Wiązka z CA do SR

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

szumi23
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: śr 28 paź, 2009 12:22
Lokalizacja: Krasnystaw

Witam zakupiłęm sr w s13 ale dostałęm wała bo mam wiązke z sr ale bez wiązki do cewek a miał być komplet (wiązka +cewki od sr) szukam porady jak podpiąć ecu od s14a do ca czy ktoś wie ?
Ostatnio zmieniony śr 23 lut, 2011 19:02 przez szumi23, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Wez napisz jeszcze raz dokladnie co chcesz zrobic bo ja tego nie kleje...
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
szumi23
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: śr 28 paź, 2009 12:22
Lokalizacja: Krasnystaw

Dobra pomału mam s13 z wiązka od ca, a silnik siedzi SR i muszę to podłączyć a mam wiązkę od Sr ale bez wiązki na cewki i mam też komputer od s14a

( wiązke od cewek może bedę miał)


pytanie czy da sie wiązkę z ca podlepić do sr?

czy komputer posiada od s14a imobiliser ? czy potrzebuje immo i stacyjke itp. ?
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

jak jest imo to od razu wywal to ..... z tym są same problemy
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

A wiec tak po pierwsze to poszukaj troche sam bo to o co pytasz bylo napisane juz wiel razy.

Z gornej wiazki silnikowej CA potrzebujesz tylko kilka wtyczek reszta idzie wek. Wiazke od SR trzeba przerobic tak zeby pasowala do budy s13.

Komp s14a ma NATS wiec najlepiej dac magikowi od takich rzeczy kompa zeby go zdeaktywowal.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

jest na forum NT, temat dot. NATS i podpiecia podczas zmiany CA--> SR. Nie wiem czy jest tutaj
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”