Przykladowe mapki z ecumastera det 3 do rb25det

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kamyk1988
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 87
Rejestracja: śr 01 wrz, 2010 12:36
Lokalizacja: Jelenia Góra/Dublin

Witam jesli ktos ma silnik rb25det z podpietym ecumasterem to bylbym bardzo wdzieczny jakby mogl mi podeslac swoje przykladowe mapki ze strojenia tego silniczka, bo wlasnie dzisiaj podlaczylem i chcialbym zobaczyc jak to mniej wiecej powinno wygladac, bo poki co jestem zielony w temacie strojenia, a moze z tych mapek czegos bym sie nauczyl... ;) Z gory dzieki
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Zamiast ogladac mapki naucz sie jak dziala silnik i jak pracuje komputer w nissanie :)
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Jak nie masz o tym pojęcia to sam się nie baw, bo tylko sobie krzywdy narobisz tym. Całkiem fajnie na stronie Nistune masz napisany tutorial do strojenia silników, ale to tylko podstawy.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tyle ze ecumaster nijak sie nie ma do nistune...
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Troszke sie ma, szczegolnie w opcji fuel implant :D
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Ale w tutorialu wyjasniono podstawowe warunki jakie trzeba sprawdzić przed strojeniem, itp. Podali jakieś podstawy.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”