Czipy od Jano
Moderator: Moderator
- tomekzulek
- Coś już wiem
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
- Lokalizacja: Orneta
- Kontakt:
Wiem o tym i tego się spodziewałem dlatego nie mam pretensji do nikogo
ja na h-dev strage 2 przy 3 tys obr/min(5bieg) mam doladowanie okolo 0.4 bara
macie podobnie?
macie podobnie?
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
Patrząc na film jaki nagralem wczoraj u piotrka w aucie , po drobnym strojonku w miare odpowiadajacemu stage2 na nistune mieliśmy:
0,4 przy 2500
0,7 przy 3000
1,0 przy 3500
1,3 przy 3800
FILM
na dniach zrobimy test ponownie z chipsem stage2 od Jano
Zakładając przybliżoną poprawność prędkościomierza na desce oraz zegara..
0,4 przy 2500
0,7 przy 3000
1,0 przy 3500
1,3 przy 3800
FILM
na dniach zrobimy test ponownie z chipsem stage2 od Jano
Zakładając przybliżoną poprawność prędkościomierza na desce oraz zegara..
Ostatnio zmieniony wt 22 lis, 2011 14:04 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
musze dokladniej przyjrzec sie tym wartoscoim u mnie
jutro sprawdze i napisze...
edit
Piotrek pamietasz jak miales na czipsie?
edit2
sprawdzilem dokladnie i przy 3 tys obr/min jest 0.7 bara
jutro sprawdze i napisze...
edit
Piotrek pamietasz jak miales na czipsie?
edit2
sprawdzilem dokladnie i przy 3 tys obr/min jest 0.7 bara
Ostatnio zmieniony wt 22 lis, 2011 22:43 przez kaszub, łącznie zmieniany 2 razy.
... no mazna po wierzchy wysmarowac i tak sie wezre... GOSCIU mial racje jestem niedoro-zwojem...
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
ja pier..le jak ja pisze kaszub naucz mnie w koncu czytac bo to wicha co ja wyczyniam
ca18det JDM stage 2, PRESTIŻ garage
siema mam w mojej s13 CA t28 ,większy ic , walbro, wydech cały 3 cala. i narazie pompuje max 0.7 bara ...
kupuje właśnie chip stage 2 kopia horshama i mam pytanie czy jeżeli zostawie ciśnienie 0.7 / 0.8 bara to moge bezpiecznie szaleć autem na paliwie 95 chce poprostu żeby komp bardziej ogarniał modyfikacje (mniej palił , ładniej jeździł)
kupuje właśnie chip stage 2 kopia horshama i mam pytanie czy jeżeli zostawie ciśnienie 0.7 / 0.8 bara to moge bezpiecznie szaleć autem na paliwie 95 chce poprostu żeby komp bardziej ogarniał modyfikacje (mniej palił , ładniej jeździł)
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
mniej palil to ci nie bedzie bo stage2 jest poprostu bardziej podlany. mi przy podobnych modach sensowny afr wychodzil dopiero przy 1-1,1 bar
A ja chcialem zapytac, czy gdzies mozna znalezc specyfikacje tego chipa?
A ja chcialem zapytac, czy gdzies mozna znalezc specyfikacje tego chipa?
MX-5 CA18DET T28 DET3 1,15bar
ale teraz paliwo nie jest dobrze wykorzystane i z tego co czytałem na forum o chipach to spalanie nie powinno wzrosnąć a wręcz zmalećQbatron pisze:mniej palil to ci nie bedzie bo stage2 jest poprostu bardziej podlany
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
w takie bajki to bym nei wierzył... Przy normalnej jeźdize będzie palił najprawdopodobniej tak smao a przy bucie musi nieco więcej i tyle.
Sciema polega na tym iż przy emeryckiej jezdzie będziesz w stanie niby sie szybciej napędzić do zadanej prędkości lub uzywając do tego mniejszego obciążenia , w praktycze to zazwyczaj nie działa , bo jak przybutujemy to i tak robi sie wiekszy wir w baku niż poprzednio
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Tatę oszukasz, mamę oszukasz...ale fizyki nie oszukasz. ---> większa moc = wieksze spalenie
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
No chyba ze tam go też podlali paliwem ( niewiadomo po co )
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Tak przy spokojnej jeździe (patrz bez wchodzenia na boost) to będzie takie same albo nawet i mniejsze (zależy jak została napisana mapa).
Ale w przypadku Nissanów raczej nie piszemy od o spokojnej jeździe
Ale w przypadku Nissanów raczej nie piszemy od o spokojnej jeździe
Ostatnio zmieniony czw 15 gru, 2011 14:49 przez kamilp1908, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować