Błedy w Komputerze

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

MICHU

:angered: Chłopaki pomóżcie bo jestem na skraju załamania. Silnik przełożony turbina założona, wiązka przeprowadzona; przekręcam stacyjke i... pompa paliwowa pompuje non toper, niema iskry. Zajrzałem do kompa, a tam jakieś przepiecia sie robiły, nie można go było zdiagnozować ani też zresetować. Czy jest ktoś w klubie do kogo mógłbym wysłać komputer żeby go przejżał i stwierdził o co chodzi?? Pomóżcie mi bo chyba zwariuje z tym SWAP'em. Dodam jeszcze że na samym początku samochód zapalił ale chodził tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu wydaje mi sie że nienadążał ze spalaniem mieszanki bo kopcił i strzelał jak czołg. HELP :(
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

"Zajrzałem do kompa, a tam jakieś przepiecia sie robiły" upss nie wygląda to najlepjej :(
Ale powiedz co przez to rozumiesz ?? Dymiło się, przeskakiwały iskierki czy coś innego.
Czy napewno wszystkie przewody idące z kompa prawidłowo są podłączone i nie mają jakiś zwarć, czy zasilanie na komputer jest prawidłowo podłączone, jak z masą całego samochodu ?
MICHU

No właśnie sprawdziłem mase, wiązke i wszystko ok
Jak ruszałem stykiem (kabelkiem) odpowiedzialnym za wtryski to samochód wariował, tak wogóle to nie chciał wejść na wysokie obroty, tak jakby nie wytwarzał napiecia żeby mieszanke spalić i wszystko w rure szło co dawało trzaski. w samym kompie słychać było takie trzaski jakbyście "bawili sie" klemą od akumulatora, iskierek nie było a komp tak jakby sie teraz zawiesił i żaden reset nic nie daje. Teraz po przekręceniu stacyjki pompa chodzi non stop i niema iskry. Ja kompa nie dam rady sobie naprawić ale może ktoś z Was by go "pospawał" ??
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

już robiłem kompa w którym odwrócono polaryzację na aku i sfajczyło się znacznie więcej żeczy niz powinno. Zrobiłem go za 150zł - pośfięciłem swój "ciut"zepsuty na części bo nigdzie w sklepach nie można było kilku zeczy dostac.
Ale co z twego ze ktoś Ci zrobi ECu jak i tak na 100%masz problem z instalacją i jak włozysz ECu spowrotem to Ci się znowu spali....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Grzesiek 85 od nas z Opola miał dokładnie to samo , rozkręcali mu auto i po poskładaniu chodził byle jak na wolnych a wkręcać sie nie wkręcał i gasł. Poczytaj na technicznym temat "silnik Gaśnie" u niego skończyło sie to programowaniem od nowa kompa , spróbuj do niego zagadać ale z tego co wiem wyjechał i jeszcze nie wrócił.
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jarkowy niestety ale ma racje, nawet jak uda ci sie naprawic komputer (co moze stanowic problem ze wzgledu na stosowanie nieraz nietypowych elementow) to po podlaczeniu zapewne znowu padnie. Najlepjej jak bys znalazl jakiegos dobrego elektryka/elektronika samochodowego ktory by wszystko sprawdzil i znalazl przyczyne.
MICHU

W najgorszym wypadku nowa wiązka i ECU, w najlepszym sama naprawa ECU. wydaje mi sie że podczas tego wypadku mogło coś pójść w kompie(jak badał mi go elektronik to mówił że niema masy na obudowie co było b dziwne), tym samochodem porządnie trzepnęło. Jarek zgodził sie na zbadanie jednostki wiec mam nadzieję że da sie ją uratować.
cziko

MICHU pisze:naprawa Jarek zgodził sie na zbadanie jednostki wiec mam nadzieję że da sie ją uratować.
a jak nie to nie martw sie wujek cziko ma dwa kompsony do opchniecia 8)
MICHU

hehe... jak to dobrze mieć rodzine w ŁAPACH k/ BIAŁEGOSTOKU :lol:
Awatar użytkownika
kali
Stały gość
Stały gość
Posty: 352
Rejestracja: śr 06 lut, 2008 17:52
Lokalizacja: Przyszowice

ja mam podobny problem wyżej wymieniony pompa paliwa non stop brak iskry tykanie jakiegoś zaworku tylko parę dni wcześniej zauważyłem przeciek od strony pasażer chyba z nagrzewnicy czy mogło zrobić to zwarcie na kompie bo obie diody świecom non stop i nie da się go zdiagnozować pomóżcie
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

to cykanie to nie czasami jakis przekaznik?? przekazniki cykaja jak brakuje masy, moga sie robic cyrki wtedy, sprawdz i przeczysc wszystkie polaczenia masowe!!
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

O tym już wcześniej koledze pisałem, żeby masy posprawdzał i przeczyścił. Ja tak miałem, jak mi pompa po 5 sekundach nie przestawała pomopować i przekaźnik szalał.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

tez tak mialem ostatnio jak sie woda do bagaznika dostala, wtyka pompy siedziala w wodzie i przekaznik szalal, auto zalewalo jak szalone :) teraz widze ze kolega ciagnie swoj temat w dwoch watkach :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
kali
Stały gość
Stały gość
Posty: 352
Rejestracja: śr 06 lut, 2008 17:52
Lokalizacja: Przyszowice

ale to nie przekaźniki tykają tylko ten zawór koło power transmision a świece są suchutkie i nie ma na żadnej iskry sprawdzone już chyba wszystko czekam na nowego kompa i zobaczymy bo trzeci dzień bez nyski :(
Ostatnio zmieniony czw 15 paź, 2009 12:07 przez kali, łącznie zmieniany 1 raz.
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a zmieniales power transistor? moze on polegl w boju?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”