witam,
co sądzicie o tym ?
odłączam dwie sondy ,a na każdym programie wykazuje #55 czyli bez błędu
Gdy np. odłącze czujnik temp czy inny to już wykazuje błąd np #13 .
Sondy jak są podłączone to normalnie pracują na analizatorze np. w nissan data scan.
W poprzednim zx miałem inaczej bo komp wykazywał błąd sondy ale to była wersja usa.
Teraz nie wiem czy komp jest zepsuty czy co...
Na diodach w kompie nie sprawdzałem tylko przez kilka programów i jest to samo.
300 zx euro komp. nie wykrywa braku lambdy
Moderator: Moderator
Nie wiem jak to się ma do 300ZX ,ale w S13 z CA18 ecu w trybie sprawdzania błędów nie pokazuje odłączonej lambdy.Chyba nawet nie ma takiego błędu.Dopiero w trybie 2 można zobaczyć czy działa sonda.
Generalnie jeśli fura śmiga dobrze to nie zaprzątaj sobie głowy
Generalnie jeśli fura śmiga dobrze to nie zaprzątaj sobie głowy
pozdro
w 300 zx jest :
33*: exhaust gas sensor circuit (left)
53*: exhaust gas sensor circuit (right)
i zdziwiło mnie to bardzo ,no bo jak sonda będzie wywalona to na testerze nic nie wyjdzie dopiero trzeba zrobić ich diagnostykę. Tyle ze w poprzednim zxie us ,miałem wywaloną totalnie sonde i wywalił błąd 33* ale wtedy sprawdzałem na diodach . W trybie 2 nie testowałem sond .
a reszta kodów to :
11: crank angle sensor circuit
12*: air flow meter circuit
13*: engine coolant temp. sensor circuit
14*: vehicle speed sensor circuit
21: ignition signal circuit
26*: boost pressure sensor
31*: ECU
32*: EGR function
33*: exhaust gas sensor circuit (left)
34: detonation sensor circuit
35*: exhaust gas temp. sensor circuit
42: fuel temp. sensor circuit
43*: throttle position sensor circuit
45*: injector leak
51*: injector circuit
53*: exhaust gas sensor circuit (right)
54: signal circuit from A/T control to ECU
55: NO malfunctions in the above
fura śmiga tylko lewa sonda kuleje chyba ,a wsadziłem już 3 używki jakie miałem na stanie i żadna nie jest idealna heh. Prawa działa super....
To w takim razie można jeździć bez sond ??? ,a komp nie bedzie w tr. awaryjnym ?
33*: exhaust gas sensor circuit (left)
53*: exhaust gas sensor circuit (right)
i zdziwiło mnie to bardzo ,no bo jak sonda będzie wywalona to na testerze nic nie wyjdzie dopiero trzeba zrobić ich diagnostykę. Tyle ze w poprzednim zxie us ,miałem wywaloną totalnie sonde i wywalił błąd 33* ale wtedy sprawdzałem na diodach . W trybie 2 nie testowałem sond .
a reszta kodów to :
11: crank angle sensor circuit
12*: air flow meter circuit
13*: engine coolant temp. sensor circuit
14*: vehicle speed sensor circuit
21: ignition signal circuit
26*: boost pressure sensor
31*: ECU
32*: EGR function
33*: exhaust gas sensor circuit (left)
34: detonation sensor circuit
35*: exhaust gas temp. sensor circuit
42: fuel temp. sensor circuit
43*: throttle position sensor circuit
45*: injector leak
51*: injector circuit
53*: exhaust gas sensor circuit (right)
54: signal circuit from A/T control to ECU
55: NO malfunctions in the above
fura śmiga tylko lewa sonda kuleje chyba ,a wsadziłem już 3 używki jakie miałem na stanie i żadna nie jest idealna heh. Prawa działa super....
To w takim razie można jeździć bez sond ??? ,a komp nie bedzie w tr. awaryjnym ?
Ostatnio zmieniony śr 24 sie, 2011 11:12 przez SZAFA, łącznie zmieniany 7 razy.