EBC Gizmo

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Sadzak
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 20:24
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

Witam
Panowie mam problem z ustanieniem ebc, mianowicie auto niechce pompowac wiecej niz 0,4 bara, uzadzenie jest ustawione zeby pokazywało w barach lecz maks co pokazało to 0,10 a na zegarze jest tylko 0,4 i tu moje pytanie czy ktos ma takie ebc i jak go wystroic lub czy wiecie jak to zrobic ??

Pozdro
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
Awatar użytkownika
Majku
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 192
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 12:50
Lokalizacja: EUdeZET
Kontakt:

Może 0,10 to nie wartość doładowania w barach tylko % wartość sprawności tak jak w blitzu jest wartość gain, czyli mając 04bar=0,10% to chcąc ustawić 1bar= 25%... a gdzie masz instukcję obsugi:>
Against All Authority
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

w apexi to sa ustawienia DUTY CYCLE oraz żądane doładowanie.
najpierw ustawiamy na bara a potem regulujemy duty cycle wypełniając od razu mapę doładowania na lagu, aż do odcinki.
Sprawdź czy nie masz zaworka boost solenoida ustawionego w przeciwna stronę, lub na zewnętrzny WG.

Apexi przy 1 bar ustawionym i na duty cycle 40% ładowało 0.83 max, zanim poznalem możliwości apexi to go sprzedalem :(( na szczeście nowe już w drodze.


Podeślij fotki albo filmik co jak robisz na gizzmo to znajdziemy rozwiązanie.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”