Czujnik spalania detonacyjnego
Moderator: Moderator
Witam mam problem z moim silnikiem CA18DET PRZEDLIFT sprawdziłem wczoraj kody w kompie i wyskoczyło 34 czyli stukowy wjechałem na kanał i szukam go no i co sie okazało nie był podłaczony od napewno kilki lat :O wyszysciłem styki i czujnik podłaczyłem i dalej to sam ten sam bład wyświetla posprawdzałem kable i co sie okazało ktos juz cos grzebał !! A MOJE PYTANIE BRZMI GDZIE W KOMPIE JEST TEN KABELEK OD CZUJNIKA JAKI NR I EWENTUALNIE JAKIES FOTO nr kompa mojego to 71
grzebał w kompie czy we wiązce ?
bo najczęściej jest tak ze ktos przerwie kabel i pozniej go lutuje albo sztukuje i zazwyczaj kończy sie to włąsnie wywaleniem błędu stuku
bo najczęściej jest tak ze ktos przerwie kabel i pozniej go lutuje albo sztukuje i zazwyczaj kończy sie to włąsnie wywaleniem błędu stuku
W kompie nie wiem, bo nie wiem jaki kolor kabla jest dokładnie i gdzie on wchodzi a na odcinki od czujnika do wiazki koło przedniej prawej lampy to z 3 razy był łaczony
ten czujnik i tak nic nie daje bo mapa zaplonu sie nie rozni w wersji normalnej od "stukowej"
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
troche daje. Sam miałem z noim kłopot i po naprawie auto jeździ lepiej.
moze roznica polega na jezdzie z bledem lub bez, jednak samo wykrycie stuku nic nie zmieni, kiedys cos czytalem zamiast czujnika wstawiali jakis rezystor..
o tutaj nawet cos jest
topics48/wyrugowanie-detonation-sensora ... =stukowego
ps nie wiem jakiego silnika dotyczy ten temat sr czy ca
o tutaj nawet cos jest
topics48/wyrugowanie-detonation-sensora ... =stukowego
ps nie wiem jakiego silnika dotyczy ten temat sr czy ca
Ostatnio zmieniony wt 07 cze, 2011 16:56 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Edek a czemu mówisz ze z masa od kompa ?? jak do czujnika powinien isc tylko 1 kabelek i odrozu od niego do kompa, na moje to nie powinno być do niego nic podłaczone gdyż to ma wykrywac mocne stukanie ni nie??
ps: a silnik jest napisany jaki CA18DET ;p
a gdy byłem na hamowni to wszystko jest ok silnik seria tylko pompa mocniejsza i swiece platyny dane i przlot 2.25 i wyszło 166KM i 229Nm takze silnik jakos chodzi kondycja w cylindrach po 12 na kazdym i głównie chodzi i o to zeby zrobic ten czujnik bo po cos on jednak jest ^^
ps: a silnik jest napisany jaki CA18DET ;p
a gdy byłem na hamowni to wszystko jest ok silnik seria tylko pompa mocniejsza i swiece platyny dane i przlot 2.25 i wyszło 166KM i 229Nm takze silnik jakos chodzi kondycja w cylindrach po 12 na kazdym i głównie chodzi i o to zeby zrobic ten czujnik bo po cos on jednak jest ^^
Ostatnio zmieniony śr 08 cze, 2011 22:11 przez Hrum, łącznie zmieniany 2 razy.
U mnie w nistune wyskakiwał natychmiastowo po odpaleniu auta. Podejrzewam iż w seryjnym również
A działał Ci może Knock Count (experimental) na Nistune bo na razie nie miałem czasu aby to ogarnąć.
podczas strojenia BRT powiedzial ze raz wykrył 2 stuki. Tyle ze ja mam nowszą wersję płytki która juz miała mieć to wykrywanie działające