Czipy od Jano

ECU, chip, SMT, ECU MASter, Apexi i inne wynalazki typu: EBC, kontrole trakcji, kontrole stuku,

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
tomekzulek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Wiem o tym i tego się spodziewałem dlatego nie mam pretensji do nikogo :)
Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

ja na h-dev strage 2 przy 3 tys obr/min(5bieg) mam doladowanie okolo 0.4 bara

macie podobnie?
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Patrząc na film jaki nagralem wczoraj u piotrka w aucie , po drobnym strojonku w miare odpowiadajacemu stage2 na nistune mieliśmy:
0,4 przy 2500
0,7 przy 3000
1,0 przy 3500
1,3 przy 3800
FILM

na dniach zrobimy test ponownie z chipsem stage2 od Jano

Zakładając przybliżoną poprawność prędkościomierza na desce oraz zegara..
Ostatnio zmieniony wt 22 lis, 2011 14:04 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kaszub
Stały gość
Stały gość
Posty: 302
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 20:17
Lokalizacja: tuskoland
Kontakt:

musze dokladniej przyjrzec sie tym wartoscoim u mnie
jutro sprawdze i napisze...

edit
Piotrek pamietasz jak miales na czipsie?

edit2
sprawdzilem dokladnie i przy 3 tys obr/min jest 0.7 bara
Ostatnio zmieniony wt 22 lis, 2011 22:43 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam

ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

siema mam w mojej s13 CA t28 ,większy ic , walbro, wydech cały 3 cala. i narazie pompuje max 0.7 bara ...

kupuje właśnie chip stage 2 kopia horshama i mam pytanie czy jeżeli zostawie ciśnienie 0.7 / 0.8 bara to moge bezpiecznie szaleć autem na paliwie 95 :?: chce poprostu żeby komp bardziej ogarniał modyfikacje (mniej palił , ładniej jeździł)
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
Qbatron
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 17 sie, 2010 19:50
Lokalizacja: Lublin

mniej palil to ci nie bedzie bo stage2 jest poprostu bardziej podlany. mi przy podobnych modach sensowny afr wychodzil dopiero przy 1-1,1 bar

A ja chcialem zapytac, czy gdzies mozna znalezc specyfikacje tego chipa?
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
sygi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: pn 15 sie, 2011 10:10
Lokalizacja: Olkusz Zimnodół

Witam ja zastanawiam się nad stage 1 jezdził ktoś na tym, może ktoś powiedzieć jakie odczucia z góry dzięki.
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Qbatron pisze:mniej palil to ci nie bedzie bo stage2 jest poprostu bardziej podlany
ale teraz paliwo nie jest dobrze wykorzystane i z tego co czytałem na forum o chipach to spalanie nie powinno wzrosnąć a wręcz zmaleć
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

w takie bajki to bym nei wierzył... Przy normalnej jeźdize będzie palił najprawdopodobniej tak smao a przy bucie musi nieco więcej i tyle.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Sciema polega na tym iż przy emeryckiej jezdzie będziesz w stanie niby sie szybciej napędzić do zadanej prędkości lub uzywając do tego mniejszego obciążenia , w praktycze to zazwyczaj nie działa , bo jak przybutujemy to i tak robi sie wiekszy wir w baku niż poprzednio ;)
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Tatę oszukasz, mamę oszukasz...ale fizyki nie oszukasz. ---> większa moc = wieksze spalenie
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
steveo
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 126
Rejestracja: czw 16 wrz, 2010 13:56
Lokalizacja: wwa

no dobra,ale przy spokojnej jeździe powinno być takie same niezależnie od poziomu stage'a ;)
pozdro
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

No chyba ze tam go też podlali paliwem ( niewiadomo po co :D )
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Tak przy spokojnej jeździe (patrz bez wchodzenia na boost) to będzie takie same albo nawet i mniejsze (zależy jak została napisana mapa).
Ale w przypadku Nissanów raczej nie piszemy od o spokojnej jeździe :evil:
Ostatnio zmieniony czw 15 gru, 2011 14:49 przez kamilp1908, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Qbatron
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 17 sie, 2010 19:50
Lokalizacja: Lublin

Chcialem zapytac czy ten wlasnie chip (S2 do CA18DET) pętli wtryski?
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika silnika”