Przepływomierz z RB do KA24DE nie działa
Moderator: Moderator
a gdzie ja mogę sprawdzić tą "K",a tą mape mam grzebaną
a może właśnie nie chce to działać bo było strojone pod ten przepływomierz który nie jest od KA tylko od jakiejś Sentry ?
zakladka OPERATIONS i wybierasz CHANGE CONSTANS albo po wczytaniu mapy po lewej w tabelce INJECTION CONTROL - INJECTION MULTIPLIER
napisz dokladnie co to za silnik i co w nim bylo zmieniane, czy ta mapa co jest wrzucona to seryjna czy ktos to modyfikowal itd, im wiecej opiszesz tym wieksze prawdopodobienstwo ze uda sie pomoc
ps wrzuc moze seryjna mape S14_KA24DE_72F00_MT.bin dolaczona do nistune i porownaj z ta co masz obecnie
napisz dokladnie co to za silnik i co w nim bylo zmieniane, czy ta mapa co jest wrzucona to seryjna czy ktos to modyfikowal itd, im wiecej opiszesz tym wieksze prawdopodobienstwo ze uda sie pomoc
ps wrzuc moze seryjna mape S14_KA24DE_72F00_MT.bin dolaczona do nistune i porownaj z ta co masz obecnie
Ostatnio zmieniony pn 01 lis, 2010 22:01 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
ok znalazłem i mi po zmianie przepływki pokazuje wartość 160 więc pewnie w tym jest problem
a przed zmiana przeplywki jaka byla wartosc??
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
155
bo z tego co patrze ta ta wartość powinna być wyższa , tylko że jak pisałem wcześniej ta przepływka nie była oryginalna od KA24DE tylko od jakiejś Sentry i to było strojone pod nią więc dlatego pewnie taka niska wartość . jeszcze jedna sprawa zmieniane były wtryski na większe więc to pewnie też obniżyło wartość .
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Jak masz zmienione wtryski, MAF to teraz wszystko musisz prawie od 0 wystroić, bo inaczej to się mogą dziać cuda z silnikiem. Na dłuższą metę możesz sobie zabić silnik.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
hehe dlatego pisalem zeby opisac co w silniku bylo zmieniane bo tak to nigdy nie da sie pomoc. co tam jeszcze jest zmienione w osprzecie? jakis nieseryjny regulator paliwa moze?
Wiesz co to za wtryski?? Zawsze mozesz wrzucic seryjna mapke z ka24de, pozniej zmienic wartosc wtryskow, na koniec wybrac przeplywke z rb25 i sprawdzic czy bedzie w miare rowno chodzil na wolnych. Przy zmienionych wtryskach od razu sprawdz jakie masz aktualnie Injection Latency ustawione
Wiesz co to za wtryski?? Zawsze mozesz wrzucic seryjna mapke z ka24de, pozniej zmienic wartosc wtryskow, na koniec wybrac przeplywke z rb25 i sprawdzic czy bedzie w miare rowno chodzil na wolnych. Przy zmienionych wtryskach od razu sprawdz jakie masz aktualnie Injection Latency ustawione
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
ok. wtryski to ja miałem już wcześniej zmienione ,tylko teraz zmieniałem MAF-a ,ale wczoraj wieczorem dało sie uruchomić wszystko jakoś pracuje nawet AFR jest w granicach 14,7 na wolnych tak jak było wcześniej .tylko jeszcze nie jeździłem z tym ,ciekawe jak będzie podczas jazdy , czy trzeba będzie robić jakieś wielkie zmiany mapy
dzięki wielkie Panowie za pomoc bo sam to bym tego nie ogarnął (już myślałem ze przepływka jest zepsuta )
dzięki wielkie Panowie za pomoc bo sam to bym tego nie ogarnął (już myślałem ze przepływka jest zepsuta )
a co zrobiles ze jest ok? stopniowo zmieniales K?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
właśnie tak wpisałem odpowiedniego MAF-a a potem zwiększyłem K aż AFR był na poziomie 14,7 , tylko nie dałem rady wczoraj sie przejechać ciekawe czy naprawdę trzeba będzie całą mapę korygować
tylko uwazaj bo ja w podobny sposob zabilem silnik, nie deptaj od razu na max tylko stopniowo zwiekszaj obciazenie i sprawdzaj afr.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Ban0ff
ok ,tak zrobię jak mi napisałeś .dzięki za pomoc
ok ,tak zrobię jak mi napisałeś .dzięki za pomoc