Apexi TT ustawienia O2, AFR

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Tak czytam tego manuala od Apexi TT i pisza panowie ze mozna jakies napiecia tam pozmieniac a dokladnie:
A/F value, O2 Sensor Voltage Setting i jeszcze przypisane Please use the chart below when changing the setting A/F -O2 sensor voltage data.
Nawet nie wiedzialem ze TT moze ingerowac w te ustawienia, czy to jest tylko po to zeby ewentualnie timer byl bardziej dokladny ?
Grzebac tez zbytnio nei chce zeby nie popieprzyc w silniku nic...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Sa to jedynie ustawienia dla TT by wiedzial jak czytac sygnal i by mozna bylo robic korekcje. zadnego sygnalu do kompa nie powinno sie tym zmienic
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To są ustawienia mówiące TT jakie napięcie z sondy odpowiada jakiemu AFR bodajże, TT tylko czyta AFR a nie zmienia go :)
SR13 na ukończeniu
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tymbardziej świadczy to o tym iż na te wskazania można sobie patrzeć z przymrużeniem oka ;)
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

No jedyne po co to może być to żeby sprawdzić czy sonda lamda działa.., a tak to tylko zbędny bajer
SR13 na ukończeniu
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

haha a najlepsze jest to ze nei podlaczylem o2 do kompa i zczytuje mi z sygnalowego przewodu i jak zaciagne reczny to sie wartosc zmienia o 0,50 to juz ladny lol
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

powiem wam ze mialem ten TT i afr pokazywal calkiem podobny do szerokopasmowki :) czytanie afr glownie sluzy do przeliczania czasu na zgaszenie silnika jesli nie jest ustawiony manualnie na stala wartosc, niski afr -> palowanie auta -> zwiekszenie czasu na zgaszenie, wysoki afr -> spokojna jazda -> skrocenie czasu na zgaszenie :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”