Przykladowe mapki z ecumastera det 3 do rb25det
Moderator: Moderator
- kamyk1988
- Coś już wiem
- Posty: 87
- Rejestracja: śr 01 wrz, 2010 12:36
- Lokalizacja: Jelenia Góra/Dublin
Witam jesli ktos ma silnik rb25det z podpietym ecumasterem to bylbym bardzo wdzieczny jakby mogl mi podeslac swoje przykladowe mapki ze strojenia tego silniczka, bo wlasnie dzisiaj podlaczylem i chcialbym zobaczyc jak to mniej wiecej powinno wygladac, bo poki co jestem zielony w temacie strojenia, a moze z tych mapek czegos bym sie nauczyl... Z gory dzieki
Zamiast ogladac mapki naucz sie jak dziala silnik i jak pracuje komputer w nissanie
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Jak nie masz o tym pojęcia to sam się nie baw, bo tylko sobie krzywdy narobisz tym. Całkiem fajnie na stronie Nistune masz napisany tutorial do strojenia silników, ale to tylko podstawy.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Tyle ze ecumaster nijak sie nie ma do nistune...
Troszke sie ma, szczegolnie w opcji fuel implant
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Ale w tutorialu wyjasniono podstawowe warunki jakie trzeba sprawdzić przed strojeniem, itp. Podali jakieś podstawy.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować