kolory świec zapłonowych

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Guta
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 85
Rejestracja: pt 01 sie, 2003 11:04
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

witam

widziałem kiedyś stronkę ze zdjęciami świec w róznych kolorach zależnych od spalania,ma ktoś może jej adres?
A jeli nie to interesuje mnie biało żółty nalot z przewagą żółtego,co to oznacza?

pozdrawiam
Name?
-Abu Dalah Sarafi.
-Sex?
-Four times a week.
-No, no, no..... male or female?
-Male, female...... sometimes camel.......
Awatar użytkownika
danilozia
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 02:24
Lokalizacja: ŁÓDZKIE
Kontakt:

zapraszam tu
http://www.turbokillers.prv.pl/
w technice jest temat ŚWIECE ZAPŁONOWE jest tam chyba wszystko opisane o świecach i fotki też są
widze że niektórzy zapomnieli o tej stronce
pozdrawiam
Guta
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 85
Rejestracja: pt 01 sie, 2003 11:04
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

danilozia pisze:zapraszam tu
http://www.turbokillers.prv.pl/
w technice jest temat ŚWIECE ZAPŁONOWE jest tam chyba wszystko opisane o świecach i fotki też są
widze że niektórzy zapomnieli o tej stronce
pozdrawiam
krótka pamięć,długie nogi jak mawiają eskimosi :D
o tego właśnie szukałem,dzieki.

a teraz fachowe pytanie:
Na stronce pisze,że żółty nalot to złe paliwo lub za zimna świeca
auto ma jeszcze niemieckie paliwo wiec,paliwo raczej odpada.Auto było ok do dzisiaj,dostało kontrolnie w palnik i coś się rypło.strzela w kolektor dolotowy od czasu do czasu i słabo wkręca się na obroty i ogólnie brakuje mu mocy,no i ma żółty nalot na świecach(tyle dziś zdążyłem zobaczyć)check engine się zaświeca ale nie świeci cały czas.jutro sprawdzę błedy kompa,ale może ktoś ma jakąś teorię w razie jak by komp niczego ciekawego nie chciał powiedzieć?


pozdrawiam
Name?
-Abu Dalah Sarafi.
-Sex?
-Four times a week.
-No, no, no..... male or female?
-Male, female...... sometimes camel.......
ChEsTeR

Sprawdz ustawienie zapłonu. No i jak strzela w dolot to moze byc gdzieś jakieś przebicie. Ewentualnie cewka sie sypła.
Guta
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 85
Rejestracja: pt 01 sie, 2003 11:04
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

ChEsTeR pisze:Sprawdz ustawienie zapłonu. No i jak strzela w dolot to moze byc gdzieś jakieś przebicie. Ewentualnie cewka sie sypła.
przybyłem zobaczyłem zwyciężyłem :mrgreen:
śruba mocująca koło pasowe do wału się poluzowała,koło wyrobiło klin i czujnik położenia wału wariował.
Ale co tam,migomat,iglaki,wszystko wygląda fabryka i działa,ale co sie oszukałem i odenerwowałem to moje ;] wszystkie czujniki sprawdziłem;] przynajmniej wiem że wszystko jest ok.


peace
Name?
-Abu Dalah Sarafi.
-Sex?
-Four times a week.
-No, no, no..... male or female?
-Male, female...... sometimes camel.......
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”