Launch control DET3 SR20 DET
Moderator: Moderator
Jest też w DET2, ale z tego co wiem to średnio tam działa Sam nie próbowałem.
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Anti lag jak i launch control zawsze obciąża układ wydechowy ja i samą turbinę.
Skraca jej żywotność jak również powoduje uszkodzenia układu wydechowego.
- wyższa temperatura wydechu jak i samej turbiny o średnio 300`C i szybko przekracza 1100`C
- dopalanie mieszaki przed i za turbina skraca jej żywotność i powoduje jej ekstremalne obciążenia
- zamontowanie ALS w samochodzie miejskim (nie przygotowanym specjalnie do tego celu) powoduje zniszczenie układu wydechowego po 100km
- powoduje uszkodzenia tłumików jak i połączeń wydechu przez ciągłe wybuchy w układzie wydechowym.
- podnosi temperaturę silnika wiec trzeba kontrolować czy nie przekracza temp. rzędu 110-115`C ( niektóre systemy dezaktywują się przy wyższych temp płynu chłodniczego automatycznie)
- przy zadziałaniu ALS (Anti Lag System) i zamkniętej przepustnicy potrafi wygenerować 1bar podciśnienia w kolektorze dolotowym (w WRC nawet do 1,5bar)
+ lepsza reakcja na gaz przy zmianie biegów (brak dziury) w przypadku Anti lag
+ Flat shift w przypadku Launch control ( łatwiejsza zmiana biegu)
+ brak dziury turbiny w przypadku zadziałania Launch Control przy startu z miejsca w momencie kiedy turbina potrzebuje czasu na rozkręcenie wirnika.
+ strzały z wydechu Bang-Bang!!!
+ efekty wizualne, płomienie z wydechu przy bogatej mieszance.
Jest parę metod uzyskani tego efektu stosowane w zależności od pożądanego efektu.
Aha można to zrobić praktycznie w większości świniaków, stand alone jak również nistune.
Skraca jej żywotność jak również powoduje uszkodzenia układu wydechowego.
- wyższa temperatura wydechu jak i samej turbiny o średnio 300`C i szybko przekracza 1100`C
- dopalanie mieszaki przed i za turbina skraca jej żywotność i powoduje jej ekstremalne obciążenia
- zamontowanie ALS w samochodzie miejskim (nie przygotowanym specjalnie do tego celu) powoduje zniszczenie układu wydechowego po 100km
- powoduje uszkodzenia tłumików jak i połączeń wydechu przez ciągłe wybuchy w układzie wydechowym.
- podnosi temperaturę silnika wiec trzeba kontrolować czy nie przekracza temp. rzędu 110-115`C ( niektóre systemy dezaktywują się przy wyższych temp płynu chłodniczego automatycznie)
- przy zadziałaniu ALS (Anti Lag System) i zamkniętej przepustnicy potrafi wygenerować 1bar podciśnienia w kolektorze dolotowym (w WRC nawet do 1,5bar)
+ lepsza reakcja na gaz przy zmianie biegów (brak dziury) w przypadku Anti lag
+ Flat shift w przypadku Launch control ( łatwiejsza zmiana biegu)
+ brak dziury turbiny w przypadku zadziałania Launch Control przy startu z miejsca w momencie kiedy turbina potrzebuje czasu na rozkręcenie wirnika.
+ strzały z wydechu Bang-Bang!!!
+ efekty wizualne, płomienie z wydechu przy bogatej mieszance.
Jest parę metod uzyskani tego efektu stosowane w zależności od pożądanego efektu.
Aha można to zrobić praktycznie w większości świniaków, stand alone jak również nistune.
Ostatnio zmieniony śr 26 paź, 2011 22:03 przez erison, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie koniecznie. Przy procedurze startu opartej na utrzymywaniu zadanych obrotów bez modyfikacji zapłonu (opozniania zapłonu) wcale te efekty nie występują. Pozatym podtrzymanie turbo a procedura startu to dwie różne rzeczy i lepiej tego nie mieszać.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Na rf.pl chyba ktoś krótko dyskutował na temat LC w sr20det. Podsumowanie było taki, że jest duże ryzyko, że może Ci y-grek spaść.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
niemowie o LC w seryjnym aucie, ani o antlagu. Np ustawiamy procedure na 3800rpm, o ile mozna przestawic w DET3 wtedy zaplon oraz jaka mieszanke robic bardziej uboga/bogata zeby bylo bezpiecznie?? dlaczego Y-greki maja wypasc przy tych obrotach