świece + paliwo 100 oktan = musowa zmiana zapłonu oraz niezły kop
Teraz bede strzelał z irydowych Denso IQ24
( wychodzi na to ze to ciepłota około 7,5-8 wg skali 'normalnej' )
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
te bkr7eix jak się sprawują w CA18?roball pisze:@ Binio_ - jaką miałeś ciepłotę tych świec? standardowe 6? Ciekawy przypadek. Efektem tego że świeca nie daje rady są wypadające zapłony - a tego nie da się przegapić pod obciążeniem
@wiszene
Platynówki z ciepłotą 7 i standardową przerwą 1.1mm wystarczą. Choć osobiście polecam irydowe BKR7EIX, będą na zapas
i jaką mają przerwę?
Czym się różnią BKR7EIX od BKR7EIX-11 ? Które będą bardziej odpowiednie do zdłubanego CA?
wydaje mi sie ze tylko przerwa, te bez 11 chyba maja przerwe 0.8mm a -11 maja 1.1
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM