Tak czytam tego manuala od Apexi TT i pisza panowie ze mozna jakies napiecia tam pozmieniac a dokladnie:
A/F value, O2 Sensor Voltage Setting i jeszcze przypisane Please use the chart below when changing the setting A/F -O2 sensor voltage data.
Nawet nie wiedzialem ze TT moze ingerowac w te ustawienia, czy to jest tylko po to zeby ewentualnie timer byl bardziej dokladny ?
Grzebac tez zbytnio nei chce zeby nie popieprzyc w silniku nic...
Apexi TT ustawienia O2, AFR
Moderator: Moderator
Sa to jedynie ustawienia dla TT by wiedzial jak czytac sygnal i by mozna bylo robic korekcje. zadnego sygnalu do kompa nie powinno sie tym zmienic
To są ustawienia mówiące TT jakie napięcie z sondy odpowiada jakiemu AFR bodajże, TT tylko czyta AFR a nie zmienia go
SR13 na ukończeniu
Tymbardziej świadczy to o tym iż na te wskazania można sobie patrzeć z przymrużeniem oka
No jedyne po co to może być to żeby sprawdzić czy sonda lamda działa.., a tak to tylko zbędny bajer
SR13 na ukończeniu
powiem wam ze mialem ten TT i afr pokazywal calkiem podobny do szerokopasmowki czytanie afr glownie sluzy do przeliczania czasu na zgaszenie silnika jesli nie jest ustawiony manualnie na stala wartosc, niski afr palowanie auta zwiekszenie czasu na zgaszenie, wysoki afr spokojna jazda skrocenie czasu na zgaszenie
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM